بازدید 2850

وضع نامناسب ایمنی راههای آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، از وضع نامناسب ایمنی راههای استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۱۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 16 July 2018

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، از وضع نامناسب ایمنی راههای استان انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رحمتی معاون استاندار آذربایجان شرقی،امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک استان گفت: محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی از لحاظ نصب علائم هشدار دهنده، ایمن سازی راهها، وضعیت روکش جاده ها، روشنایی معابر و کیفیت آسفالت با مشکل مواجه است.

انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از وضع ایمنی راههای استانوی افزود: برخی از شبکه های ارتباطی استان علائم ایمنی کافی ندارد و در استانداردسازی برخی از جاده های استان کوتاهی شده است.

رحمتی با اشاره به وضع نامناسب ورودی شهرهای استان نیز گفت: کاربری های مختلفی که در ورودی شهرها وجود دارد، با اختصاص دسترسی های غیر استاندارد برای خود، وضع نامطلوبی ایجاد کرده اند.

وی با تاکید بر شناسایی مناطق حادثه ساز استان تصریح کرد: این مناطق باید با اولویت بندی و متناسب با منابع مالی در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و با مشارکت بین بخشی اصلاح شوند.

معاون امورعمرانی استاندار با بیان اینکه اساسی ترین موضوع در کاهش بار ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای اجرای تقاطع های غیر همسطح است یادآور شد: می توان با اصلاح هندسی برخی مسیرها، راندمان جاده ها را افزایش داد.

وی با انتقاد از فرهنگ رانندگی برخی از شهروندان نیز گفت: اعمال محدودیت سرعت در برخی از مسیرها ناشی از مختصات هندسی جاده و معبر است و مسلما مهمترین فاکتور در تصادفات عدول از قوانین است.

برخی از اعضای این جلسه کنارگذرهای شهری را از چالش های مهم ترافیک شهری اعلام و با توجه به گستردگی حریم شهرها، اجرای کمربندی های جایگزین را پیشنهاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل