بازدید 1674

حال سامی عنان وخیم است

منابعی در مصر اعلام کردند، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش این کشور دربیمارستان در حالت مرگ و زندگی قرار دارد و حال وی وخیم است.
کد خبر: ۸۱۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 17 July 2018

منابعی در مصر اعلام کردند، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش این کشور دربیمارستان در حالت مرگ و زندگی قرار دارد و حال وی وخیم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، منابع نزدیک به خانواده سامی عنان، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش مصر و نامزد سابق انتخابات این کشور اعلام کردند که وی روز شنبه بعد از آن‌که دچار بیماری عفونی در قفسه سینه و مشکلاتی در کمر شد که اجازه حرکت را به وی نمی‌داد به بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های نظامی در حومه "المعادی" در قاهره منتقل شد.

یکی از این منابع اعلام کرد: وضعیت سلامتی وی در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است.

این دو منبع همچنین اعلام کردند: سامی عنان در زندان نظامی بازداشت بود که حدودا از دو ماه پیش دچار سکته مغزی شد و به بیمارستان نظامی منتقل گردید که اگر بیماری مجددا به وجود او راه نمیافت، وضعیت جسمانی او در حال بهبودی بود.

منابع مذکور اعلام کردند: خانواده سامی عنان آخرین بار حدود یک هفته پیش با وی ملاقات و اعلام کردند که حال وی خوب بود.

عنان در ماه ژانویه پس از اعلام نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری مصر به اتهام نامزد شدن وی برای انتخابات بدون اجازه نیروهای مسلح بازداشت شد و ارتش مصر اعلام کرد که این اقدام عنان مغایر با قوانین نظامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار