بازدید 9296
۶

برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران برای امروز

کد خبر: ۸۱۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 16 July 2018

برنامه روزانه قطع برق تهران برای ۲۵ تیر منتشر و محل قطعی‌های برق به صورت جدول مشخص شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم‌قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مشترکان تهرانی با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.

برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران برای امروز
بر همین اساس به اطلاع می‌رساند این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمانبندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.
مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند؛ گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

جدول اعلام شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران در این لینک قابل دسترس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
قطع شدنش تحمل میکنیم
نوسان برق رو کجای دلمون بذاریم

ولتاژ به 180 میرسه
از خجالتمون هم میگیم تا 170 مشکلی نداره!!
((((( تا شهروندان تهرانی با سهولت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بتوانند از قطعی یا عدم‌قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند)))))

عاشق اون سهولتم!!!!!! ممنون که اینقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر به فکرمون هستین!!!
اطلاع ثانوی همین فرداس. دیروز هم برنامه دادن که گفتن تغییر نمیکنه
سلام
لطفا هر روز انتشار بدید ممنون
سلام
ليست پيوست خيلي نامفهم است مثلا لويزان هم در در چند رديف پاسداران اشاره شده و هم در نارمك . خيلي ساده يك نقشه بگذارند تكليف ايستگاه هاي برق كه روي نقشه تهران مشخص است ديروز كه تابع هيچكدام از اين برنامه ها نبود در ضمن چرا قطع برق از هفته قبل كه ساعت كاري تغيير نكرده بود بيشتر شده است؟
خونه من دامپزشکی هستش یک روز در میون یا بعضا هرروز برق میره.منطقه هم فشار آب ش کمه مجبوریم از پمپ استفاده کنیم که برق میره آب هم نداریم.آخه این چه وضعیتیه.چرا مردم رو اذیت میکنید.خودم 5صبح از خونه میرم سرکار زنم و بچه چند ماهم میمونن تو گرما.قطعی هم وسط رو و اوج گرماست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل