بازدید 1084

اسرائیل برای تشدید اوضاع در نوار غزه آماده تر از قبل است

سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به ارسال بادبادک های آتش زا از نوار غزه به اراضی اشغالی مدعی شد، که اسرائیل آماده تشدید اوضاع در نوار غزه است.
کد خبر: ۸۱۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 11 July 2018

سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به ارسال بادبادک های آتش زا از نوار غزه به اراضی اشغالی مدعی شد، که اسرائیل آماده تشدید اوضاع در نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «رونی مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش اسرائیل آماده تشدید اوضاع در نوار غزه است. با این حال وی مدعی شده است که ارتش اسرائیل اقداماتی در دست دارد تا آرامش را به نوار غزه بازگرداند.

مانلیس ادامه داده که حماس به خوبی می داند که اقدام اسرائیل در انتشار نیروهای دفاعی خود نشان دهنده میزان آمادگی این رژیم است. وی افزود: ما به دنبال تشدید تنش نیستیم اما برای آن آماده ایم و در طول ۴ سال گذشته در این حد آماده تشدید تنش نبوده ایم.

سخنگوی اسرائیل در واکنش به ارسال بادبادک های کاغذی آتش زا و بادبادک های هلیومی از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی این سخنان را مطرح کرده است و رسانه های اسرائیلی مدعی شده اند که ارتش اسرائیل توان و ابزار لازم برای مقابله با این اقدامات را دارد.

ارسال بادبادک ها و بالون های آتش زا یکی از شیوه های مقاومتی ابتکاری جوانان فلسطینی در نوار مرزی غزه در برابر حملات و تجاوزات ارتش صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر