بازدید 3972

مادرید بجای رونالدو کدام ستاره را می خرد؟

کد خبر: ۸۱۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 11 July 2018

پس از 9 سال درخشش با پیراهن رئال مادرید، کریستیانو رونالدو سرانجام از این تیم جدا شد. 4 توپ طلا و 4 قهرمانی اروپا در کنار ده ها عنوان دیگر خلاصه عملکرد CR7 در مادرید بود. جدایی رونالدو در حالی رقم خورد که او همچنان در 33 سالگی یکی از برترین بازیکنان جهان بود؛ اما در یک سال آخر با اعتراض هواداران در سانتیاگو برنابئو مواجه شد و البته یک نیم فصل نیز فروغ همیشگی را نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، به هر حال این اتفاق رخ داد و رونالدو از رئال رفت. اکنون رئالی ها باید چه کنند؟ بدون شک ستاره ای نظیر رونالدو در فوتبال جهان وجود ندارد اما بازیکنانی هستند که می توانند همچنان رئال را کهکشانی نگه دارند و موفقیت این تیم را تداوم بخشند.انتقال رونالدو با رقم 105 میلیون یورو در کنار درآمدهای دیگر رئال و یکی دو سال ذخایر منابع سبب شده تا فلورنتینو پرز با خیال راحت به سراغ ستاره ها برود و یارای رقابت با منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و... را داشته باشد.

گزینه های رئال مادرید برای جانشینی کریستیانو رونالدو را بررسی میکنیم:

1. نیمار

از زمان خرید دیوید بکهام در سال 2003 رئالی ها چنین وضعیتی نداشتند. اکنون در تیم بزرگتر مادرید یک بازیکن که هواداران برای خرید پیراهنش صف بکشند وجود ندارد و این از لحاظ بازاریابی اتفاق خوبی برای رئالی ها نیست.

اما بسیاری از طرفداران، تمایلی به خرید یک بارسایی سابق ندارند. شاید حتی خود نیمار نیز نداند که دو فصل بعد در کدام تیم خواهد بود و هواداران نیز نمی توانند روی همچین بازیکنی حساب باز کنند.

توانایی فنی: 5
واکنش هواداران: 2
ارزش داشتن: 5
امکان پذیری: 4

2. کیلیان ام باپه

او چهره درخشان جام جهانی 2018 است و هرکسی که یک چشم کامل هم داشته باشد می تواند درخشش او را درک کند. او در همین سن شانس بیشتری نسبت به نیمار برای کسب توپ طلا دارد.البته سود مالی و بازاریابی او نیز زیاد نیست و به همین دلیل پرز نیمار را به ام باپه ترجیح می دهد. همچنین متقاعد کردن باشگاه پاریسی برای فروش این فوق ستاره جوان کار آسانی نخواهد بود.

امباپه با پوسترهای رونالدو روی دیوار اتاقش بزرگ شده و احتمالا در آینده پیراهن رئال را خواهد پوشید اما زمانی که بداند بهترین را در آنجا انجام خواهد داد.رئال فصل گذشته خواهان او بود اما ام باپه پاری سن ژرمن را ترجیح داد چون باور نداشت در برنابئو انتخاب اول زیدان باشد.در این تابستان تنها در صورتی ام باپه رئالی می شود که مادریدی ها از خرید نیمار منصرف شوند.

توانایی فنی: 5
واکنش هواداران: 5
ارزش داشتن: 5
امکان پذیری: 2

3. ادن هازارد

او یک گزینه آسان و در دسترس نسبت به دو تای قبلی محسوب می شود. هازارد کارهای متفاوت و دیگری نسبت به رونالدو انجام می دهد، بنابراین مقایسه این دو درست نیست. 

هازارد شاید هواداران را دلسرد کند مگر این که بتواند با بلژیک از سد ام باپه بگذرد و قهرمان جهان شود.وی شاید این تابستان به رئال بیاید وقتی پرز یک سال منتظر نیمار بوده است.

توانایی فنی: 3
واکنش هواداران: 2
ارزش داشتن: 2 
امکان پذیری: 4

4. هری کین

اگر کهکشانی ها به دنبال یک ماشین گلزنی برای جایگزینی رونالدو هستند، هری کین بهترین گزینه است و او مشکلی از هیچ بابت در برنابئو نخواهد داشت. اما کین هم اکنون نمی خواهد تاتنهام را ترک کند و به تمام واسطه ها این موضوع را گفته است. در بین این گزینه ها او را می توان غیرممکن ترین انتقال عنوان کرد.

توانایی فنی: 3
واکنش هواداران: 2
ارزش داشتن: 5
امکان پذیری: 1

5. پائولو دیبالا

رئال مادرید پس از جام جهانی معمولا بازیکنانی را می خرد که در این جام درخشیده باشند بنابراین دیبالا از این بابت یک مقدار مشکل دارند.

او هواداران زیادی در مادرید دارد اما نمی تواند یک جانشین برای کریستیانو رونالدو باشد. جام جهانی برای شهرت دیبالا هیچ کاری نکرد و او را می توان جانشین بنزما بدانیم. دیبالا فصل بعد با رونالدو در یک تیم حضور خواهد داشت و شاید همراه با این فوق ستاره سطح خود را نیز افزایش دهد.

توانایی فنی: 2
واکنش هواداران: 1
ارزش داشتن: 2
امکان پذیری:1

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان