بازدید 4130
۱

اعتراف رسمی:وزیرورزش۵۰۰هزاردلار به استقلال داد!

کد خبر: ۸۱۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 14 July 2018

اکبر عباس ملکی، عضو هیات مدیره استقلال به میان هواداران معترض این تیم که مقابل باشگاه تجمع کرده بودند رفت و صحبت های نهمی برای آرام کردن آنها مطرح کرد و در این میان به یک اقدام خلاف قانون وزیر ورزش اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پرداخت هرگونه بودجه و اعتبار دولتی به باشگاه ها و ورزش حرفه ای توسط مجلس ممنوع شده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پرده از کار خلاف قانون سلطانی فر برداشت. 

این مسوول ضمن دعوت هواداران استقلال به آرامش، به آنها توضیح داد: سال گذشته 13 میلیارد تومان از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم و امروز هم 200 میلیون تومان به حساب احمد جمشیدیان واریز کردیم. ما همچنین بخشی از بدهی هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی را نیز پرداخت کردیم. سال گذشته 46 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و اگر بدهی‌های قبلی نبود، 13 میلیارد تومان در حساب باشگاه پول بود. متأسفانه جام جهانی هم برای ما خوب نبود، چون یک بازیکن مصدوم برای ما ماند و بقیه هم هوایی شدند.

هواداری به ملکی گفت که چطور پرسپولیس می‌تواند بازیکن بگیرد، اما استقلال نه که عضو هیئت مدیره استقلال گفت: اگر تاریخ چک پرسپولیسی‌ها برسد، آنها هم با این شرایط به مشکل می‌خورند. اگر ماجرای انتقال مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه برای استقلال اتفاق می‌افتاد، الان باید چه کار می‌کردیم؟ ما باید اول بدهی‌های باشگاه را پرداخت می‌کردیم تا مشکل حذف از آسیا را نداشته باشیم.

ملکی در واکنش به سؤال هواداری مبنی بر اینکه چطور وزیر ورزش به پرسپولیسی‌ها در ماجرای جریمه ریزه اسپور کمک کرد، اما به استقلال نه، تصریح کرد: وزیر ورزش هفته گذشته 500 هزار دلار به ما داد، اما به پرسپولیسی‌ها نه. وی در رابطه با وضعیت سیدمجید حسینی عنوان کرد: حسینی را به طور قطع می‌خواهیم و او را حفظ خواهیم کرد. اگر حتی یک میلیون دلار بدهند، حسینی را نمی‌فروشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هر چی ما میگیم این تیم آبی نور چشمیه میگند نه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار