بازدید 6241

«اون» به ترامپ نامه نوشت

کد خبر: ۸۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 13 July 2018

رهبر کره شمالی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا نسبت به بهبود روابط بین دو کشور و برگزاری دیدارهای جدید ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نامه که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا محتوای آن را در صفحه توئیترش منتشر کرد آورده است: دیدار اول و بسیار مهم ما که با حضورتان انجام شد و بیانیه مشترکی که 24 روز قبل در سنگاپور امضا کردیم عملا به مثابه نقطه آغازی در راهی مهم است. من از شما به خاطر تلاش‌های فعالانه و بی‌سابقه‌تان برای بهبود روابط دو کشور و نیز پایبندی کاملتان به بیانیه مشترک نهایت تقدیر را دارم.

در این نامه که متن کامل آن به دو زبان انگلیسی و کره‌ای منتشر شد آمده است: من کاملا به اراده قوی و تلاش‌های مخلصانه و دیدگاه منحصر به فرد شما ایمان دارم. بی شک تلاش من و شما و هدفمان برای ساختن آینده‌ای جدید بین جمهوری دموکراتیک خلق کره و آمریکا به ثمر خواهد نشست. من امیدوارم که این فضای اطمینان به تقویت روابط و پیشرفت در اتخاذ گام‌های عملی بینحامد. من معتقدم شاهد پیشرفتی تاریخی در روابط دو کشور و دیدارهای جدید خواهیم بود.

طبق بیانیه مشترک امضا شده در سنگاپور پیونگ یانگ بر آمادگی خود برای عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح هسته‌ای تاکید کرد و در مقابل واشنگتن به ارائه تضمین ‌های امنیتی به کره شمالی متعهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان