بازدید 3625
سوژه

خبرسازی برای ترانسفر مدافع به نیمکت چسبیده کی روش

کد خبر: ۸۱۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 11 July 2018

‍‍ ‍‍ در میان حجم عظیم خبرهای مربوط به ترانسفر بازیکنان سرشناس ایرانی بخصوص ملی پوشان به تیمهای مختلف خارجی، یک خبر عجیب بسیار جلب توجه کرده است؛ خبری که بیشتر به يك خبرسازی ناشیانه و سفارشی شباهت دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از رسانه ها در کمال جدیت بخودش اجازه داده و نوشته است محمدرضا خانزاده پيشنهادات خوبي دارد و مي خواهد لژيونر شود!! در متن خبر هم از ويژگي ها و توانايي‌هاي این بازیکن به شدت بی کیفیت گفته شده و اينكه يكي از بهترين مدافعان ليگ بوده! او دو تجربه جام جهاني داشته است؟ البته احتمالا منظور نویسنده این خبر سفارشی این بوده که خانزاده روي نيمكت خوش درخشيد كه ايجنت ها تماس گرفته اند!

بازیکنی که سابقه درگیری شدید و فحاشی زننده و بعلاوه ۱۸ساله ها را علیه یک هوادار در کارنامه دارد، و آمارش در لیگ داخلی هم برای قرارگرفتن در لیست کی روش، بسیاری را در مورد صحت این گزینش به تردید انداخت. هنوز هم مرد پرتغالی دلیل بردن چنین بازیکن سطح نازلی به جام جهانی آن هم در حال خط زدن سیدجلال و غفوری آماده را توضیح نداده است.

باید گفت شاید بتوان به شیوه های خاص دو بار به جام جهانی رفت و شش بازی به نیمکت چسبید اما برای گرفتن پیشنهاد خارجی به کمی توانایی فنی هم نیاز است که خانزاده به گواهی اغلب کارشناسان فاقد آن است.

خبرسازی برای ترانسفر مدافع به نیمکت چسبیده کی روش

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر