بازدید 46441
هزار و دویست و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حاشیه های فایل صوتی گفت وگوی یک نماینده مجلس با یک زن/واکنش «ح.ص» به گزارش «رد پای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج»

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیگیری قضایی ماجرای ثامن‌الحجج توسط صداوسیما/شکایت مهران مدیری از دو رسانه/با نوشتن آقای خ یا ب، فساد اقتصادی حل نمی‌شود/احسان علیخانی: اگر منظور از (ا-ع) منم، باید بگویم اشتباه گرفتید.. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 19 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد مصباحی مقدم به روحانی

مصباحی مقدم گفت: ما در سه نهاد وزات اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت نیازمند تغییر افراد و رویکردها هستیم. البته مشاور اقتصادی رئیس جمهور نیز نیازمند تغییر است. مصباحی مقدم افزود: باید کسانی به میدان آیند که رویکرد آن های اقتصاد انقلابی زمان جنگ باشد. اقتصاد مقاومتی. ما به اقتصادی نیاز داریم که بتواند مسائل را مدیریت کرده و ما را از این برهه حاضر به سلامت خارج کند. وی ضمن استقبال از توجه رئیس جمهور به موضوع ترمیم کابینه، گفت: من معتقدم که این تغییر فضای تازه ای را در افکار عمومی به وجود می آورد و اعتماد عمومی را برمی انگیزد.

واکنش وزارت امورخارجه به ادعای کذب نماینده مشهد

روابط عمومی وزارت امور خارجه با رد "ادعای بی اساس و مغرضانه" مطرح در خصوص دو تابعیتی بودن پروین فرشچی که اخیرا به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شده است، اعلام کرد: این ادعا همچون ادعاهای قبلی مطرح شده بی هیچ دلیل و مدرک و از پایه و بنیان کذب است. بررسی ها در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات نشان می دهد ایشان تابعیت و یا مجوز اقامت از هیچ کشور خارجی ندارند و راویان این گونه قصه های دروغ با چنین جوسازی های بی حاصل صرفا اهداف کم ارزش و موضوعات شخصی و جناحی خاصی را دنبال می کنند که اصولا قابل توجه و اعتنا نیست!

پیشنهاد تعطیلی یک ماهه دانشگاه ها برای صرفه جویی در مصرف برق

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم رضا امراللهی استاد و رئیس پردیس دانشگاه امیرکبیر نوشت: اگر وزارت علوم و دولت محترم به مصلحت بدانند شاید تعطیل کردن جدی دانشگاه ها در یک ماهه نیمه تیر با نیمه مرداد ماه (زمان پیک مصرف برق در سراسر کشور) لازم باشد. با محاسبه ساده‌ای که انجام داده‌ام این تعطیلی که عملاً وجود داشته ولی مصرف انرژی را تعدیل نکرده است، بین 1000 تا 2000 مگاوات مصرف برق دارد که می‌توان از این مصرف بیهوده اجتناب کرد.

واکنش «ح. ص» به گزارش «رد پای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج»

«ح. ص» نيز با تكذيب دريافت صد ميليارد تومان، حقوق سی سال آينده فرزند خود مي‌گويد: چنين چيزي صحت ندارد و پسر من اصلا وامي دريافت نكرده است و ارتباطي بين او و اين مؤسسه وجود ندارد. حتي يك ريال هم بدهي به مؤسسه ندارم، همه مبالغ اقساط تسهيلات در سال ۹۵تسويه شده است. دخترم حقوق نجومي نگرفته است، دخترم حدود دو سال در آن مؤسسه مشغول به كار بود كه پس از ازدواج نيز آنجا را ترك كرد. او كه مانند پنج هزار كارمند ديگر اين مؤسسه در آنجا مشغول به كار بود. كل حقوق بنده ماهانه پنج ميليون تومان بوده و در سال ۹۵ در ازاي پنج سال حقوقي كه دريافت كردم، با اينكه منع قانوني وجود نداشت، همه مبلغ را كه حدود ۳۰۰ ميليون تومان بوده است، به مؤسسه برگرداندم. شركت حدود دو ميليارد تومان تسهيلات گرفته است كه با جريمه حدود سه‌ميليارد‌و ۲۰۰ ميليون تومان شده بود. براي اين تسهيلات ملكي چهارطبقه در سيدخندان به‌عنوان وثيقه گذاشته بود كه اين ملك بيش از چهار ميليارد تومان كارشناسي مي‌شود و در تملك مؤسسه ثامن‌الحجج قرار مي‌گيرد و ارتباطي به همسر بنده ندارد./شرق

حاشیه های فایل صوتی گفت وگوی یک نماینده مجلس با یک زن

روزنامه شرق نوشت: انتشار فایلی صوتی از یکی از نمایندگان مجلس باعث ایجاد حواشی‌ در فضای مجازی شده است. در این فایل، این نماینده مجلس با خانمی صحبت می‌کند که گویا با او روابطی داشته و او را تهدید می‌کند. اکبر عزيزيان عضو هيأت نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: من اين فايل را نديده ام و خبری قطعي از آن ندارم. با توجه به اينکه الان مجلس تعطيل است و به‌تبع هم هيأت نظارت بر رفتار نمايندگان جلسه‌اي نداشته، اطلاع ندارم هيأت به اين موضوع ورود خواهد کرد يا نه. هيأت زماني وارد موضوعات مي‌شود که شکايتي صورت گرفته باشد يا گزارشي به هيأت برسد. درباره اين موضوع هم اگر گزارشي شود، رسيدگي خواهيم کرد. محمود صادقي، نماينده تهران نیز گفت: من اين فايل را ديدم؛ اما با توجه به اينکه اين مسائل در حوزه خصوصي فرد قرار مي‌گيرد، چندان ورودي به آن نکردم و خيلي هم علاقه‌مند نيستم در فضاي عمومي درباره آن صحبت کنم و به نظرم مجلس نیز نبايد خيلي پيگير آن باشد.

با نوشتن آقای خ یا ب، فساد اقتصادی حل نمی‌شود

احمد توکلی گفت: اینکه قوه قضائیه محدودیت هایی دارد درست اما باید مطالب دادگاه های اقتصادی روشن شود نه اینکه بنویسیم آقای خ یا آقای ب وقتی همه می دانند که این کیست. با این شیوه افرادی که طرفدار فساد هستند. افکار عمومی را شکل می دهند اما افرادی که طرفدار نظام هستند نمی توانند حرفی بزنند. در این زمینه مجلس قانونی نوشت و اصرار بر نظر خود کرد اما در مجمع رد شد من این بار به نمایندگان توصیه کردم که بار دیگر این قانون را به جریان بیندازند ما تلاش می کنیم رای بیاورد. متأسفانه میل زیادی به مخفی کاری وجود دارد. / خبرآنلاین

ادعای جدید علم‌الهدی درباره سند ۲۰۳۰

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن به ‌دنبال این است که بر نسل ما تسلط پیدا کند تا انقلاب به ‌نسل بعد منتقل نشود. دشمن کاملا به‌این موضوع توجه دارد که اگر دستگاه‌های آموزشی را تصرف کند می‌تواند بر اسلام و انقلاب مسلط شود. در مسأله ۲۰۳۰ که توسط افراد نا‌آگاه در آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، با هدف تصرف نسل جامعه ما بوده که در این صورت بر همه چیز مسلط می‌شوند. اگر دشمن بتواند بر نسل ما مسلط شود، در واقع نقطه توقف‌گاه اسلام و انقلاب است. اگر نسل انقلابی نداشته باشیم و تربیت نکنیم، انقلاب متوقف می‌شود و اگر انقلاب متوقف شود، آن نقطه نهایی که ظهور حضرت است نیز به ‌تاخیر می‌افتد. در تداوم انقلاب باید بسیار کار کنیم، این انقلاب باید نسل به‌نسل منتقل شود و دشمن نیز به‌دنبال این است ک بر نسل ما تسلط پیدا کند تا انقلاب به ‌نسل بعد منتقل نشود. /فارس

آخرین وضعیت پرونده اسفندیار رحیم مشایی

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده اسفندیار رحیم مشایی گفت: این پرونده به تازگی به دادگاه ارسال شده و هنوز تعیین وقت نشده است. طبق قانون ابتدا باید دادگاه پرونده را مطالعه کند و اگر در پرونده نقصی دید،آن نقص را برطرف کند. دادگاه قبل از تعیین وقت باید نقائص را به دادسرا اطلاع دهد. اگر نقص نداشت تعیین وقت می شود. قانون گذار برای بررسی و مطالعه پرونده، مهلتی را تعیین کرده و دادگاه در مهلت تعیین شده مطالعه را تمام می کند و اگر نقصی نباشد پرونده تعیین وقت می شود. /مشرق

اصرار دوباره رسانه ورزشی شهرداری بر ممنوع التصویری علیرضا فغانی با سند و دلیل!

به رغم تکذیب خبر ممنوع التصویری علیرضا فغانی در رسانه ملی و اعلام احسان شیعه برای دعوت از این داور به شبکه ورزش، همچنان این شائبه وجود دارد که او ممنوع التصویر است. عدم اعزام هیچ دوربین تلویزیونی به فرودگاه امام برای استقبال از آنها ، این شائبه را ایجاد کرد که این داور برای دست دادن با همسر دوست اروگوئه ایش و انتشار عکس های آنها در فضای مجازی با ممنوعیت تصویری از سوی رسانه ملی مواجه شده است. فغانی کارمند شهرداری است و رسانه های شهرداری تهران به شدت در این باره نوشتند. رسانه ملی این خبر را تکذیب کرد اما در واکنش به این تکذیب، همشهری ورزشی دلیل جدیدتری برای اثبات خبر برخورد سرد رسانه ملی با داوران افتخار آفرین ایران منتشر کرده است. آنها نوشته اند: «فغانی روز گذشته در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حاضر شد و دو دیدار مستقل داشت اما هیچ یک از این دیدارها هم پوشش رسانه ای درستی نداشته اند. » البته فغانی مصاحبه رادیویی کوتاهی در این مدت داشته که آنجا هم دوباره حرفی زده که خیلی به مذاق صاحبان رسانه ملی خوش نمی آید و درباره عکس منتشر شده در فرودگاه از خود توضیح داده است. /خبرآنلاین

واعظی: سفر ولایتی به مسکو تصمیم دولت بود

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص مسائل مطرح پیرامون انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور به روسیه، گفت: فرستاده ویژه رئیس جمهور برای سفر به ۲۷ یا ۲۸ کشور را وزارت امور خارجه به ما معرفی کرد و این موضوعی کاملا عادی است و کسانی به نادرستی دنبال پیچیده کردن این مسأله هستند. همه این کسانی که رفتند پیام آقای رئیس جمهور را بردند. ما درباره مسأله برجام لازم دیدیم تا سیاست های خود را به کشورهای جهان اعلام کنیم که در این راستا وزارت امور خارجه تعدادی از کشورها و تعدادی از مسئولین را برای ارسال این پیام ها انتخاب کرد.

صداو سیما و احسان علیخانی پیگیر ماجرای ثامن‌الحجج

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نسبت به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره وجوه دریافتی از مؤسسه ثامن‌الحجج توسط مجری این شبکه واکنش نشان داد. ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در گفت‌و‌گو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از مؤسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری بوده و همه موارد در چهارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است. کریمان تأکید کرد: این مؤسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته و در حال فعالیت بوده است؛ اینکه بعدا دچار آسیب شده و جلوی فعالیت آن گرفته شده؛ داستان دیگری است. وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات آن در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و این‌ها با نظارت و کنترل شبکه بوده است، کما اینکه مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس به نظر می‌رسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌ای است. مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و قطعاً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.

احسان علیخانی: اگر منظور از (ا ـ ع) منم، باید بگویم اشتباه گرفتید

علیخانی نوشت: من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم، اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم من نیستم. کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می کنم، می دانم و تجربه کرده ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.» جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می شود. یک راه حل ساده این بود: «سکوت کنم» خبر دریافت سه میلیاردی (ا-ع) که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می شود. اما با خودم گفتم چرا باید من را با (ا-ع) اشتباه بگیرند؟موج بعدی افشاگری که آمد، آیا من را کنار چند نام اختصاری دیگر می‌گذارند ؟ اینها توضیح من است برای کسانی که احسان علیخانی را با (ا-ع) اشتباه گرفتند و برای آنها که سعی کردند احسان علیخانی یا همان (ا-ع) را وسط بیندازند تا خودشان دیده نشوند: (ا-ع) چهره مرموزی است تا آرنج دستش به خیانت در بیت المال آلوده است. مثل خیلی‌های دیگر که دستشان در جیب مردم رفت و بعدها نه از زندان که سر از جاهای دیگر درآوردند؛ جایی شبیه کانادا. اما من احسان علیخانی هستم تهیه کننده و مجری تلویزیون، تأکید می‌کنم تهیه کننده! در تهران زندگی می‌کنم و خانه و دفترم هم مشخص و عیان است.

شکایت مهران مدیری از دو رسانه

سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است. روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ در مطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از مؤسسه اعتباری ثامن الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد. گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از مؤسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء آنها بود.

طیبه سیاوشی: پخش اعترافات هژبری برای انحراف افکار عمومی از ماجرای فسادها بود

طیبه سیاوشی در گفت وگو با خبرنگار «انتخاب»، درباره پخش مستندی درباره دختر هفده ساله اینستاگرامی به نام «مائده هژبری» از صداوسیما گفت: این ها قهرمان سازی و قهرمان پروری می کنند. این افراد به قدری پررنگ می شوند که به نوعی تمام فضای مجازی را به طرف خودشان می برند. نماینده تهران در مجلس ادامه داد: متاسفانه آنچه را باید بر اساس قوانین در فضای مجازی انجام می شده، یعنی جریان آزاد اطلاعات و عمل کردن بر اساس فرصت ها و تهدیدها بر اساس مباحث فرهنگی، اجتماعی، قانونی و حقوقی، این کارها را نکرده ایم و الان دچار قضیه ای شده ایم که دختری را به تلویزیون آورده اند که خیلی ها مانند خود من او را نمی شناختند. اما طبیعتا فقط جوان هایی که او را در فضای مجازی می شناختند این برنامه را تماشا نکرده اند، بلکه طیف وسیعی از میلیون ها مخاطب حالا با او آشنا شده اند و به قول دوستانی که فقه می دانند، اشاعه فحشاء انجام شده است. سیاوشی افزود: ممکن است بخشی از قضیه این باشد که بحث را منحرف کردند و توجهات را از مسأله ای مانند فسادهای ارزی به سمت دیگری کشیده اند، اما بخش دیگری از قضیه این است که متاسفانه آن مواردی را که باید روی آنها تایید و کار کنیم، که سرمایه ای از دست نرود یا چهره کسی تخریب نشود، روی اینها اصلا کار نکرده ایم و بحث را به سمتی می بریم که چنین مسأله ای را برجسته کنیم. اینکه مقصود آنها انحراف از مسائل مهمتر بوده یا نه را نمی دانم اما عملا این اتفاق افتاده.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۹۱
آقا باور نکنید .
فساد اصلا نداریم. همش حبابه.
وقتش شده بجای کلمه انگلیسی " سلبریتی " از معادل فارسی آن " اشخاص نامدار " استفاده کنید تا مردم بیشتر با این آفراد آشنا شوند.
چرا با به کار بردن کلمات قلمبه سلمبه سعی در انحراف اذهان عمومی ملت دارید ؟

مردم از اینهمه دروغ و فساد و اختلاس خسته اند.
کی تمام میشه این اختلاسها ؟
(ا. ع )در برنامه ، صحبت های دلخواه جریان سیاسی «تکرار »رو می زد مثل ورود زنان به ورزشگاه و.
متهم اصلی ثامن الحجج هم که وام های میلیاردی میده ، از نزدیکان جریان سیاسی « تکرار» بوده..
پیدا کنید پرتقال فروش را !!
نه فقط قضیه مائده هژبری. بلکه باقی نام ها و شایعاتی مثل دو تابعیتی فلانی و....در همین راستا است: پرت کردن حواس مردم.
دکتر توکلی گفته بودند در لیست نام بسیاریمسولین و فرزندانشان است.پس چرا نامی از آنها برده نمی شود؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
بس ناجوانمردانه سانسور میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
چرا اسمشون رو نمیگن؟؟؟
خیلی سادس:
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرآنکه هست گیرند
عجب بلبشویی!!!÷
هر روز شایعه،تهمت،دروغ و فردا تکذیب!!!!
ما که گفتیم اکثر چاقوهای جناب کریمی قدوسی دسته ندارد!!!!
ورود مجدد سکه به کانال ۳ میلیون تومان را خدمت جناب روحانی ، شورای محترم نگهبان ، و جناب ذالنور که مفهوم واقعی را برای مردم روشن کردند تبریک میگویم ، در ضمن حال ملت خوب است و ملالی ندارن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
اول از همه به خود تکراریت تبریک بگو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
ممنون. از طرف خودم پاسخ شما رو میدم‌.منظور شما رو فهمیدم.و بسیار خوشحالم که مردم کشورم به بلوغ فکری رسیدن که بفهمن انقلاب بمعنی کشتن کشته شدن واتش زدن وخشونت باعث پیشرفت نمیشه.یکبار در این کشور مردم انقلاب کردن به این امید که اوضاع بهتر بشه.میدونیم انگلیس خبیث ومتحدانش از بدبختی ما خوشحال میشن چون اونموقع میتونن نفت رو از ما ارزونتر بگیرن.وقتی اوضاع بلبشو شد دیگه معلوم نیست خواسته من یا شما به کرسی بشینه.فرضا این مسولین رفتند و مسولین دیگر امدند .ابزارش برای پیشرفت کشور چیه؟پاسخ مردم. یعنی من که خیابون یکطرفه رو دنده عقب میرم داخل.یعنی شما که متوسط کار مفیدت بیست دقیقه در روز هست.یعنی دوست دیگه ای که در طول سال حتی ده دقیقه مطالعه نداره.با این ابزار میخوای سوئیس بشیم؟نه والله. از ماست که بر ماست .انشالله آگاهی جامعه بالا بره مسولین طبیعتا ناگزیر از مردم آگاه کشورش تبعیت خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
ناشناس۱۴:۴۸
آفرین
همه مردم فقط از دیگران توقع تغییر و بهتربودن دارن.هیچ کسی از خودش و اشتباهات خودش نه تنها حرفی نمیزنه بلکه اونارو درست میدونه و دربهترین حالت فقط سعی میکنه خودش و کارای خودش رو توجیه کنه
هیچ کارمند کارگر کارفرما تولید کننده کاسب و.‌‌‌....از خودش سوال نمیکنه که آیا خود من اشتباهی در طول روز انجام نمیدم و حقی از کسی ضایع نمیکنم؟
از طرف دیگه این مسئولینی که میگیم و هر روز از کاراشون انتقاد میکنیم کیا هستند؟آیا غیر از اینه که خود مردم هستند و ممکنه هر کدوم از ما در جایی که کار میکنیم یک مسئول باشیم و باتوجه به رده سازمانی و رتبه اداری یا سازمانیمون مسئولیت بخش زیاد و یا کمی از امور جامعه بر عهده ما باشه و آیا بهتر نیست که در کنار انتقاد به دیگران هر کدون از ما نسبت به کار و مسئولیت خودمون هم نگاه انتقادی با رویکرد اصلاحی داشته باشیم ؟به نظر من تا زمانی که هرکسی اصلاح و انتقاد رو از خودش شروع نکنه و با شونه خالی کردن از مسئولیت سعی کنه بار مشکلات و ایرادات رو به گردن دیگران بندازه هیچ چیزی تغییر نمیکنه و شرایط بهتر نمیشه
از مردم که خجالت نمیکشند لااقل از ائمه معصومین (ع) خجالت بکشند و اشتباهاتشان را به اسم این عزیزان پاک و مطهر آغشته نکنید.
آیا پروین فرشچی با آقای عراقچی رابطه فامیلی دارد. چون خانواده هرد از تجار بزرگ فرش هستند؟
بعد سوالی دارم
چرا تمام پست های مهم کشور بین تجار تقسیم شده. آیا آنها قبل از اینکه به پست ها برسند تاجر بودند یا بعد از ورود به پست ها تاجر شدند.
من از خوزه موخیکا ریس جمهور سابق اروگوئه که یکی از آزاد ترین کشورهای دنیا و از توسعه یافته ترین کشور های جهان هست و در جریان جنگ سوریه به حدود 300 نفر از آوارگان سوری که کشور های ثروتمند مسلمان حاضر به پذیرش آنها نبودند پناهندگی داد نقل قول زیبایی در زیر برای شما میگذارم.

" اگر میخواهید ثروتمند شوید وارد تجارت و صنعت شوید و این کار شما اصلا غیر اخلاقی نیست اما وارد پزشکی و سیاست نشوید چون این دو برای خدمت به مردم هستند و نه ثروتمند شدن "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
ای اقا کشتی ما را با گفته رئیس جمهور سابق اروگوئه چقدر تکرار می کنی
فساد روز افزون توسط افرادی مثل خ ص یا ا.ع یا م.م یا ب.ز. یا تمام حروف الفبا با هم خیلی بدتر از دشمنی فردی چون ترامپ کشور ایران را ویران کرده است!
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
تاکنون چند نفر به جرم زنای محصنه اعدام شده اند ، البته نماینده مجلس نبودند ؟
وقتی نماینده های مجلس با لیست سلبریتی و تکرار میکنیم وارد مجلس شوند نتیجه بهتر از این نمیشود.
تابناک جون بد جوری سانسورچی شدی !؟ بذار مسئولین بدونند مردم چقدر دوستشون دارن ؟؟؟!
مدیری جان !

دیگه فایده نداره.
نقاب ها کنار رفتند.
از عرش ....!

از چشم مردم هم ....!!
صدا و سیما بزرگش نکرد امثال شما با پیگیری این برنامه باعث سر و صدای ان بودیدن
خیلی حالم خوب شد بعد این اخبار
جناب علم الهدی بگذار اعصابمون اروم باشه ؟! به خدا قسم تورم ، فساد و بیکاری پدر همه رو در اورده ، دیگه شما رو اعصاب نباش ، بابا بودجه این اموزش پرورش که به جیب برخی میره ؟! میخای همین دو ریال حقوق رو قطع کنند ، این هنر در وزیر توانمند اموزش و پرورش هست ، سختی کار همکاران رو قطع کرد .
شرق نامی نبرده بود.فقط نوشته بود م م
احسان علیخانی عزیز ان شاءالله که راست گفته باشین
شما فیلم دوربین مخفی اخیرا منتشر شده راجع به صیغه زنان ایرانی برای مردان عرب عراقی را دیده اید؟حال فکر کنید فردی بگوید این کار ثواب هم دارد!!!خوب است فردی که این سخن به او منتسب شده قاطعانه انرا تکذیب کرده وبر جعلی بودن ان فیلم صحه بگذارد‌.
جناب علم الهدی شما از پیکره بیجان اموزش و پرورش چی میخواهید ، بسیاری از معلمان باید دست به دامان رییس کمیته امداد بشن چون این حقوق تا دهم ماه بیشتر کفاف نمیده ؟ این بی عدالتی هزاران برابر تاثیر مخرب تری از ۲۰۳۰ خواهد داشت شک نکن
به عنوان یک اصلاحطلب مایلم اگر ادعای روزنامه شرق دروغ بوده ان روزنامه نقره داغ شود والبته ان بابی باشد برای ریشه کن شدن دروغ گویی وتهمت زدن که اینروزها خیلی افراد اهالی سیاست یا رسانه با ان درگیرند.
رییس جمهور سابق اروگئه در یک روستا در حاشیه پایتخت اروگوئه در یک منطقه فقیر نشین زندگی میکند و 90 درصد حقوق خود را به فقرا کمک میکند.
رییس جمهور کروواسی علارغم اینکه میتواند از جت اختصاصی استفاده کند اما از پرواز های مسافربری معمولی برای مسافرت های خود استفاده میکند.
نخست وزیر هلند بدون محافظ و با دوچرخه به محل کار خود می رود.
رو مو هیون رییس جمهور اسبق کره جنوبی به خاطر اتهام فساد مالی به خانواده اش خودکشی میکند.
از این موارد هزاران مورد دیگر هم هست
اما نکته جالب این هست که هیچ وقت چنین رفتارهایی را از مسئولین ساده زیست و مومن کشور عزیزمان شاهد نیستم.
ایران کشور تکذیب ها,هنه اینجا بیگناهن خصوصا کله گنده ها و مسولان
تابی جون چه خبره تو این اوضاع بی پولی مردم!!!!
دست اندرکاران امر بد جور سرشون شلوغه !!!!!!
گرفتن پول وام هدیه ؟!؟!؟
خودشون بچه هاشون ؟؟؟؟؟؟؟
مردمو بد جور چیز فرض کردن بلا نسبت
تابی جون کجایی از سرم داره دود بلند میشه
اقای علم الهدی سالها شما بر جوانان مسلط بودی حالا بذار ۴ روز اونا مسلط باشن ؟؟؟!
عجب بگیر و ببندی است این زمانه ما. از نماینده مجلس تا. ا ع. م م. و...فقط سر ملت بی کلاه مانده است واقایان وبزرگترها هم می گویند همه چیز گل وبلبله از آن.
اگر صدا و سيما در جريان دريافتي هاي اين دو مجري بوده پس شريك خلاف انهاست
مگر امكانات رسانه و انتن تلويزيون محل تبليغ بازرگاني اين دو مجري بوده كه پول را به انها بدهند
بايد اين پول به بازرگاني صدا و سيما داده ميشد

بيچاره مردم بدبخت كه اندك سرمايه انها به جيب چه كساني رفته است
بله آقا وام 4 درصدی گرفته والبته لطف کردن مقداری از اقساط را پرداخت کردند
بله آقا وام 4 درصدی گرفته والبته لطف کردن مقداری از اقساط را پرداخت کردند
همه چیز توجیه می شود این آقا ۳ میلیاردرفته به حسابش توجیه توجیه توجیه
م م از همه خنده دار تر است.
اينقدر تعداد بخور و دررو ها يا حتي بخور و درنرو ها زياد شده كه مثلا (ا ع) به بيش از دو نفر برميگرده.
خدايا اين بخور ها رو از ما نگير!
واقعا هيچ اعتمادي و اعتباري نمونده!
واقعا خجالت داره توی خوزستان عده ای از آب شرب دچاراسهال خونی بشن.توی قرنی که سفربه کرات دیگه درحال انجامه ما ایطوریم.مسولین ناکارامد باید خون گریه کنن برای این دنیا وآن دنیایشان
این دست دادن هم عجب مصیبتی شده اما فقط یک نکته مهمی داره که مردم ازش سردرنمیارند واون هم اینه که دست دادن با نامحرم حرمتش بیشتر ازربا، فحشا، اختلاس و...است .که این خودیک نکته کلیدی است
روزنامه کجاست که در مورد آقای نماینده قلمفرسایی کند ؟
مخرج مشترک همه مفسدان و همه آنها که به ناحق از حیای این ملت و بی مسئولیتی بعضی از مسئولین سوء استفاده کرده اند و میکنند پر رویی و کتمان حقیقت و سعی در وارونه جلوه دادن واقعیات و موجه نشان دادن اعمال خودشان است ! اگر اراده ای در خفه کردن فساد و مفسد از بیخ و بن بود اینها اینهمه وقیح نمی شدند که دم از پیگیری قانونی تا آخرین نفس باشند !خدایا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر این ملت و انقلابشان کوتاه بفرما
درود بر تابناک مردمی.




اسم مرد یا زن که میاد




















آمار بازدید رو نگاه کن.




















براستی مشکل کجاست؟
با ادامه این روند کمتر از سه ماه دیگه ۹۰ درصد مشاغل برشکست خواهند شد ،!متاسفانه دزدی از منازل و فروشگاهها زباد شده و اوضاع بس ناجوانمردانه بحرانیست ، روزی خولهد رسید که حسرت چنین روزهایی را خواهیم خورد ،
انطور که به نظر میرسد روحانین نمی تواند تغییر کابینه بدهد ، نوبخت و واعظی دو فرد کابینه کنترل دولت را در دست گرفتند و روحانی فعلا سرگرم ورزش و کوهنوروی هست .
چقدر یه سری به ولایتی خورده گرفتند که چرا بجای مسئولین وزارت خارجه رفته به روسیه، حالا رئیس دفتر روحانی داره میگه که باتصمیم خود دولت بوده! توی همه مسائل همین شکلی زود قضاوت میکنیم، ای خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
این آدمایی که منظور نظر شما هستند زود قضاوت نمیکنند چون اونا بر اساس نظرات سیاسی و جناحی خودشون دارند اظهار نظر میکنند و اصلا نیازی به قضاوت کردن ندارند .فقط کافیه که یک نفر از جناح مقابل و یا وابستگانی از نظام و انقلاب و یا کسی از مخالفان غرب و غربگراها حرفی بزنه یا کاری انجام بده حتی اگه برای منافع ایران نتیجه مثبتی داشته باشه ،وبرای ایران بسیار مفید باشه بدون درنگ و ذره ای شک و تردید اون کار رو و اون شخص رو زیر سوال میبرن و هزار ایراد مربوط و نامریوط به اون میگیرن.ولی همین آدما اگر رییس جمهور محبوبشون جناب ترامپ امضای دولت قبلی آمریکا در پای یک تعهد بین المللی رو قبول نکنه و زیرش بزنه و یا دولت آمریکای عزیزشون نقشه تجزیه کامل ایران و نابودی تمامی ایران رو از زبون کاندولیزارایس وزیر خارجه اسبق اون دولت در رسانه ها بصورت رسمی و علنی اعلام کنه اصلا براشون مهم نیست و جای اعتراض و انتقادی درموردش وجود نداره
آقا یکدفعه بگوئید هیچ اتفاقی در ثامن‌الحجج نیافتده. نه خانی آمد نه خانی رفت.
آهای نماینده مجلس اون پشت پشت ها خبر هایی داره میاد.
خانم گلتون خبر دارند آقاشون داره با کی صحبت میکنه
به به از بس اخبار مسرت بخش است ادم دیگه مات میمونه ا
"روابط عاطفی نماینده مجلس " جاتبتر اینکه یه نماینده دیگه عنوان میکند که این موارد شخصی وخصوصی است وما نباید به آن ورود کنیم!!!!! پس شورای نظارت بر رفتار نمایندگان چکاره است وبرایه چه کاری حقوق میگیرند؟
چطور در مسایل خصوصی مردم عادی به راحتی ورود می کنید اما یرای مقامات نه؟
بنظر من کشیدن یک دختر زیر سن قانونی جهانی برای یک رقص کوتاه در سایت مجازی و ان را از صدا سیما پخش کردن ،جز نگ ،و معروف شدن ان دختر چی چیزی برای شما داشت.من حتی حجالت میکشم از کسانی که از من میپرسند مگر این بچه چه کرده که چنین با او رفتار می کنند،از بلژیک
آقای خ -آقای ب و...!!!!. با این ادبیات می خواهید اقتصاد جنگی را مدیریت کنید ؟ با این اوصاف پشه هم از شما حساب نمی برد.
سلام
تابناک چرا اسم افراد فاسد را به اختصار مینویسی مگر قانون کشور ما طرفدار این افراد میباشد . حرمت مردم مهم است یا
این افراد فاسد ،نوشتی فایل صوتی یک نماینده با یک زن آیا آن زن هم نماینده است یا خیر این یک نقص دوم اینکه اگر یک شخص سیاسی تو یکی از کشور های خارجی این کار را بکند رسانه ها امانش نمیدهند حتی اگر شایعه باشد تا شخص متهم مجبور شود به افکار عمومی پاسخ دهی بعد اگر مجرم بود بدون دادرسی فورا از مقام خود استعفاء میدهد بعدا از طریق دادگاه صالحه به جرمش رسیدگی میشود . حالا یا این اخبار ناقص را درج نکن یا کامل اطلاع رسانی بفر ما .
یعنی تو آمریکا نماینده بخاطر این کارش خودکشی میکنه، تو ایران همکارش میگه حوزه خصوصی فرد ما ورود نمیکنیم. این ورودتون ملتو کشته
جناب مصباحی مقدم شما ظاهرا اقتصاد خوانده ای ولی از اقتصاد چیزی نمی دانی همراهی های شما را با دولت اسبق فراموش نمی کنیم اصرار بر تشکیل شورای فقهی در بانک مرکزی صرفا بمنظور سنگ اندازی بود
از رسانه انتظار می رود جلوی فرافکنی متهمان و مقصران را بگیرد با رصد اخبار مربوط به موسسه ثامن الحجج در سال 93 در خبرگزاری ها متوجه خواهید شد که این موسسه فاقد مجوز است و اظهارات نماینده صداوسیما فرافکنی است چون اسپانسر ماه عسل در سال 94 همین موسسه بوده است. حتی در آن موقع به تذکرات آقای احمد توکلی توجهی نشده است. شما نبایستی هر چیزی که متهمان و مقصران میگند را بنویسید مگه کلمه تحلیلی در عنوان شما نیامده است پس قبل از درج هرگونه نطر عوام فریبانه بایستی رسالت خودت را انجام دهی
سوال : وقتی طرف قرارداد ثامن در ماه عسل صداوسیما است چرا بایستی مبلغ قابل توجهی پول به حساب مجری برنامه ریخته شود آیا به این نمیگن ....
چرا فرد مورد نظر اول تکذیب کرد بعد صداوسیما توجیه کرد
مفسدان اقتصادی از منافقین و کفار بدترند و حداقل کاری که باید کرد ان است که با درج اسامی کامل آنها را رسوا کرد
چرا در حالیکه در جلسه نهم دادرسی پرونده در دادگاه اسم ح.ص. کامل گفته میشود شما رسانه ها صرفا با استناد به قانون از درج کامل نام انها خودداری می کنید اون قانون برای متهمان است نه سو استفاده کنندگان مردم را عوام فرض نکنید دیگر هیچ آرزویی جز فرج آقا امام زمان نداریم چون فقط ایشان میتواند دست مفسدان را از این مرزوبوم قطع نموده و گردن آنها را بزند به امید ظهور ایشان
نماینده مشهد در مجلس پیش از این هم مسایل مهم دیگری را افشا کرده بودند که درست از آب درآمد.
دولت به جای تکذیب و انگ سیاسی زدن به انتقادها، کار خودش را درست انجام دهد تا مملکت را به نابودی نکشد
تابناک عزیز
همیشه گفته میشه ح.ص،ب.ز.شما ینی جرات این رو ندارید که اسم افراد رو بگید.ینی این کشور اینقدر قانونمند هست واقعا???!!!
تابناک جان باز شروع کردیا
ح ص خ ب ر ی دی ب ه م م ل ک ت
پاسخ ها
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
تابناک هدفش اینه که ما حروف الف با رو فراموش نکنیم بنده خدا بفکر زبان فارسیست
جالبه مگه قرار نبود بدلیل شرایط ویژه مملکت مجلس فعلا تعطیلاتش حذف شه؟!
100% خبر دریافت هدیه و پول و وام و چیزهای دیگر در مورد این مجریان درست است! وگرنه ساعت 50 ملیونی به دست نمی کردند در حالیکه مدم در فلاکت دست و پا می زنند
با سلام
به نظرم فغانی اختلاص میکرد و اموال مردم مصادره میکرد هر شب تو تلوزیون نشونش میدادند برای فایل صوتی هم کافیه یه یقه وزارتی بپوشی یه ته ریشو بعدشم آزادی هر کاری کنی مثلا
روابط خواص
اختلاص
حقوق نجومی
آقازادگی
واردات خودرو
خانه های لاکچری
بهترین مواد خراکی
سفر های خارجی
گرین کارت امریکای جنایت کار البته به قول اونا
محافظ
راننده
تابناک اینارو پخش کن تا مردم از ماهیت اینا با خبر بشند لطفا
فقط آقایان م م و ا ع اعلام فرمایند که مبالغ عنوان شده را گرفته اند یانه؟ و حاشیه نرند و توجیه نکنند.
به به به ، چه خبرهایی ،، باید کلاهمون رو بزاریم بالاتر، چشممون روشن
به به به ، چه خبرهایی ،، باید کلاهمون رو بزاریم بالاتر، چشممون روشن
از بکار بردن روزانه (م-س) (الف-ر) و ..... خسته نشده اید فکر کردید مردم نمی دانند که دو نفری که پولهای مردم را از موسسه ثامن الحجج خارج کردند و راست و راست میگردند و به ریش مردم می خندند چه کسی است بله ما می دانیم که احسان کرمی و مهران مدیری است خجالت بکشید از خجالت آب شوید و خیلی چیزهای دیگه ........
اولا چشم بسته غیب نگویید اکثر دانشگاهها در این مدت پیشنهادی شما تعطیلند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
تعطیل نیستند
دانشجوها حضور ندارند کارمندان هستند.
سیستم های سرمایشی و نوری هم روشن اند
«اگر انقلاب متوقف شود، آن نقطه نهایی که ظهور حضرت است نیز به‌تاخیر می‌افتد.»
ما در گذشته از بزرگان دین چیزی به این شکل نشنیدیم که حضرت منتظر حرکتهای یک عده که بیشتر وانمود به انقلابی بودن میکنند باشد.اینها چیزهایی است که بعد از انقلاب مطرح شدو گر نه حضرت نیازی به این افراد ندارد.شاید بیشتر یاران امام را کسانی تشکیل دهند که اصلا ایرانی نباشد.
بله آقای ح ص. برای مردم از اسلام و ایمان بگو. از صهیونیست ها و مردم را ارشاد کن. ما مردم ساده به ارشاد شما نیاز داریم.
البته آقای توکلی پارسال خودش گفته بود هشدار میدم پولهای ثامن رو بیارن وگرنه اسمشون رو می گم که اکثرا فرزندان مقامات هستن چرا عمل نکرد؟؟این حرفها آدم رو یاد داستان معروف خروشچف و استالین میندازه که خروشچف میگه من هم ترسیدم به استالین حرف بزنم.آقای توکلی اینها که پول رو بردن اونقدر قدرت دارن کسی نمی تونه بهشون حرف بزنه چه برسه به اینکه فردی مثل شما بخواد اسمشون رو بگه
خيلي جالبه كه صدا و سيما در مقام دفاع از كساني سينه سپر كرده است كه در حال حاضر با اتهام مالي روبرو هستند و در طرف ديگر بخاطر دست دادن داور پر افتخار ايراني با يك همكار زن او را ممنوع التصوير كرده است .
در صورتيكه نماينده مجلس از اعتبار مجلس براي دوستي با زني استفاده نكرده باشد البته همينطور است نبايد به مسايل خصوصي افراد ورود كرد. اما در شرايطي كه ايشان از نام و قدرت نماينده مجلس بودن كسي را تهديد و يا وعده اي براي مخفي كردن اين مساله داشته باشد قطعا بايد مورد پيگرد قضايي بگيرد،
بازهم مطرح کردن 2030 برای انحراف افکارعمومی از پرونده های فسادمالی و ....
خب بابا اگر علیخانی و مدیری هدیه هم گرفته باشند که اسمش روش هست هدیه!! هدیه را که پس نمیدن!! به من و شما بیان هدیه بدن مگه پسش میدیم؟ وام که نبوده...
اگر رانت یا رشوه بوده اون جریانش فرق داره ولی صحبت از هدیه هست....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
چرا پس نمیدن؟ من آدم میشناسم هدیه رو وا نکرده پس فرستاد
همه چیز از نظر اینها قانونیه. دریافت سه میلیاد تومان و تبلیغ یک موسسه مشکل دار و بدبخت کردن مردم طبق عرف و قانونیه؟ وقتی مسئولین صدا و سیما اینجوری باشند چه انتظاری دارید که تبلیغ پدیده و ثامن الحجج و غیره نشه؟ مگر صداوسیما نباید صدا و تصویر جمهوری اسلامی باشه؟ اینها چه کسانیند که اینجور نفوذ کرده اند به مراکز حساس؟ لطفا بدون مصلحت منتشر کنید.
ح ص کیه؟
چرا به جای مطرح کردن نام احسان علیخانی و مهران مدیری بقیه اسامی رو هم منتشر نمی کنند تا مردم بدونن کما اینکه اگر این دو نفر تخلفی کرده اند باید محاکمه بشن اما به نظرم عده ای که وابسته به اختلاسگران هستند و نفوذی زیادی هم دارن با مطرح کردن نام این دو مجری سعی دارند افکار عمومی رو از جستجوی متهمان منحرف کنند و اینارو متهم اصلی جلوه بدن
سلبریتی یعنی ادمهای بی سواد که معروف میشوندچقدر بدبختیم این همه دانشمند و ادم های فرهیخته وبا سواد را ول می کنند بعد مجسبند به این ادم های بی سواد .
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
دلیلش اینه که باسوادهامون همه اختلاسگر شده اند ولااقل بیسوادها دزدنیستند ویا جرات دزدی ندارند
پس صحبت های نماینده با اون زن چی شد تابناک جان؟ تیتر رو زدی ولی خبر رو کار نکردی کلک
شکر خدا همه بی گناه هستند ...ومردم گناهکار هستند که به این افراد تهمت میزنند وهمه ملت باید پاسخگو باشند وبه اشد مجازات برسند .. مردم را چه به این غلط ها
مواظب باشید سیاسیون شمارا از مسایل اصلی منحرف نکنند
سلام جناب آقای مدیری وآقای احسان علیخانی: باشکایت شماعلیه روزنامه شرق چیزی عوض نخواهدشد.چراکه مصالبی که دراذهان شکل بگیردبه این راحتی پاک نمیشودومطمیناتانباشدچیزکی رسانه هانگویندچیزها.این خبرمطلبی نیست که یک روزنامه بدون تحقیق کافی مبادرت به چاپ آن کنند.
درضمن درست است نخورده ایم نان گندم؛ لیکن میدانیم که هیچ تهیه کننده ای بدون اطلاع سازمان صداوسیما و اداره بازرگانی آن سازمان نمیتواندبابنگاه های تجاری قراردادامضاکندونیزامورتبلیغاتی سازمان فقطباچهارشرکت می باشد ونیزهی تهیه کننده ای نمی توانداسپانسرشیپ شودآن هم بدون اطلاع اداره بازرگانی.....پسشایدچیزکی و بوده است.
دراین شرایط اسفناک جامعه ازلحاظ اخلاقی واجتماعی دیگربه هیچ کس نمی شوداعتمادکرد.
اقای جنتی پس نظارت استصوابیت کجا بود؟
وقتی اوضاع مملکت و بقیه کشورها رو مقایسه میکنی چقدر ناامید میشی از زندگی در ایران همه چیز رنگ دروغ و ریا گرفته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی