بازدید 5062
۱

جدایی دو مدیر پرحاشیه از استقلال قطعی شد

توفیقی جای خود را به یکی از پیشکسوتان جوان و خوشنام استقلال خواهد داد و حسن زمانی نیز سمتی تازه در وزارت ورزش دریافت خواهد کرد. به احتمال فراوان تا آخر هفته جاری تغییرات در باشگاه استقلال با نظر وزیر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 18 July 2018

عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره‌هایی چون جباروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، از راهروهای وزارت ورزش اخبار جدیدی می‌رسد. عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره‌هایی چون جباروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.

از سوی دیگر هوادران استقلال نیز به شدت نسبت به عملکرد باشگاه معترضند و در هفته جاری با تجمع جلوی در وزارت ورزش اعتراض خود نسبت به عملکرد مدیران آبی را رسانه‌ای کردند. این اتفاقات سبب شده تا وزیر ورزش و جوانان به صرافت تغییرات در باشگاه استقلال بیفتد. گفته می شود پندار توفیقی و حسن زمانی دو مدیر پر سر و صدای آبی‌ها بزودی برکنار خواهند شد. فارس مدعی شده توفیقی جای خود را به یکی از پیشکسوتان جوان و خوشنام استقلال خواهد داد و حسن زمانی نیز سمتی تازه در وزارت ورزش دریافت خواهد کرد. به احتمال فراوان تا آخر هفته جاری تغییرات در باشگاه استقلال با نظر وزیر انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در مرد قضیه شراکت آقای خادم و توفیقی هم توضیح میدادین!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل