بازدید 7369

وزیر نیرو از مردم عذرخواهی کرد

کد خبر: ۸۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 17 July 2018

اردکانیان از مردم به دلیل قطعی های برق چه به صورت برنامه ریزی شده و چه به شکل تصادفی عذرخواهی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با وزرات ارتباطات در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی برق در کشور اظهار کرد:قبل از تابستان در مورد وضعیت آب و برق و عدم جیره بندی آن بارها اعلام کردیم که این موضوع به همکاری مصرف کنندگان و اصلاح مصرف مردم بستگی دارد . خوشبختانه امسال مردم، سازمان ها و ادرات دولتی همکاری خوبی کردند. در صورت نبود این صرفه جویی با وجود کاهش تولید ۵ هزار مگاواتی برقابی در کشور ،مشکلات ما در این حوزه به مراتب بیشتر می شد.

وزیر نیرو ادامه داد:کاهش بارش و افزایش دما نقاط وسیعی در جهان را تحت تاثیر قرار داده است بطوریکه تلفات نیروی انسانی ناشی از گرما بالا بوده است.

وی افزود:امیدوار هستیم با ادامه روند همکاری مصرف کنندگان و سازمان های دولتی به شکل برنامه ریزی شده در رابطه با صرفه جویی، این روزها را پشت سر بگذاریم. دست همکاری به سوی مردم دراز خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد این شرایط در فصل های بعد تکرار نشود.

وی با عذرخواهی از مردم به دلیل قطعی برق تصریح کرد:با وجود تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق در زمینه احیا 9 روزه نیروگاه نکا با ظرفیت400 مگاواتی که چندی پیش به دلیل مشکلات فنی از مدار خارج شده بود، به دلیل نقایض فنی و قطع برق بدون برنامه ریزی از مردم عذرخواهی میکنم و امیدوارم با صرفه جویی مشترکان این روزها را پشت سر بگذاریم.
قطع صادرات برق به عراق در راستای توافقنامه صورت گرفت

وزیر نیرو افزود:هر قرارداد و توافقنامه‌ای چهارچوب و شرایط مخصوص به خود را دارد چناچه که کشور صادر کننده برای تامین نیاز خود احتیاج به برق داشته باشد، می تواند صادرات خود را متوقف کند.

وی با اشاره به ارتباط مستمر با وزیر انرژی عراق ادامه داد: با حضور وزیر انرژی عراق در کشور طی روزهای گذشته، مذاکرات رو در رو در خصوص صادرات برق به این کشور انجام شد .طرف عراقی با توجه به شرایط ایران، قطع صادرات برق را در این مقطع درک خواهد کرد.

اردکانیان در پایان گفت: به طور مستمر پیگیر تبادل برق میان ایران و ترکمنستان هستیم و افزایش خط تبادل میان ارمنستان و ایران نیز در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶
عذر خواهی مشکل را حل نمی کند وضعیت بوجود آمده آزمون خوبی بود از کمیت و کیفت عملکرد جنابعالی و وزرا قبل. خودتان کلاهتان را قاضی کنید که چه کردید و چه می کنید برای مردم اگر پست وزارت رو تحویل گرفتید مسئول هستید
به جای عذر خواهی، مصرفبی رویه و خائنانه آب و برق توسط پول داران را کنترل کنید. ولی شماها دست به پولدارها نمی زنید.
همین.. معذرت خواهی و تمام..
گوش فلک رو هم کر کردین تو فلان چیز خودکفا شدیم تو بهمان چیز خودکفاشدیم
آقای وزیر :
قسم می خورید که برق به نجف و بصره نمی دهید ؟
چرا هیچ استفاده‌ای از اینهمه تابش خورشید و گرما برای تولید برق نمی‌شه؟ وزیر محترم جای معذرت خواهی کار بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
دوست عزیز
برق خورشیدی صرفه اقتصادی ندارد، فقط در جاهایی استفاده می شود که امکان تولید برق حرارتی، برقابی و ... نباشد مثل فضانوردان
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
برادر احسان ما باید هزینه بدهیم هزینه‌ای که اگر ندهیم امثال وزارت نیرو باید تعطیل شود فکر می‌کنی واقعا آقایون نمیدوند که از انرژی خورشید میشه استفاده کرد؟؟!!!! خیلی هم خوب میدونند ولی مردم باید تاوان بدهند این چیزیه که باید اجرا بشه ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
انرژی خورشیدی یکی از گرانترین و کم بازده ترین نوع استحصال انرژی است و فقط تاجران ذینفع آنرا تبلیغ می کنند یا کسانی که آگاهی کاملی به موضوع ندارند.

آیا میدانید کشورهای غربی و یا پیشرفته چند درصد برق خود را از انرژی هسته ای و چند درصد از انرژی خورشیدی تامین می کنند؟ جواب این سئوال گویای همه چیز است.
برای نمونه : فرانسه 75 درصد برق خود را از برق هسته ای تامین می کند
ناشناس
| United States |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
احسنت . . گل گفتی
اینجا. است که تفاوت این وزیر با آقا مطهری که دغدغه بازیکنان فرانسه را دارد معلوم می شود.
به عراق برق ندهید .
لطفا بعلت بي كفايتي بركنارش كنيد
اين معذرت خواهي چه به درد مردم مي خورد؟
هر چند عذر خواهی دردی از مردم دوا نمی کنم. اما همین هم یک پیشرفت است. خیلی ممنون آقای وزیر.
باز خوبه عذرخواهی کرده. بهتر نیست دولت برنامه ریزی برای استفاده از سلول های خورشیدی داشته باشه تابی میتونی از اندازه و میزان برق تولیدی سلول های خورشیدی و هزینه هاش مقاله بزاری؟؟
برابر اعلام وزارت نیرو حدود 20 درصد تلفات نیروی برق در دست خود این اداره و فرسودگی تجهیزات و حدود 30 درصد هدررفت آب به دلیل فرسودگی خطوط انتقال و ... هست. در برنامه تلویزیونی آقای بهروز نعمتی و مدیر عامل توانیر هم دو شب قبل اشاره شد.
درست است که صرفه جویی کار خوبیه اما دیگه همه تقصیرات را یکراست دارن میندازن گردن مردم!!!
آقای نعمتی هم گفت : مدیرانی که توانایی اداره مجموعه خود را ندارن بهتره استعفا بدن و تقصیر را گردن مردم نندازن.
برابر قبض آب ساختمان ما، الگوی مصرف 17 متر مکعب برای هر واحد هست که در گرمترین فصل سال مصرف ما به 12 متر هم نمیرسه. برق و گاز هم به همین صورته. حالا بدنیست این مسئولین سری به ادارات زیر مجموعه خود بزنند و از آنها شروع کنند.
تا کی میخواهید همه چیز را به مردم نسبت بدین؟ لطفاً کولرهای گازی اتاق های ادارات خود را خاموش کنید!
تکلیف ضر ر اقتصادی قطع برق به صنایع، تولیدیها و کارگاهها چی میشه؟
یا بیماران توی درمانگاهها
یا بیچاره هایی که تو گرمای ۴۰ درجه پدرشون درمیاد؟
نانواها؟
با یه معذرت خواهی سر و تهش هم اومد؟
پس تکلیف صادرات برق چی میشه؟ به افغانستان و عراق و..
اول تکذیب شده بود...بعدش گفتن صادرات داشتیم ولی فعلان نداریم....نمیدونم ..ولی واقعا دنیا چه نگاهی به ما داره؟؟؟
تلویزیون من سوخت و بابت تعمیر آن تعمیر کار 700 هزار تومان در خواست کرد که از تعمیر ان منصرف شدم و مبلغ 25500000 دادم و تلویزیون جدید گرفتم . خسارت من را کی پرداخته میکنه؟ وزیر نیرو؟ عذر خواهی این وزیر برای من تلویزیون نمیشه . ایشون باید مدیریت کنه باید برق را تامین کنه . اگر قرار باشه همه چیز روتین و مشخص و طبق برنامه باشه که مدیریت کردن نمیخواد سیستم خود بخود انجام میده در شرایط بحران تصمیم گیری و حل مشکلات مدیریت می خواد که ایشون تواناییشو نداشته و ندارند. من باز هم بر پرداخت خسارت مصر هستم و باید به امثال من خسارت ناشی از این قضیه پرداخت بشه . من گناهم چیه که افراید که شایسته سمت نیستند بر مسند قدرت نشسته اند من چرا باید تاوان سوئ مدیریت کسی دیگر را پرداخت کنم؟
بجای عذرخواهی صوری قبض یک دوره را تخفیف دهند. مردم حداقل ده برابر مبلغ قبض یک دوره متضرر شدند. کسبه و مغازه داران ضرر میکنند. زنان و سالمندان و کودکان بیماران .... توی گرما اذیت شدند.
مردم ضرر سوختن لوازم برقی را از کی باید بگیرند؟
قطعی برق فقط برای محلات معمولی شهرها است. در شیراز شهرک ولی عصر امروز برای چهارمین روز پیاپی برق قطه شده است و آخرین مورد آن همین امروز بود که از ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر قطع بود، ضمن اینکه برخی روزها مانند دیروز، دو شنبه دو بار برق قطع شد. اما برخی محله های بالایی شهر حتی هنوز خبر ندارند که برق قطع می شود !!!!!
مساله به این سادگی ها نیست کاسه ای زیر نیم کاسه است اولا پارسال اوضاع بارندگی خوبتر از امسال نبوده چرا پارسال این اوضاع را نداشتیم قطعی نبود دوما : در كشور هایی که به فکر رفاه مردمشان هستند و مثل ما دشمن ترش نیستند به هر طریق ممکن مساله را حل میکنند و نمیگذارند مردمشان عذاب مضاعف متحمل شوند مثلا با خرید برق
بعد از معذرت خواهی برو سراغ انرژی خورشیدی برو کاری بکن که در این کشور برق قطع نشه بعد یه مدت کوتاه در این مورد گزارش بده به مردم
چه عجب یکی توی این مملکت پیدا شد معذرت خواهی بکنه
احسنت به شیری که تو ................... را خورد
فقط عذرخواهی کردن بدون هیچ تلاش و کوششی برای رفع مشکلات ، هیچ فایده ای نداره . . .
وقی هزاران میلیارد تومان پول مملکت را به جای هزینه در انرژی خورشیدی و بادی و جزر و مد صرف ساخت سد های بیهوده کردید باید گرفتار این مشکلات بشیم امان از بی سوادی و جهل
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر