بازدید 9603
۱
خبر بزرگ نقل و انتقال فصل ۲۰۱۸ اروپا

کریستیانورونالدو رسما به یوونتوس پیوست

کد خبر: ۸۱۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 10 July 2018

کریستیانو رونالدو بزرگترین انتقال فصل را رقم زد و به سری آ ایتالیا رفت تا دیگر ال کلاسیکو محل جدال او و مسی نباشد.

به گزارش تابناک ورزشی،  باشگاه یوونتوس تایید کرد کریستیانو رونالدو با ۱۰۵ میلیون یورو به این تیم پیوست.به نقل از آس، کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا در نهایت از رئال مادرید جدا شد و یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

کریستیانورونالدو رسما به یوونتوس پیوست

این بازیکن با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به گران‌ترین خرید تاریخ تیم ایتالیایی و البته فوتبال ایتالیا تبدیل شد و از این به بعد در تیم راه‌راه‌پوش شهر تورین بازی خواهد کرد. رونالدو در رئال مادرید عملکرد خارق العاده و بسیار خوبی داشت و در مجموع طی ۴۳۸ بازی در این تیم توانست ۴۵۱ گل به ثمر برساند و برترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی لقب گیرد. او 9 فصل در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم افتخارات گسترده ای از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان و پنج توپ طلا شامل دو مردسال فیفا و همچنین سه کفش طلا  به دست آورد.

بیانیه احساسی ‌رئال مادرید برای وداع با رونالدو

در پاسخ به درخواست کریستیانو رونالدو، او با انتقال خود به یوونتوس موافقت کرد
امروز رئال مادرید قدر دان بازیکنی است که ثابت کرد در دنیا بهترین است و یکی از درخشان ترین نقاط تاریخ باشگاه و دنیای فوتبال را به ثبت رساند
کریستیانو رونالدو با عناوین و افتخاراتی که در این ۹ سال بدست آورد الگوی تعهد، کار، مسئولیت، استعداد و پیشرفت است.
همچنین او آقای گل تاریخ رئال مادرید با ۴۵۱ گل در ۴۳۸ بازی است. در مجموع او توانست ۱۶ قهرمانی از جمله ۴ بار فتح لیگ قهرمانان (۳ بار متوالی و ۴ بار در ۵ فصل اخیر) را کسب کند. در جوایز فردی او با پیراهن رئال مادرید ۴ توپ طلا، ۲ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و ۳ کفش طلا در کنار انبوهی از جوایز دیگر بدست آورد. کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید همیشه یکی از بهترین نمادهای باشگاه است و یک الگوی بی همتا برای نسل‌های آینده خواهد بود.
رئال مادرید همیشه خانه تو خواهد بود.

‍ بیانیه رونالدو برای جدایی از مادرید
از باشگاه درخواست جدایی کردم زیرا احساس می‌کنم به یک چالش جدید نیاز دارم. از هواداران، رئیس باشگاه و همه اعضای باشگاه ممنونم و ۹ سال شگفت انگیز را با هم داشتیم. رئال مادرید قلب من و خانواده‌ام را تسخیر کرد و همیشه سانتیاگو برنابئو را خانه خود خواهم دانست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان یونتوس باید بیرانوند رو هم ببره تا تکمیل بشه.!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر