بازدید 3953
۱

نمایش ضعیف رادوشویچ مانع انتقال بیرانوند به اروپا

کد خبر: ۸۱۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 10 July 2018

علیرضا بیرانوند بعد از نمایشی موفق در جام جهانی اکنون با پیشنهادات مناسبی خصوصا از لیگ ترکیه مواجه شده که این مساله او را به در خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گلر شماره یک که در فصل گذشته نیز با پیشنهاد از باشگاه فنرباغچه مواجه شده بود، بعد از این نمایش موفق در جام جهانی و خصوصا در جدال با پرتغال اکنون بار دیگر تمایل فنرباغچه را برای عقد قرارداد بیش از گذشته می‌بیند.

با این حال در راه این انتقال یک مانع بزرگ وجود دارد؛ عملکرد دو دروازه بان دیگر پرسپولیس آنطور که باید نمی‌تواند این تیم و کادرفنی را راضی به این انتقال کند. شاید به همین دلیل هم بود که برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران در پاسخ به سوالی درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند اعلام کرد به این انتقال راضی نیست و اولویت او ادامه همکاری با شماره یک ملی‌پوش تیمش است.

شاید اکنون با نمایشی که دو دروازه‌بان ذخیر این تیم از خود به جا گذاشتند، این مساله بیش از پیش با پافشاری او همراه شده باشد؛ سرخپوشان در بازی اول در حالی به مصاف تیم دسته سومی مجارستانی رفتند که ابوالفضل درویش‌وند به خاطر نبودن دروازه‌بان در تیم حریف به گل تیم مقابل رفت و 6 بار هم دروازه‌اش باز شد تا نشان دهد برای حضور در جمع سه دروازه‌بان اصلی سرخپوشان هم راه زیادی دارد.

در ادامه و در بازی سوم بوژیدار رادوشوویچ هم خیلی‌ها را ترساند. این دروازه‌بان کروات که طی دو سال اخیر به عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند اکثر اوقات روی نیمکت است در بازی برابر آلومینج اسلوونی که منجر به باخت سنگین 5-1 شد اصلا نمایش خوبی نداشت و روی اکثر گل‌های حریف مقصر بود. رادو با این عملکرد نشان داد که در صورت رفتن بیرانوند نمی‌تواند گلر مطمئنی برای قرمزها باشد. حالا شاید مدیران باشگاه پرسپولیس باید به این فکر باشند که هر طور شده بیرانوند را در تیم خود نگه دارند و اجازه خروج به او را ندهند. شاید در شرایط فعلی و بعد از این نمایش برانکو ایوانکوویچ به هر بازیکنی به جز علیرضا بیرانوند اجازه خروج از تیمش را بدهد اما نگرانی بابت دروازه‌ مانع از این انتقال در حال حاضر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی روش حق داشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان