بازدید 2871
گزارش

جلسه4ساعته تاج و کی‌روش درمسکو/بحث اصلی:اردوی جام ملتها

کد خبر: ۸۱۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 16 July 2018

رئیس فدراسیون فوتبال که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی راهی مسکو شده بود نشستی نیز با سرمربی تیم ملی برگزار کرد تا درباره مسایل مهی از جمله نحوه ادامه همکاری دو طرف مذاکره تکمیلی انجام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون فوتبال دیدار فینال جام جهانی را به دعوت رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در مسکو و ورزشگاه لوژنیکی نظاره کرد. مهدی تاج پس از پایان دیدار تیم های فرانسه و کرواسی، نشستی با کارلوس کی روش برقرار کرد. در این نشست مسایل مهمی همچون اردوی مهم تیم ملی قبل از جام ملتها را مطرح کرد و زمان های کوتاه را برای رسیدن به قهرمانی آسیا کافی ندانست. او هنوز از مربیان باشگاهی و همکاری آنها برای آماده سازی اساسی تیم مطمین نیست.

در این جلسه که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره روند آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا بحث و تبادل نظر کردند. در همین حال، رییس فدراسیون فوتبال، روز پنجشنبه گذشته درباره برنامه ریزی های آتی تیم ملی جهت حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم ملی، نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها