بازدید 43301
علی رغم ادعای مسئولان رجا و وزرات راه و گذشت 7 ماه از افتتاح؛

قطار اصفهان - شيراز، هنوز هم وجود خارجي ندارد! + صوت

بنا بر پرسشي كه از مركز اطلاعات رجا انجام شده و فايل صوتي آن موجود است، حركت هيچ قطاري در اين مسير وجود خارجي نداشته و از سوي ديگر، بر پايه برنامه‌اي كه سايت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران(که فایل آن در اینجا موجود است) براي بازه زماني 11/7/88 تا 24/12/88 منتشر كرده، هيچ برنامه سفري در اين مدت براي مسير اصفهان ـ شيراز وجود نداشته و مبدأ و مقصد هيچ قطاري شيراز نيست. و از سوي ديگر، خريد آنلاين و اينترنتي بليت، به دليل نبودن چنين قطاري ميسر نيست.
کد خبر: ۸۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵ 16 January 2010
سرويس اجتماعي ـ با آن كه «تابناك» به عنوان نخستين رسانه نسبت به افتتاح نمايشي انتخاباتي و عجولانه راه‌آهن اصفهان و شيراز هشدار داده بود و حتي تصاويري از اين خط راه‌آهن را منتشر كرده بود، به دنبال اظهارات اطاعت در برنامه «رو به فردا» سرپرست راه‌آهن استان فارس در واكنشي جالب، مدعي شد حركت قطارها هر دو هفته يك بار(!) انجام شده و به دليل نبود مسافر، موقتا تعطيل بوده و از 8 بهمن بار ديگر برنامه سفر برقرار خواهد بود!

به گزارش خبرنگار «تابناك»،‌ اين اظهارات سرپرست راه‌آهن فارس در حالي است كه در اين مسير، تنها يك قطار آن هم زمان افتتاح حركت كرده و بنا بر شواهد و اسناد، ديگر هيچ قطاري در اين خط راه‌آهن مسافري جابه‌جا نكرده و بر خلاف ادعاي سرپرست راه‌آهن فارس كه مدعي شده: «قطار شيراز ـ اصفهان سيزدهم خرداد ماه امسال با سفر خانواده شهدا به حرم مطهر امام خميني (ره) آغاز شد و تا آبان امسال هر دو هفته يكبار صورت مي‌گرفت كه از آذر برنامه حركت قطار به صورت هفتگي شد و در چند روز اخير نيز به دليل كمبود مسافر اين قطار موقتاً تعطيل شد و مجدداً از هشتم بهمن اين برنامه برقرار خواهد شد.»، بنا بر پرسشي كه از مركز اطلاعات رجا انجام شده و فايل صوتي آن موجود است، حركت هيچ قطاري در اين مسير وجود خارجي نداشته و از سوي ديگر، بر پايه برنامه‌اي كه سايت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران(که فایل آن در اینجا موجود است) براي بازه زماني 11/7/88 تا 24/12/88 منتشر كرده، هيچ برنامه سفري در اين مدت براي مسير اصفهان ـ شيراز وجود نداشته و مبدأ و مقصد هيچ قطاري شيراز نيست. و از سوي ديگر، خريد آنلاين و اينترنتي بليت، به دليل نبودن چنين قطاري ميسر نيست.

گذشته از عدم جابه‌جايي حتي يك مسافر، جز قطار مسافري افتتاحيه، اين پرسش مطرح مي‌شود كه آيا خط قطاري كه با هزينه بسيار بالايي مسافت طولاني اصفهان تا شيراز را متصل نموده، اين صرف هزينه، بازدهي اقتصادي داشته و براي هر دو هفته يك بار و يا حتي هفته‌اي يك بار، صرف چنين هزينه‌اي عقلايي و مقرون به صرفه بوده؟ و آيا اين مسير كه اكنون به دليل نبود مسافر تعطيل شده، نيازمند چنين راه‌آهني بوده است؟

از سوي ديگر، خبرنگار «تابناك» از مركز اطلاع‌رساني رجا جوياي وجود چنين برنامه سفري شده بود، با پاسخ «اصفهان ـ شيراز اصلا قطار ندارد» روبه‌رو شد.

گفتني است، قطار اصفهان ـ شيراز، همان‌گونه كه «تابناك» تصاوير و اخباري كه منتشر كرده بود، اين افتتاح عجولانه و شتابزده را نمايشي و انتخاباتي خوانده و نسبت به اين افتتاح كه در بوق و كرنا شده بوده، هشدار داده بود و پيرو خبر «تابناك» وزارت راه با ارسال جوابيه‌اي، خبر روشن، مبرهن و مستدل «تابناك» را تكذيب كرد!

حال با توجه به اين موارد، خط قطاري كه وجود خارجي نداشته و پس از گذشت هفت ماه از افتتاح هم بر پايه آمار و مستندات خود رجا در راه‌آهن مبني بر عدم هيچ جابه‌جايي مسافر، اين افتتاح تنها بوي نمايشي بودن داده و با هر انتقادي كه از اين خط قطار مي‌شود، برچسب سياسي بودن و مخالفت با دولت به آن رسانه و منتقد زده مي‌شود.

ناگفته نماند، پيشتر مسئولان رجا و وزارت راه به داير بودن حركت قطار از شيراز تأكيد كرده و به عنوان سند جابه‌جايي مسافر از شيراز به مشهد را اعلام كرده‌اند، در حالي كه اين قطار اصلا از مركز كشور عبور نكرده و از مسير قطار طبس به سمت مشهد جدا بوده‌اند! و هيچ ارتباطي ميان خط آهن شيراز ـ اصفهان و شيراز ـ مشهد وجود ندارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
قائدتا" قطار بايستي در ايستگاه متوقف شود نه در بيابان.!! ايستگاه راه آهن شيراز هنوز در حال ساخت است و ظاهرا"مدتها تا افتتاح آن زمان باقيست.
آنچه تابناك گفته خدا وكيلي تماما صحيح است در ضمن به اندازه اي كه محور شيراز تهران مسافر دارد هيچ محوري مسافر ندارد
من به دليل فعاليت اقتصادي كه دارم هر هفته 3 روز از اصفهان به شيراز ميرم كه هربار سراغ اين قطار رو گرفتم حتي خود كارمندان قطار شيراز متلك مي گفتند كه از وقتي رفته هنوز نيومده
جاي تاسف داره
بابا تابناك جون بيخيال بهشون دستور دادن اينو بگم
بابا دلتون خوشه گوشت 13 هزار تومانو عشقه
تا جناب اطاعت افاضاتشان را ارائه نکرده بودن شما یاد این قضیه قطار شیراز نمی افتادید !!
روي كساني كه اداي افتتاح مي كنند سياه!!
زنده باد تابناك
کدوم کارمون نمایشی نیست برادر!
با سلام
با توجه به اينكه علت متوقف شده حركت قطار شيراز كمبود مسافر ذكر شده بدور از حاشيه و براي كمك به اين طرح ملي لطفا ترتيبي اتخاذ فرماييد كساني كه مايل به سفر با اين قطار هستند (البته بيمه شده باشند ) در يك نظر سنجي شركت نمايند تا گره نبود مسافر حل شده و مجددا قطار بكار افتد انشااله ....
بر مرام تابناک درود که واقعبات را میگوید
من خودم کارمند راه آهن ام. فقظ تنها چیزی که می تونم بگم اینه که واقعا" متاسفم . متاسفم از اینکه آقایون با این عجله شون n ملیارد به بیت المال ضرر زدن همین
خيلي جالب است كه وقتي دكتر اطاعت به همين مساله در صدا و سيما اشاره كرد ، مورد انواع اتهامات و توهين ها قرار گرفت و او را كذاب خواندند !!
بیماستان چی، سد رو نگفتی از جاده هم خبر داری حتی اگر این تیتر خبر سازی نباشه مقرضانه طرح شده (...)
هنر!نزد ايرانيان است وبس
دم اطاعت گرم
خیلی باحال گیر دادی، خیلی خوب بود. من که منتظر جواب آقایان هستم.
تابناک جان
یکبار مثل آدم وقتی فایل صوتی یا تصویری میزاری ، یک لینک هم برای دانلود بزار تا ما که سرعت اینترنتمون پایینه بتونیم دانلود کنیم و گوش کنیم

احسنت
چرا قوه قضاییه در مورد نشر اخبار دروغ از جانب مسوولان اقدام نمی کند؟؟
بندگان خدا، خودشان که گفته بودند چند ماهی هست این مسیر متوقف شده، و از بهمن ماه در نظر دارند که دوباره آن را راه اندازی کنند.
پس مطلب شما کاملا بی ربط و مغرضانه هست!
خبر دقیقا درسته
خود من امروز میخواستم برای تعطیلات 22 -26 بهمن بروم از تهران به شیراز، با خودم گفتم بصورت تفریحی برای تلطیف روحیه پسر 4 ساله ام سفر با قطار رو تجربه کنه؛ وارد سایت اینترنتی raja.ir شدم ککه هم سایت خیلی کند بود و صد بار قطع شد و هم برای هر تاریخ رفت و برگشتی پیشنهاد قطاری در بر نداشت !!! سر آخر با 139 تماس گرفتم و ایشان گفتند هنوز افتتاح نشده است.
اي ول به تابناك
گوشت شده کیلویی 18 هزار تومن برادر کجای کاری ، دورهه 13 تومن مرد
حاجي تابناكي خدا را شكر كن كه اين قطار وجود خارجي نداره وگرنه خدا خودش مي دونه كه اگر قطاري روي اين ريل هايي كه با عجله و شتابان سرهم بندي شده اند تا افتخاري به افتخاراتمان اضافه كنيم حركت مي كرد سر اون مسافرا چي مي اومد خدا عالم است
ننگ بر تابناك منافق كه فقط قصد تخريب رئيس جمهور خدمتگذار را دارد
اين راه آهن افتتاه شد ولي منافقان خرابش كردند
خوب چنین مسئولین حرف راست گویی را باید چه کرد؟ چه کسی دیگر می تواند به حرفهای آنها اطمینان کند. حداقل سکوت نمی کنند!!
اگه راست ميگي تابناك همه نظرات رو بذار . خيلي ترسو هستي .چرا نظر منو نذاشتي با مذاقت خوش نيومد؟
بازم برگشتيد به مرام بیان واقعیات
آقا قطار کدومه.من هفته ای یکبار میرم شیراز خبری از فطار نیست.
دوستی گفته گوشت کیلویی 13 هزار تومانه. من تعجب می کنم ما هفته پیش خریدیم کیلویی 21700
خدا پدر دولت را یبامرزه
من موندم که رنگ نوشته های من سفید است یا سیاه
خدا ازتون نگذره که کاری جز سیاه نمایی و دروغ پراکنی ندارین .
از كجا گوشت 13000 توماني تهيه كردهايد روز گذشته 1 كيلو گوشت بسته بندي خورشتي از فروشگاه شهروند بيهقي خريدم 20000 تومان
ای تابناک پلید چرا دروغ می گویی؟
من خودم دیشب تو خواب دیدم دارم با قطار میرم شیراز!
قبل از انتخابات بعدی افتتاح خواهد شد
چرا کسی نمیاد بگه "ای تابناک منافق!"
چه قدر دروغ گفتن اون هم به اين بزرگي! توسط مسئولين راحته... پيشنهاد مي كنم مسئول راه آهن فارس به صورت افتخاري دو واحد درس "چگونگي وارونه بيان كردن حقايق" رو تدريس بفرماين.
والا ما که شهرضا هستیم و خونمون نزدیک ایستگاه هستش هر دو سه هفته یه بار یه قطار باری رد میشه که پر سنگه! شاید منظورشون سنگ بوده نه مسافر!
خوشحالی تابناک،نه؟راستی سانسورچی کجاست؟
چرا عکساشو تو سایتتون نمیذارید خیال همه رو راحت کنید؟
علی (ع):فاصله میان حق وباطل چهار انگشت است.باطل آن است که بگویی شنیدم و حق آن است که بگویی دیدم. بخشی از خطبه 141
حالا ما موندیم به چشمامون که قطار را می بینند اعتماد کنیم یا به خبر تابناک!!!
مطمئن باشید اگر قطاری وجود داشت من اولین مسافر اون بودم برید بابا دلتون خوشه خوبه نگفتند بزودی خط دریایی شیراز راه اندازی میشه
آقا گوشت 13 هزار تومن کجا میدن ما خریداریم والا من 17 هزار تومن خریدم
آفرین به تابناک. ببین وقتی حقیقت رو می گی آفرین داری. ولی اون چه گزارش هایی بود برای ....
لطفا درباره قطار کرمان-زاهدان هم اطلاع رسانی کنید چون به گفته مسئولان این خط مدتهاست که افتتاح شده اما عملا هنوز به بهره برداری نرسیده است.
درود و درود و درود بر بچه های گل تابناک که شهامت پخش این موضوع را داشتند این قضیه قطار شیراز وقتی زشتی آن بیشتر نمایان می شود که برای خود ما شیرازی هم که هر روز از جلوی ساختمان نیمه تمام ایستگاه هم رد می شوم مسولین شیراز می گویند که قطار شیراز و جود دارد
تو همین افتتاح شیراز وزیر راه چی گفت به خبرنگاران؟ تو را به خدا نگفت دارم میرم مشهد برای امضای قرارداد قطار برقی تهران مشهد به مبلغ 8 میلیارد یورو سرمایه گذاری خارجی دارم میرم مشهد شما خبرنگاران هم بیائید؟ نگفت؟ الآن 8 ماه از آن زمان گذشته. نتیجه چی شده؟ بیاد به نماینده ها گزارش بده. چطور نماینده ها قسم خودشونو فراموش کردن؟؟
دوستانی که به چشماشون اعتماد دارن و میگن قطار رو دیدیم ، لطفاً یکم بیشتر توضیح بدن دقیقاً چی دیدن
هر دو طرف راست گفتن!هر ماه آگهي توي روزنامه خبر جنوب كه مربوط به شيراز ميشه درج ميشه براي سفر به مشهد با قطار كه تنها موسسه ثامن الائمه مجوز استفاده از قطار رو گرفته .ولي از اينكه واقعا كسي رفته ثبت نام كنه و بره مشهد نميدونم.والا شيرازيا كه بيخيالش شدن.همشون ميدونن كه رفتن همانا و مردن هم خيلي همانا!!درستش هم بكنن فكر كنم هنوز مردم به سادگي ديگه استفاده نكنن.همشون تركهاي طول راه رو لق بودن ريلها رو رفتن ديدن.ما هم يه بار رفتيم خدائيش لقه لق بود ريله.در مورد افتتاح هم اول قرار بود 22 بهمن پارسال بشه بعد گفتن آخره سال و آخرشم شد خرداد امسال.حالا با اين وضعيت.قطار توي سرشون بخوره الهي
ای آقا! این خط خیلی وقته افتتا ح شده و هر شب هم کلی از این ملت غیور رو به پایتخت می رسونه. اسنادش هم موجوده!
آهاي تابناك منافق
مشخص است كه صدا گذاري شده است
مردم مي دانند كه صدا گذاري شده است
از سایت تابناک بخاطر درج حقایق متشکریم .
لطفآ بقیه پروژه های صوری مثل پتروشیمی داراب ، فسا ، جهرم و... را هم پیگیری کنید.
دوستان عزيز تابناكي من اهل شهرستان مرودشت هستم و از نزديك شاهدم چه كلاه بزرگي سر مردم گذاشتن و چگونه افكار عمومي رو فريب دادن.
آقایونی که که ایراد میگیرید . فحش می دید یا متلک میندازید و ... به مذاقتون خوش نیومد؟
تابناك بعد مدتها دوباره مثل ادم حسابي گزارش دادي.
داداش گوشت 13000 تومان کجاست ما که می خریم 21000 تومان
جرم بالاتر از افتتاح نمايشي دروغ گويي است كه حتي در كشور هاي لائيك جرم نا بخشودني است
مثل اینکه این صحبت آقای اطاعت دروغ نبود .
چون یک طرف مسیر استان فارسی است که مردمانش به لطف تعطیلی کارخانه قندخانه نشین شده اند ودیگر پولی برای مسافرت وجود ندارد . درود بر فارس که همیشه مظلوم واقع شده.
قطار قطار راه برو تا دم ايستگاه برو
آقاي رييس پست ميخاد پستشو از من ميخاد.....(تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل).
با سلام به همه تابناكيهاي عزيز از شيراز هستم
به خدا به پير به پيغمبر به اون كسي كه قبولش داريد من خودم ساكن شيراز هستم همه اخبار مربوط به افتتاح قطار شيراز به اصفهان اونم يكروز قبل از برگزاري انتخابات فقط و فقط يك ...بزرگ بود و بس البته منكر تلاش كارگران و مهندسين اين خط راه آهن نمي توان شد كه خيلي زحمت كشيدند اما حتي يك ايستگاه هم براي اين خط راه آهن ساخته شده نشده و هنوز در حال ساخته بايد به چه نحوي ثابت كرد كه بابا اين خط راه آهن تا انتخاباتي بعدي هنوز كار داره ضمناً جهت اطلاع هميهنان عزيز و تابناكيها بگم اون برنامه تبليغاتي كه قبل از انتخابات برگزار شد و نشون داد كه عده اي از خانواده هاي شهدا رو سوار بر قطار كردند با بوق و كرنا تو سازمان صداو سيما پخش كردند بعد از سوار كردن اين افراد بينوا در ايستگاه شهرك صدرا تا مرودشت با قطار منقل شدند و از اونجا تا مشهد بعلت ترس از خارج شدن ريل مسافر را با اتوبوس بردند
تابناک تا وقتی که حقیقت بگی باهاتیم
كاري ندارد خبرنگار صدا و سيما امروز يا فردا و يا هر روز ديگر از تهران با قطار راهي شيراز شوند .
دروغ بزرگ
صدا گذاري شده
وجود خارجي نداره اما مصرف داخلي كه داره!
ای تابناک دروغگو چرا دولت را تخریب میکنی؟ من هم خواب دیدم که قطار شیراز -اصفهان به شکل منوریل با سرعت 640 کیلومتر در ساعت در حال حرکت است.آخه حیا هم چیز خوبی است.
تابناک از تاب افتادی ها !
شرم آوره! چرا کسی سوال نمی کنه؟
قطار چیه
مدیریت دنیا رو بچسب
بعد از اون همه خبر که در حمایت از دولت بود یک خبر انتقادی هم از تابناک دیدیم. تابناک نترس باش و حقیقت را بگو. آفرین
جناب دكتر بهبهاني تورابه خدا روحيات جنوبي خود را خفظ بفرماييد ما جنوبی ها خالي بند نيستيم وان هم وقتي نتيجه ان به نظام مقدس جمهوري اسلامي خسارت وارد كند
ما که آرزو به دل موندیم یه بار از شیراز سوار قطار بشیم. تا جایی که من می دونم لااقل تو فامیل ما کلی متقاضی سفر با قطار وجود داره.
براي تهرانيها ايران فقط تهران است و بس.
جداً گوشت شده کیلویی 20000 تومن؟!؟
بابا چی میگذره تو مملکت و به این مردم
حالا بیان هی آمار و نمودار نشون بدن!
آقایون که می گفتن عکسهای اینترنتی مربوطه کار رسانه های غربی بوده و صحت نداشته آخه دروغ تا به کی؟!!!!
لطفا گزارشي هم از آزادراه تهران-پرديس تهيه كنيد كه آنهم قبل از انتخابات و به صورت ناقص و يكطرفه راه اندازي موقت شد و اخيرا به علت نا امني توسط پليس بسته شد اين هم سندي ديگر از افتخارات دولت!!!!!!!!
چرا واقعيات را مي نويسين بي...؟
ببخشید که در متن خود خبر شما بود که به علت نبود مسافر تا بهمن ماه این خط تعطیل می‌باشد.
واقعا با وجود شما دوستان ... کشور ما دیگه نیازی به ... نداره!!!
تابناک جان تو هم داری به نحو احسن دینتو به این مملکت ادا میکنی !!!؟؟؟...
تازه يك بخشي از روسازي ان هم نشست داشته است كه در حال برداشتن روسازي و دوباره مرمت كردن زيرساخت ان براي روسازي مجدد هستند.
آقا لطف کنید در ارتباط با قطار زاهدان -بم (کرمان) نیز تحقیق کنید اگر بلیطش چاپ شده برای ما هم برای ما هم بگیرید ثواب داره آخه مردم محجوب و با غیرت زاهدان دلشون نیامده این تبلیغات انتخاباتی رسوا کنند و افتتاح رو قبول کردن . یک زمانی میگفتند طرح ها کلنگ کم آورده به این چه باید گفت تو رو خدا پیگیری کنید
اين يك نمونه كار تقريبا حرفه اي در زمينه خبر رساني است بدور از هرگونه گرايش سياسي اگر رسانه ها اينگونه ناظر و حاضر بر ادعاها و عملكرد مسئولان باشند شاهد اينگونه گزافه گويي ها نمي شويم هرچند آقايان استفاده خود را كردند و راي لازمه را از اين عوام فريبي بدست آوردند
بنده سراغ دارم یک فامیل متشکل از 3 خانواده جهرمی اوائل آبان با قطار به شهر مشهد رفتند. آخه چرا هوچیگری میکنید ؟؟ به کی وکی قسم حقیقت را میگویم . خودشان هم شاهدند. از شیراز بلیط قطار به مقصد مشهد را خریدند. چند روز بعد با اتوبوس به اصفهان رفتند واز آنجا سوار قطار شدند !!! میگید نه با اتوبوس یا هواپیما تشریف بیارید شیراز وامتحان کنید ...!!!!
لعنت به تو تابناك تا حالا چند تا نظر نوشتم و هيچكدومشو نشون ندادين
یعنی منظورتون اینه که راه آهن شیراز - اصفهان دروغه؟؟ راه آهن بم - زاهدان دروغه؟؟ تازه سرپرست راه آهن فارس جدیدن حرفهای طاعت رو هم تکذیب کرده(ایرنا فارس)
همش تغصیر این ریس رجا است که عرضه فروش بلیط در این مسیر را نداره کافی مسافر را با قطار تا اصفهان ببره واز انجا با اتوبوس یا هواپیما به شیراز برسونه با توجه به اینکه بلیطها قبلاگران شده با هواپیما با صرفه تر وتبلیقاتی تر است
خدا لعنت کنه اونی که دروغ میگه هم این دنیا هم اون دنیا کی شیراز قطار داشته که من 6 سال هست دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران هستم هنوز آرزوش تو دلمون مونده چون از اتوبوس حالمون به هم میخوره- امیدوارم اونی که وجدان داره با صراحت اعلام کنه1- علت تأخیر قطار شیراز چه بوده؟2- آیا افتتاح اون در خردادماه سیاسی بوده یا نه؟ اگه برای چیزه دیگه ای بوده براش آرزوی نمیگم بدبختی ولی آرزوی...هر چه درستکاران گویند می کنم.
دوستان طيق اخرين اخبار اعلام شده قطار از روي زمين به زير منتقل شده واسا همين كه ديده نميشه
چه عجب تابناک ... را به کناری نهاد و شیپور بدست گرفت
يك گزارش هم از صادرات سيگار تهيه كنيد
مركتان باد دروغ گويان تابناك
آقاي بهبهاني بهتر است پاسخي به افكار عمومي بدهد كه چرا اينطور پروژه اي را افتتاح كرده است
اینجا تو اوکراین که اصلا با ایران خودمون قابل مقایسه نیست و به خاطر سرما و اقتصاد بسیار ضعیف چیزی ندارد گوشت گوساله بسیار خوب و بدون استخوان کیلویی 5500 و گوشت مرغ کیلویی 2000 تومان . خلاصه بدو بدو حراج ش کردن .... و اقعا باعث تاسف و تامل است که این اختلاف قیمت تو جیب کی میره؟؟؟!!!
تاکنون چندباراقدام به تهیه بلتط برای خودودیکرانرادشته ام اما همان جواب که به تابناک دادند به ماهم دادند خورشیدپشت ابرنمی ماندآقای.....
من اهل شیرازم ساکن تهران ماهی 2-3 بار میروم شیراز یابا هواپیمااست یا ماشین اصلا از قطار خبری نیست دارند ریل ها را درست میکنند انشاء الله تا عید افتتاح میشه . مسئولین هم که از همه چیزخبر ندارند یک خبری بهشون میدن اونا هم اعتماد میکنندو خبر را اعلام میکنند . نگران نباشید بالاخره درست میشه زمان بندیش مهم نیست شیرازی ها صبرشون زیاده که تازه بعد از 30 سال جاده اش 2 بانده شده در حالیکه اصفهان سالهاست اتوبان دارد.
اي تابناك دروغگو
من هفته اي 3 بار مي رم شيراز و ميام تازه اونم با قطار سريع السير
کجایندآنهاییکه ای وای میگفتن به بیت المال؟؟؟؟؟؟
اگر میگن دروغ نوشتین از اصفهانیها و شیرازی ها بپرسن!!!!!!!!!!!!!
یا به سرویس فروش بلیط ها زنگی بزنین کاری داره!!!!!!!!!!!!!!!!!1
کسی که اینو نوشتی: مركتان باد دروغ گويان تابناك.
یه زنگی به رجا بزن ودرخواست خرید به قطار اصفهان وشیراز بده. میبینی کی راست میگه
خواهشا یک گزارش هم از قطار زاهدان_کرمان که چند روز قبل از انتخابات افتتاح شد (البته تو همین ازمایشی هم قطار از ریل خارج شد)تهیه کنید تا رسوا شود هر انکه در ان غش است
آخر چه انتظازات بی جایی.
مگر 470 هزار تن آلومینیوم تولید شد. مگر 17 میلیون تن فولاد تولید شده؟ خوب این هم مثل بقیه اش. بابا همه مقدسات را با در.. به مسخره گرفته اند.
ما كه شيرازيم و قطار نديديم و بليت قطار هم فقط همون دو هفته اول موجود بود !!!! حالا اگه شما ميگين كه دست منافقين در كاره حتمان هست
جناب تابناک خود مسئول راه آهن هم قبل از تو اعلام کرد که بدلیل نبود مسافر تا اول اسفند قطار مسافری ندارد واقعا که
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار