بازدید 5495
۲

ماجرای حذف سختی کار از احکام کارگزینی فرهنگیان

کد خبر: ۸۱۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 18 July 2018

فارس نوشت: از ابتدای فروردین ماه امسال، سختی کار از احکام کارگزینی فرهنگیان حذف شد و این موضوع موجب گلایه و سؤالات متعدد معلمان شده است.

امتیاز سختی‌کار از ابتدای امسال از احکام کارگزینی فرهنگیان حذف شد و این موضوع موجب گلایه و سؤالات متعدد فرهنگیان شد.

این موضوع حرف و حدیث‌ها و حواشی متعددی را نیز در فضای مجازی ایجاد کرده بود مبنی بر اینکه حذف این امتیاز با کمبود منابع آموزش و پرورش نیز ارتباط مستقیم دارد.

آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرده است: در سال 1389 افزایش 120 امتیاز سختی کار در احکام کارگزینی تمام کارکنان وزارت آموزش‌ و پرورش لحاظ شده بود که این امتیاز فاقد مجوز مراجع بالادستی بوده است و دیوان محاسبات اغلب استان‌ها و هم‌چنین ذیحسابان برخی ادارات آموزش‌ و پرورش به‌عنوان مرجع نظارتی دستور لغو امتیاز مزبور را صادر کرده بودند.

با توجه به اینکه تلاش وزارت آموزش‌ و پرورش برای اصلاح رأی فوق‌الذکر در دادگاه‌های متعدد و در استان‌های مختلف کارساز نشد و در تمامی این دادگاه‌ها آموزش‌ و پرورش محکوم شد و نیز در نتیجه پیگیری‌های مکرر دیوان محاسبات برای عدم پرداخت فوق‌العاده مورد بحث، وزارت آموزش‌ و پرورش از ابتدای سال جاری به‌ منظور تحقق اهداف مراجع نظارتی و جلوگیری از صدور حکم محکومیت در مراجع قضایی، از تاریخ اول فروردین 97 مطابق دستور دیوان محاسبات کشور و آرای صادره عمل کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲
واقعا کار درستی کردن چه معنی داره فرهنگیان سختی کار بگیرن. وقتی من معلم میرم تو کلاس سی چهل نفره و تمام دانش اموزان بدون هیچ مزاحمتی و با نبوغ بالا و در کمال احترام. فضا رو کاملا مناسب و اسوده مهیا میکنن چه سختی کاری. بعد از اینهمه درس خوندن و جنگ اعصاب و هزاران توهین و بی احترامی از دانش اموز و اولیا یه معلم بخاطر در امد کم باید شرمنده زن و بچش بشه ایکاش میرفتیم شاگرد مکانیک میشدیم تا اینجور تحقیر شدن سوزش کمتری داشت
واقعا متاسفم ................................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر