بازدید 7234

جان باختن ۲ کارگر در آتش سوزی گسترده شهرک صنعتی خمین

ظهر امروز، آتش سوزی گسترده‌ای در یکی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شهرستان خمین رخ داد که در پی آن خسارات مالی و جانی فراوانی رقم خورد. آخرین اطلاعات منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد، تا کنون ۲ کارگر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۸۱۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 20 July 2018
جان باختن ۲ کارگر در آتش سوزی گسترده شهرک صنعتی خمینظهر امروز، آتش سوزی گسترده‌ای در یکی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شهرستان خمین رخ داد که در پی آن خسارات مالی و جانی فراوانی رقم خورد. آخرین اطلاعات منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد، تا کنون ۲ کارگر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

به گزارش «تابناک»؛ انفجار در کارخانه تولید فرآورده‌های نفتی در شهرک صنعتی شهرستان خمین، واقع در استان مرکزی منجر به بروز آتش سوزی گسترده ای شد که هنوز شعله‌های آن کامل مهار نشده است. این آتش سوزی تا کنون منجر به فوت ۲ تن از کارگران محلی شده است.
 
مهار آتش سوزی در شهرک صنعتی خمین
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۰

گفته می شود دقایقی پیش و در پی تلاش های مأموران سازمان آتش نشانی استان مرکزی، حریق به طور کامل مهار شد و تلاش ها برای پاک سازی و لکه گیری از محل آغاز شده است.

جزئیاتی بیشتر از حادثه آتش سوزی در خمین
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۰

در همین رابطه اجاقی رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان مرکزی از مصدومیت 2 نفر از نیروهای آتش نشان در حین اطفای حریق خبر داد.

وی افزود: متاسفانه آتش سوزی امروز شهرک صنعتی خمین منجر به جان باختن 2 نفر از نیروهای کارخانه و مصدومیت یک کارگر و 2 نفر از آتشنشانان شد.

اجاقی تصریح کرد: دو نفر از آتشنشانان حین اطفای حریق دچار سوختگی شده و به همراه مصدوم دیگر حادثه که سوختگی بالایی داشت، بلافاصله به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

به گفته وی این حادثه در ساعت 13 ظهر امروز رخ داد که به منظور اطفای آن سه خودروی آتش نشانی از خمین، 3 خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودرو از شهر قورچی باشی  و 2 خودرو  از شهرک صنعتی برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

جان باختن دو کارگر در پی آتش سوزی
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۰

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک از درگذشت دو نفر از کارگران گرفتار شده در آتش خبر داد.

مسعود آقازیارتی با تأیید خبر درگذشت ۲ نفر در این آتش سوزی بیان کرد: متاسفانه دو نفر از کارگران این واحد صنعتی به  دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

بی اطلاعی از سرنوشت دو کارگر کارخانه
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰

در همین رابطه حمید غیاثی مدیرکل ستاد بحران استان مرکزی به رسانه‌ها گفت: حادثه مربوط به کارخانه پویان صنعت خمین بوده است.

حمید غیاثی اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز در کارخانه پویان صنعت خمین تولید کننده فراورده‌های نفتی به وقوع پیوست که بلافاصله به دلیل شدت حادثه  سه خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد:  گفته می‌شود از سرنوشت دو نفر از کارگران این واحد صنعتی هیچ اطلاعی در دست نیست.

آنش سوزی در مخزن یک کارخانه تولید فرآورده‌های
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۰
مدیرعامل سازمان آتش  نشانی استان مرکزی، مسعود آقازیارتی در گفتگو با  فارس در اراک در رابطه با جزئیات این حادثه اظهار کرد: متاسفانه یک ساعت پیش خبر وقوع حریق در شهرک صنعتی خمین به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بنا به درخواست مدیریت ستاد بحران استان سه دستگاه خودروی آتش نشانی از اراک به محل حادثه اعزام شد.
 
وی تصریح کرد: در این حادثه مخزن یک کارخانه تولید فرآورده‌های نفتی دچار افنجار شده که هم اکنون نیرو‌های آتش نشانی در حال مهار آتش و خنک کردن مخازن اطراف هستند.

مدیرعامل سازمان آتش  نشانی استان مرکزی با بیان اینکه حریق بسیار گسترده و خطرناک است، بیان داشت: بنابر اعلام شرکت برق این آتش سوزی در نزدیکی پست برق خمین است، از این رو حریق بسیار خطرناک بوده و احتمال حوادث ناگوار وجود دارد، لذا از مردم درخواست داریم به هیچ عنوان به محل حادثه نزدیک نشوند.
تلاش نیروهای امدادی برای اطفای حریق
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۵

آنچنان که گزارش‌های رسیده از شهرستان خمین حکایت می‌کند، هم اکنون نیرو‌های امدادی از نقاط مختلف به محل اعزام شده و در حال مهار حریق هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر