بازدید 10613
۲
با شکایت وزارت ورزش و به اتهام انتشار شماره تلفن مدیران در کانال های هوادارای

ایجنت ایرانی مامه تیام تحت تعقیب پلیس فتا؟

فته می شود مدیر ایرانی و سابق برنامه تیام در اقدامی عجیب در شبکه اجتماعی خود شماره تلفن های مسئولان ورزش و حتی نشانی خانه و محل کار آنها را منتشر کرده بود!
کد خبر: ۸۱۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 20 July 2018

حملات روزهای گذشته برخی هواداران استقلالی به مدیران وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال، حالا پای پلیس فتا و شکایت علیه بانیان این کار را به میان کشیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تجمع اعتراضی روزهای گذشته برخی هواداران منتسب به استقلال مقابل درب وزارت ورزش و شعار علیه شخص وزیر، فدراسیون فوتبال و مدیر باشگاه استقلال، حالا پای پلیس فتا و شکایت علیه بانیان این کار را به وسط کشیده و به نظر می رسد ماجرا بیخ پیدا کرده است.

سایت برنامه نود نوشته است: گفته می شود مدیر ایرانی و سابق برنامه تیام در اقدامی عجیب در شبکه اجتماعی خود شماره تلفن های مسئولان ورزش و حتی نشانی خانه و محل کار آنها را منتشر کرده بود! حال با شکایت دایره حقوقی وزارت ورزش، پلیس وارد بررسی ها فنی خواهد شد و در صورت کشف و تایید این موضوع ، تبعات سنگینی برای عاملان خواهد داشت.

Image result for ‫مامه تیام + مدیر برنامه‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منظورت از «ایجنت (Agent)»، همان نماینده، وکیل، پیشکار خودمان است؟ چرای سعی دارید حتماً از کلمات و اصطلاحات انگلیسی، فرانسه، و ... استفاده کنید؟ ما قبول داریم باسواد هستید ولی زبان «فارسی» را پاس بدارید.
لطفا تیتر را به فارسی ترجمه کنید!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل