بازدید 6038
خبر ناگهانی سازمان لیگ

پرسپولیس 3بر0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

آبی پوشان ناآماده که بدنسازی خود را دیرهنگام شروع کردند و چندین بازیکن اصلی خود را نیز از دست دادند یا اینکه هنوز موفق به توافق با آنه نشدند، تمایلی به برگزاری این دیدار نداشتند
کد خبر: ۸۱۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 17 July 2018

در حالی که باشگاه پرسپولیس با تعویق دیدار سوپرجام فوتبال ایران موافقت کرده بود، امروز و در میان توافق میان دو تیم استقلال و پرسپولیس سازمان لیگ خبر عجیبی روی خروجی خود قرار داد و آبی ها را بازنده اعلام کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، موضوع اصلی این روزهای فوتبال ایران یعنی برگزاری بازی سوپرجام بالاخره با نظر سازمان لیگ به پایان رسید و طبق اعلام مسئولان، بدلیل غیبت استقلال در این مسابقه و عدم اعلام کتبی شرایط خود به فدراسیون فوتبال، این تیم پرسپولیس است که به عنوان برنده این بازی معرفی می شود. روابط عمومی سازمان لیگ در این باره اعلام کرد: به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز 29 تیرماه 1397 برگزار نمی شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

در روزهای اخیر و با توجه به بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی تدارکاتی خود و اظهارتمایل این تیم برای برگزاری این بازی کار را برای مسئولان سازمان لیگ سخت کرده بود چرا که آبی پوشان ناآماده که بدنسازی خود را دیرهنگام شروع کردند و چندین بازیکن اصلی خود را نیز از دست دادند یا اینکه هنوز موفق به توافق با آنه نشدند، تمایلی به برگزاری این دیدار نداشتند و در تاریخ مورد نظر نیز در حال گذراندن برنامه های تمرینی در اردوی تدارکاتی خواهند بود. با توجه به این موضوع مسئولان سازمان لیگ که در دو راهی برگزاری و یا لغو این بازی قرار داشتند به ناگاه تصمیمی قاطع گرفتند که طی آن پرسپولیس را به عنوان برنده این بازی اعلام کردند.

بدین ترتیب تمام حواشی مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری این بازی را باید پایان یافته تلقی کرد. دیداری که به دلیل حضور استقلالی ها در اردوی تدارکاتی خارج از کشور برگزار نخواهد شد و به این ترتیب شاگردان برانکو که فصل قبل نیز با شکست تیم نفت تهران موفق به کسب این عنوان شده بودند برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمان سوپرجام ایران معرفی شدند.

به طور حتم استقلالی ها به این تصمیم اعتراض خواهند کرد و جنجال تازه ای در فوتبال باشگاهی ایران در راه است. این نتیجه در حالی اعلام شده که سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز از پذیرش مشروط تعویق این دیدار سخن گفته بود ولی دیشب برانکو ایوانکوویچ مخالفت خود با تعویق این بازی جذاب را علنی کرد. او که آماده سازی تیمش را بدون ملی پوشان و در حالت محرومیت از نقل وانتقالات به موقع شروع کرده بود، تیمش را برای تقابل با رقیب سنتی مهیا کرده بود و توقع داشت از فرصت بدست آمده استفاده کرده و حریف را با شکستی سخت مواجه کند. موضوعی که وینفرد شفر از آن فراری بود و به شدت مخالف برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس قبل از آغاز لیگ هجدهم بود.

به این ترتیب سازمان لیگ برای نخستین بار قاطعیت خود را نشان داد و حاضر نشد تقویم تصویب و اعلام شده اش را در فصل جاری از همین ابتدا نقض کرده و بخاطر عدم آمادگی یک تیم، مشکلات و انتقادات بعدی را تحمل کند.

پرسپولیس 3 بر 0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان