بازدید 3511
۱
سوژه

پایان کارمعاون سفارشی در باشگاه استقلال

کد خبر: ۸۱۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 14 July 2018

معاون ورزشی باشگاه استقلال که در فصول اخیر مسئول اصلی نقل و انتقالات این باشگاه بوده، احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. عملکرد ضعیف او باعث ایجاد شایبه تاثیر وزیرورزش در تضعیف استقلال را بین هواداران استقلال مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته های اخیر انتقادات از مدیران استقلال به خاطر نحوه عملکردشان در بازار نقل و اانتقالات به اوج رسیده است. جذب چند بازیکن مصدوم و همچنین ناکامی در تمدید قرارداد با ستاره های یا به درازا کشیدن مذاکرات دلایل اصلی این انتقادات بوده است. انتقادات اصلی هم در این زمینه بیش از هر کسی پندار توفیقی را نشان رفته بود.

پایان کارمعاون سفارشی در باشگاه استقلال

در همین حال، این گمانه زنی هم شکل گرفته است که قرار است توفیقی معاون سفارشی امیر خادم بزودی از سمت خود کناره گیری کند. آنچه باعث شده که این شایعه بیش از پیش تقویت شود هم حرکت عجیب توفیقی در فضای مجازی بوده است. مسئول نقل و انتقالات استقلال همه پست های مربوط به باشگاه استقلال را پاک کرده تا به نظر آید وی به پایان کار خود در استقلال نزدیک شده است. این در حالی است که پیش از این شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش و حتی عوض شدن مدیرعامل این باشگاه شکل گرفته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به اندازه کافی احتمالا استقلالو از نظرمالی دوشیده و تو سالهای بعد برای پست های مدیریتی سفارش شده، تو رزومش معاون ورزشی استقلال هم میاد که دهن پر کن باشه!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل