بازدید 1638

اعطای وام تحصیلی با کارمزد ۲ درصد به دانشجویان

کد خبر: ۸۱۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 20 July 2018

معاون دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان پیام نور از مهر ۹۷ در همه مقاطع تحصیلی از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد به میزان شهریه تمام دوران تحصیل خود بهرمند می شوند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده گفت: هدف دانشگاه پیام نور توسعه آموزش با استفاده از تکنولوژی و فناوری نوین است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از نهادهای آموزشی با سیستم آموزش ترکیبی است باید در توسعه این آموزشها گام بردارد.

وی افزود: براساس تفاهم منعقد شده با بانک های عامل، دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از مهر ۹۷ در همه مقاطع تحصیلی از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد به میزان شهریه تمام دوران تحصیلی خود بهرمند شوند .

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه با بیان اینکه تکیه بر درآمد زایی غیر شهریه ای از اولویت های دانشگاه است، افزود : باید راهکارهای بیاندیشیم تا درآمد دانشگاه ها بالا برود و دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت و پتاسیل فراوان در این استان می تواند در حوزه گردشگری درآمدزایی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه کیفیت آموزشی در صدر اولویت های دانشگاه است گفت: دانشگاه برای کلیه خدمات تحت وب و استفاده از سیستمهای الکترونیکی، اینترنت رایگان فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی از این خدمات بهره مند شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل