بازدید 3394

زمان ثبت نام ارز دانشجویی برای دریافت در نیمه دوم سال

کد خبر: ۸۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 19 July 2018

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم زمان ثبت نام ارز دانشجویی برای دریافت در ۶ ماهه دوم سال را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص آخرین وضعیت ارز دانشجویی گفت: بیش از 15 هزار دانشجو از ابتدای سال در مقاطع تحصیلی مختلف ارز دانشجویی درخواست داشتند که حدود 60 درصد دانشجویان متقاضی ارز را شامل می شود.

وی ادامه داد: ارز دانشجویی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور بدون هیچ مشکلی و در موعد زمانی مقرر پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویانی که اولین بار برای تحصیل به خارج از کشور اعزام می شوند امکان دریافت ارز دانشجویی در 2 مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارند، اما براساس تصمیم اتخاذ شده ارز دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود دوره‌های کارشناسی پرداخت نمی شود.

صدیقی از زمان ثبت نام برای پرداخت ارز دانشجویی در 6 ماه دوم به دانشجویان خبر داد و گفت: پرداخت شش ماهه اول ارز دانشجویی آخر شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و سپس ثبت نام شش ماهه دوم دریافت ارز دانشجویی آغاز می شود.

وی تاکید کرد: ارز دانشجویی هر شش ماه یک بار به مبلغ 6 هزار دلار به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور پرداخت می‌شود و دانشجویانی که برای دریافت ارز ثبت نام کرده‌اند، به تدریج برای دریافت ارز مورد نظر به بانک عامل معرفی و ارز خود را دریافت می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر