بازدید 5767

خانم نماینده بی اطلاع هستید یا مغرض؟

کد خبر: ۸۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 20 July 2018

شاهین سپهری در اینستاگرام نوشت:

خانم پروانه مافی اظهار نظر جالبي كردند كه هرچند انقدر بي پايه و غير فني بود كه هم جناحي هايشان هم نتوانستند آنچنانكه بايد پوشش اش دهند اما بنده قصد دارم به پاس اين شاذ تاريخي پستي از ايشان در صفحه ام ماندگار شود.


تا هر از چند گاهي به رويت همراهان عزيز در صفحه برسد.


صرف نظر از اينكه اظهارات درون عكس نوشته قديمي جعلي و استناد به شيطنت رسانه اي يك جريان بوده است كه سوخت رفته، امروز مطلب جديدي فهميدم كه متوجه شدم چقدر اين حقير كه در دانشگاه تهران حقوق عمومي ميخواندم دانشجويي سبك سر بودم.


گويا در كتاب #حقوق_اساسي استاد هاشمي تعيين وظايف #مجمع_تشخيص_مصلحت_نظام و شخص دبير مجمع كه نهاد فرا دستگاهي و بالادستي منتصب به #رهبري است ، بر عهده ي كمسيون شوراهاي #مجلس_شوراي_اسلامي است.


چه آنكه مي بينيد #نماينده #ليست_اميد يعني چكيده ي فرهيختگي استان تهران در مجلس تدبير فرمودند تا بخاطر خطي كه از جريانات مشكوك شناخته شده گرفته اند در هفته آتي وقت مردم را صرف بررسي اختيارات و كاهش اختيارات دبير مجمع تشخيص كنند.


واقعا جاي تأسف دارد كه كسي كه هنوز نميداند آنچه را كه بايد مگر راه قرض دارد كه به بيراهه مي رود.


علي ايحال مجلس صلاحيتي در اين خصوص ندارد و آيا بهتر نيست وظايف ذاتي خود را انجام دهد؟


خانم نماينده بايد بگويم : (آبجي) #داداش_داري_اشتباه_ميزني

پي نوشت:
حجت الاسلام مصباحی مقدم، با تکذیب تیتر روزنامه همبستگی گفت: عنوانی که روزنامه همبستگی در موضوع پرونده آقای سپنتا نیکنام به اینجانب منتسب کرده است، کذب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به رسانه ها و خبرنگار این روزنامه گفتم که موضوع حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت #سپنتا_نیکنام در دستور کار مجمع قرار داشته که در این جلسه با توجه به موضوعات دیگر دارای اولویت، فرصت طرح آن فراهم نشد و در جلسات بعدی به آن رسیدگی می شود.

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: بنابر این درج تیتر این روزنامه که از قول من نوشته اند: پرونده سپنتا با نظر دبیر مجمع از دستور خارج شد، اشتباه و دروغ است و جا دارد که مدیران این روزنامه ضمن اصلاح رویه، از مخاطبین خود و دبیر و اعضای مجمع عذرخواهی کنند.

وی با ابراز تاسف از رویکرد برخی رسانه ها گفت: این قبیل اختلاف افکنی ها بین مسوولان و اقلیت های محترم دینی، راه به جایی نخواهد برد

خانم نماینده بی اطلاع هستید یا مغرض؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل