بازدید 13452

استقلال بااردوی استانبول ازسوپرجام فرار کرد؟

کد خبر: ۸۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 10 July 2018

استقلالی‌ها در حالی تهران را به مقصد استانبول ترک کردند که هنوز مدت اردو و زمان بازگشت آن‌ها به تهران مشخص نیست.

به‌ گزارش تابناک ورزشی، کاروان تیم فوتبال استقلال عصر سه‌شنبه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را برای حضوری پر قدرت در لیگ هجدهم در کشور ترکیه برگزار کند. قرار است در این کشور مجیدحسینی، سرور جپارف و مامه تیام خود را به کادر فنی معرفی کنند و ضمن تمدید قرارداد با استقلال نخستین جلسات تمرینی خود را با این تیم در کمپ آبی‌ها که در حوالی شهر استانبول است برگزار کنند.

مهدی قائدی نیزبا وجود مصدومیتی که در تمرینات تیم ملی امید برایش ایجاد شده بود، همراه استقلالی‌ها راهی اردو استانبول شد.استقلالی‌ها در حالی امروز (سه‌شنبه) به ترکیه سفر می‌کنند که زمان ‌دقیق بازگشت آن‌ها به ایران مشخص نیست و همین باعث می‌شود برگزاری سوپر جام بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. اگر سازمان لیگ از موضع خود کوتاه نیاید و بخواهد این دیدار را برگزار کند، استقلالی‌ها مجبور هستند سفر خود را در کم‌تر از ۱۰ روز به پایان برسانند و پیش از ۲۹ تیر ماه به ایران باز گردند.

در غیر این صورت اگر استقلالی‌ها بتوانند مسوولان سازمان لیگ را برای به تعویق انداختن این دیدار راضی کنند، اردوی خود را ادامه‌ خواهند داد و اوایل مردادماه به تهران باز خواهند گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل