بازدید 5180
خبر

وریا هم مصدوم شدو ازترکیه به تهران برگشت!

در این میان برخی از منابع آگاه گفته اند این آسیب دیدگی وریاغفوری بی ارتباط با نگرانی او از رفتن افتخاری و بهم خوردن توافقات مالی با وی و همچنین وضعیت چک های دریافتی اش از باشگاه استقلال نیست. گفته می شود وریا در نخستین فرصت می خواهد با سرپرست جدید باشگاه دیدار کند و قرارداد خودش را با او محکم کند
کد خبر: ۸۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 19 July 2018

مشکلات و بحران های استقلال کم بود و یکی هم به آنها اضافه شد تا اردوی این تیم در ترکیه به یکی از کم ستاره ترین اردوهای چندسال اخیر آبی ها بدل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزی که مدیرعامل آبی ها استعفا داد و علیه همه افشاگری کرد، خبر می رسد که مدافع استقلال به دلیل مصدومیت از اردوی تیمش در ترکیه جدا شد و برای بررسی میزان مصدومیتش به تهران می‌آید.

وریا غفوری، مدافع راست استقلال که به تازگی قرارداد خود را با این تیم با رقم بسیار مناسبی تمدید کرده و به همراه استقلال در اردوی ترکیه به سر می‌برد، به دلیل مصدومیت اردوی این تیم را ترک کرد و راهی تهران شد. مدافع راست استقلال برای بررسی میزان مصدومیتش و جلوگیری از تشدید این موضوع از اردوی این تیم جدا شد. 

در این میان برخی از منابع آگاه گفته اند این آسیب دیدگی وریاغفوری بی ارتباط با نگرانی او از رفتن افتخاری و بهم خوردن توافقات مالی با وی و همچنین وضعیت چک های دریافتی اش از باشگاه استقلال نیست. گفته می شود وریا در نخستین فرصت می خواهد با سرپرست جدید باشگاه دیدار کند و قرارداد خودش را با او محکم کند. گفته می شود در صورت عدم پایبندی مدیر جدید با قرار و مدارهای وریا با افتخاری، این بازیکن هم به حالتی که حسینی و چشمی در آن قرار دارند تبدیل خواهد شد.

Image result for ‫وریا غفوری مصدومیت‬‎

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار