بازدید 4090

ماجرای پشت کردن امیدابراهیمی به پیشنهاد استقلال

کد خبر: ۸۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 19 July 2018

مدیرعامل سابق استقلال با گلایه از بازیکنان جدایی طلب تیمش گفت: بالاخره بعد از این کمک هایی که من به تیم و بازیکنم کردم، انتظارم از بازیکنانم بعد از جام جهانی حداقل این بود که یک زنگ به من بزنند و بگویند حاج آقا حالت چطور است و یک احوالپرسی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، افتخاری گفت: آقای امید ابراهیمی از جام جهانی برگشت دو هفته موبایلش خاموش بود. بعد از اینکه یک بار موفق شدم تماس بگیرم به او گفتم چرا نمی آیی تکلیف قرارداد را مشخص کنی. شما نمی آیی و هوادار فکر می کند من کوتاهی می کنم. بعد هوادار می آید به من توهین می کند و من به خاطر شما چقدر توهین بشنوم؟ گفت هفته آینده می آیم. هفته بعد هر چه زنگ زدم جواب نداد. به خسرو حیدری زنگ زدم که باجناقت کجاست؟ گفت که شهرستان است و مراسمی دارد و صبح برمی گردد. صبح تماس گرفتم و خسرو گفت از من نشنیده بگیر، رفته قطر! وقتی آمد به او گفتم آقای امید ابراهیمی، شما قبل از رفتن به قطر آمدی و به من بگویی فلان قدر می خواهم اما من ندادم و بعد بروی؟ من خودم را آماده کرده بودم که امید را با هر قیمتی پولش را جور کنم و نگهش دارم. همان کاری که با وریا کردم و نگهش داشتم.

او ادامه داد: آقای حسینی! شما که در استقلال شدی سید مجید حسینی، چرا بعد از جام جهانی جواب تلفن ما را ندادی. این ها بود که من تصمیم به استعفا گرفتم. گفتم انقدر معرفت ندارند که جواب تلفن مدیرعامل را بدهند. من خودم را به زمین و زمان زدم. به کسانی رو زدم که تا به حال برای خودم از آنها چیزی نخواسته ام. پول قرض کردم و به اینها دادم که مشکلات شان را حل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل