بازدید 1965

قیمت سهام بازارهای آسیایی بالا رفت

روز چهارشنبه، در حالی‌ که ارائه چشم‌انداز قوی اقتصاد آمریکا از سوی رییس فدرال‌رزرو باعث شد وال‌استریت رشد کند، سهام آسیایی بالا رفت و با افت ین در برابر دلار، نیکی ژاپن جهش کرد.
کد خبر: ۸۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 18 July 2018

روز چهارشنبه، در حالی‌ که ارائه چشم‌انداز قوی اقتصاد آمریکا از سوی رییس فدرال‌رزرو باعث شد وال‌استریت رشد کند، سهام آسیایی بالا رفت و با افت ین در برابر دلار، نیکی ژاپن جهش کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، در حالی‌ که ارائه چشم‌انداز قوی اقتصاد آمریکا از سوی رییس فدرال‌رزرو باعث شد وال‌استریت رشد کند، سهام آسیایی بالا رفت و با افت ین در برابر دلار، نیکی ژاپن جهش کرد.

نیکی ژاپن درحالی ۱ درصد جهش کرد که افت ین، باعث افزایش سود صادرکنندگان ژاپنی شده است.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ام‌اس‌سی‌آی ۰.۵ درصد رشد کرد. سهام خودروسازان این کشور ۱.۴۵ درصد رشد کرد.

در بازار چین، شاخص سی‌اس‌آی۳۰۰ شانگهای ۰.۶ درصد بالا رفت و هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۰.۲۶ درصد به ارزش خود افزود.

کوسپی کره‌جنوبی ۰.۲۹ درصد رشد کرد، درحالی‌که اس‌اندپی/ای‌اس‌اکس۲۰۰ استرالیا ۰.۷۹ درصد بالا آمد. سهام غول معدن‌کاری استرالیا، بی‌ایچ‌پی، ۳.۲۳ درصد جهش کرد.

جرومی پاول، رییس فدرال‌رزرو، در مراسم شهادت خود در کنگره اقتصاد آمریکا را قدرتمند و روبه رشد ارزیابی کرد و با کم جلوه دادن ریسک جنگ تجاری تاثیر آن بر چشم‌انداز افزایش نرخ بهره را اندک دانست.

پشتیبانی پاول از افزایش بیشتر نرخ بهره، سود اوراق ۲ ساله خزانه‌داری آمریکا را به بالاترین سطح خود در یک دهه اخیر رساند و باعث تقویت دلار شد.

در معاملات دیشب شاخص صنعتی داوجونز ۵۵.۵۳ واحد یا ۰.۲۲ رشد کرد و در ۲۵۱۱۹.۸۹ واحد بسته شد. اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۱۱.۱۲ واحد یا ۰.۴۰ درصد کسب کند و با عبور از سطح کلیدی ۲۸۰۰ واحد، به ۲۸۰۹.۵۵ برسد. کامپوزیت نزدک ۴۹.۴۰ واحد یا ۰.۶۳ درصد رشد کرد و به ۷۸۵۵.۱۲ واحد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان