بازدید 8236

ثروتمندترین فرد آفریقا برای ساخت پالایشگاه نفتی خود ۶۵۰ میلیون دلار وام گرفت

الیکو دانگوت، ثروتمندترین فرد آفریقا، برای پروژه پالایشگاه نفت خود در نیجریه قرارداد دریافت وامی به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار با بانک صادرات و واردات آفریقا (افرکسیم بانک) امضا کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 15 July 2018

ثروتمندترین فرد آفریقا برای ساخت پالایشگاه نفتی خود ۶۵۰ میلیون دلار وام گرفتالیکو دانگوت، ثروتمندترین فرد آفریقا، برای پروژه پالایشگاه نفت خود در نیجریه قرارداد دریافت وامی به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار با بانک صادرات و واردات آفریقا (افرکسیم بانک) امضا کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، طبق شرایط تسهیلات که در طول امضای آن خوانده شد، این وام ۷ ساله بوده، و اجازهٔ دیرکرد پرداخت پنج ساله دارد.

ثروتمندترین فرد آفریقا برای ساخت پالایشگاه نفتی خود ۶۵۰ میلیون دلار وام گرفت

همچنین بانک تجارت آفریقا مستقر در قاهره قراردادی به ارزش ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات با بانک توسعۀ نیجریه (بانک صنعت) امضا کرده است.

در روز شنبه خبرگزاری رویترز شاهد امضای هردو قرارداد پرداخت وام بوده است.

دیواکومار ادوین، مدیر اجرایی گروه دانگوت، هفته گذشته به رویترز گفت که این پالایشگاه نفتی حدود ۱۰ میلیارد دلار هزینه دارد و باید تا دسامبر سال ۲۰۱۹ به پایان برسد.

ثروتمندترین فرد آفریقا برای ساخت پالایشگاه نفتی خود ۶۵۰ میلیون دلار وام گرفت

وی گفت که این شرکت نیاز دارد تا برای این پروژه ۳.۳ میلیارد دلار قرض کند. باقیمانده از طریق فروش سهام و همچنین آژانس های صادراتی تامین می شود.

داگوت ثروت خود را از سرمایه گذاری بر روی سیمان به دست آورده است و در حال حاضر علاقه مند به سرمایه گذاری در آسیاب آرد، کشاورزی و املاک و مستغلات است. او به منظور حل مشکلات طولانی بازار انرژی نیجریه در حال ساخت بزرگترین پالایشگاه نفت در جهان است که تولیدات آن کود شیمیایی را هم شامل می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان