بازدید 5838
گزارش

اخبارمبهم درباره تکلیف تیام و جپارف درجلسه فتحی با شفر

موضوع اصلی که هواداران منتظر روشن شدن آن هستند بحث وضعیت تیام و جپاروف بود که تنها گفته شده دو طرف به جمع بندی خوبی(!) در خصوص مسایل باشگاه و برنامه های آینده دست پیدا کردند! این جملات نامشخص و مبهم بر نگرانی هواداران استقلال افزوده است
کد خبر: ۸۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 20 July 2018

برخی رسانه ها و خبرگزاری های داخلی خبرهایی درباره توافق فتحی و شفر درباره تیام و جپارف منتشر کرده اند که هیچ منبع و اطلاعات مشخصی ندارد و تنها سعی شده اوضاع عادی جلوه داده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود سرپرست جدید باشگاه استقلال در جلسه امروز خود با سرمربی این تیم به جمع‌بندی‌هایی درباره تمدید قرارداد مامه تیام و سرور جپارف رسیده است اما هنوز هیچ جزییاتی درباره چگونگی این توافق به بیرون داده نشده و خبر بسیار گنگ و مبهم است!

اخبارمبهم درباره تکلیف تیام و جپارف درجلسه فتحی با شفر

امیرحسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال به همراه امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه صبح روز جمعه در کمپ تمرینی استقلالی ها حضور یافته و در جلسه ای با سرمربی تیم و سرپرست تیم شرکت کردند. در این جلسه که گفته شده در فضای مثبت و صمیمانه ای برگزار شده است، ادعا شده که ایده های سرمربی و سرپرست جدید باشگاه بسیار به یکدیگر نزدیک است! این در حالی است که استقلال در آستانه لیگ هجدهم هنوز ستاره هایش را ندارد.

در این جلسه درباره برنامه ها و گام های بعدی تیم در روزها و هفته های پیش رو دو طرف با یکدیگر گفت و گو کردند اما موضوع اصلی که هواداران منتظر روشن شدن آن هستند بحث وضعیت تیام و جپاروف بود که تنها گفته شده دو طرف به جمع بندی خوبی(!) در خصوص مسایل باشگاه و برنامه های آینده دست پیدا کردند! 

این جملات نامشخص و مبهم بر نگرانی هواداران استقلال افزوده است و بیم آن می رود که آبی ها این دو بازیکن خارجی شان را نیز در آغاز فصل در اختیار نداشته باشند. کابوسی که با ارقام بالای درخواستی این مهره های خط میانی و حمله، بسیار به حقیقت نزدیک شده است و دیگر تنها یک احتمال نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل