بازدید 3405
سوژه

آیا پژمان منتظری،باعث انتقال ابراهیمی به قطر شد؟

کد خبر: ۸۱۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 12 July 2018

مدافع ملی پوش استقلال از شایعه هایی که در مورد نقشش در ترانسفر امیدابراهیمی به قطر گفته شده، بسیار ناراحت و عصبانی است و در مصاحبه ای امروز سعی کرده این موضوع را تکذیب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری گفت: موضوع مهمی که می خواهم درباره اش حرف بزنم مسئله امید ابراهیمی و شایعه بی اساسی است که درباره حضور امید در الاهلی راه افتاده . راست و حسینی هیچ وقت فکر نمی کردم در این باره یا چیزهایی مثل این توضیح بدم اما دست و دلم لرزیده از بس که به من و خانواده ام فحاشی کرده اند. مگر من واسطه نقل و انتقالاتم یا ارتباطی به من دارد که دخالت کنم ؟ من از این کارها نه بلدم و نه اگر ارتباطی داشته باشم انجامش خواهم داد. اما هر لقبی که می شد به من داده اند که این هم از لطف دوستان است .

فهمیدم امید قطر است مسیج دادم

امید جام جهانی خیلی خوبی داشت و نشان داد که چه کیفیت ویژه ای دارد . من برای او خیلی خوشحال بودم که بالاخره در تیم ملی به حقش رسید. از روسیه که برگشتیم رفتیم استراحت و ارتباطمان کم بود. من برای یک امر خانوادگی به قطر رفته بودم و آنجا دقیقا 11 روز پیش متوجه شدم که باشگاه الاهلی امید را می خواهد . شاید امید از من ناراحت بشود ولی مجبورم بگویم چون در این موضوع بی جهت پای من وسط کشیده شده. من به محض اطلاع اقایان افتخاری و شفر و زرندی مسیج زدم و گفتم امید را قطری ها می خواهند. سریع پیدایش کنید و با او توافق کنید چون استقلال تیم خودم است و حضور امید خیلی کمک بود. حتی کمی بعد تر که مذاکره امید و باشگاه قطری پیش رفته بود باز دوباره این کار را کردم . اما بنده خدا آقای شفر که نمی توانست کاری کند .

در قطر خانه ندارم

من در قطر در هتل ساکت بودم و خانه ای آنجا ندارم. حتی امید که در قطر بود تماسی با من نداشت و من بی خبر بودم . جالب اینکه علی کریمی هم که صحبت حضورش در قطر بود با من تماس گرفت و درباره باشگاه الاهلی سئوال کرد اما امید کوچکترین صحبتی با من نکرد اما متاسفانه خیلی ها ندانسته و نشناخته هرچه دستشان آمد علیه من نوشتند. داستان هایی که کوچکترین بویی از حقیقت ندارد. من در این چند روز خیلی فکر کردم که چرا پای من وسط کشیده شده ؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی