بازدید 1897

برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان در دانشگاه تبریز

کد خبر: ۸۱۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 20 July 2018

250 نفز از استادان دانشگاه تبریز در دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان این دانشگاه که توسط دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد، شرکت کرده‌اند .

به گزارش آنا، محمد انوری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز اظهار کرد: دوره‌های دانش‌افزایی با محوریت ارتقاء سطح دانش علمی و معرفتی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات و ارتباطات بین فردی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین دروس و مدرسان دوره‌ها افزود: دروس غرب شناسی، توسط عبدالله نصری و قاسم پورحسن، درس اخلاق حرفه‌ای، توسط علیرضا آل بویه، اصول تعلیم و تربیت، توسط اصغر نقدی، جریانشناسی روشنفکری در ایران، توسط ابوالفضل روحی، در این دوره تدریس می‌شود.

انوری تصریح کرد: این دوره‌ها در دانشکده‌های مکانیک، عمران، علوم طبیعی، علوم تربیتی و روانشناسی، کشاورزی، علوم ورزشی، فیزیک، حقوق و علوم اجتماعی، علوم محیطی، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، برق و کامپیوتر، فناوری‌های نوین، اقتصاد و شیمی در حال برگزاری است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در پایان گفت: پیشتر نیز دوره دانش‌افزایی استادان دانشگاه تبریز توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، برگزار شده بود.

لازم به ذکر است، کلاس‌ها از 24 تیرماه آغاز شده و 250 نفر از اساتید در این دوره شرکت دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان