بازدید 8394
۳

قیمت گزینه خریداستقلال لورفت؛بیش از۴میلیاردتومان

کد خبر: ۸۱۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 14 July 2018

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای صدور رضایت‌نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن برای دادن رضایت‌نامه دو میلیارد و 500 هزار تومان خواسته و خودش هم دو میلیارد می‌خواست، ما که نمی‌توانیم این پول را بدهیم. در مورد علی کریمی هم باید بگویم که گفته می‌شود او مصدومیت کهنه دارد و نمی‌تواند فوتبال بازی کند. ما کریمی را نزد دو متخصص فرستاده‌ایم تا ببینند وضعیتش چطور است. اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد می‌بندیم.

ملکی در ادامه گفت‌وگوی خود با هواداران گفت: سال گذشته اشتباه کردم در برنامه نود صحبت‌هایی انجام دادم. پس از آن دیدید که حرف نزدیم و تیم بهتر کار کرد. دوست ندارم مصاحبه کنم، چون ممکن است خبرنگاران از حرف‌های من سوژه درست کرده و نان در بیاورند!صحبت‌های ملکی باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر در باشگاه شد و در ادامه عضو هیئت مدیره توضیح داد که منظورش چیز دیگری بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زلزله زدگان کرمانشاهی با 2 میلیار تومان صلحب کانکس میشدند! به همین دلایل دیگر طرفدار فوتبال نیستم ... بوی پولشویی میدهد
حیف بیت المال که به یه عده آدم بی مصرف میرسه
جالبه کشوری که حقوق یک ماه رو 1/200میلیون تومن در نظر میگیره مه این فوتبال یا فوتبالیست چه کار مهمی می کنه که با این ارقام باید جابجا بشه؟یا شاید هم این وسط خیلیها کاسبند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس