بازدید 16805

فهرست کامل بهترین های جام جهانی2018

کد خبر: ۸۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 15 July 2018

با قهرمانی فرانسه در جام جهانی فرانسه تکلیف بهترین بازیکنان جام هم مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بر این اساس، هری کین توانست با ۶ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شده و کفش طلای مسابقات را از آن خود کند.

جایزه بهترین بازیکن جام اما به لوکا مودریچی تعلق گرفت که با کرواسی در فینال مغلوب شد. مودریچ در روسیه عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی کرواسی در راه رسیدن به فینال بود و در نهایت هم به عنوان برنده توپ طلای مسابقات انتخاب شد. مودریچ آنقدر خوب کار کرده که خیلی ها حتی او را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال و به دست آوردن توپ طلای ۲۰۱۸ می دانند.

همچنین، کیلیان امباپه تیم ملی فوتبال فرانسه توانست عنوان پدیده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کند. این ستاره ۱۹ ساله در ترکیب تیم دشان بسیار خوب ظاهر شد و تاثیر پررنگی در قهرمانی فرانسه داشت. سرعت خیره کننده این بازیکن و همکاری او با هم تیمی هایش باعث شد که امباپه جوان توجه خیلی ها را به خود جلب کند. او همچنین با گلزنی در دیدار فینال، بعد از پله به جوانترین گلزن دیدارهای فینال جام های جهانی شد.

عنوان بهترین دروازه بان جام ۲۰۱۸ هم به تیبو کورتوآ تعلق گرفت. کورتوآ که با بلژیک روز گذشته توانست با پیروزی بر انگلیس، عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند، در این مسابقات بارها با واکنش های خود سرخپوشان را نجات داد و در نهایت جایزه دستکش طلایی را توانست از آن خود بکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل