بازدید 2942

آیا مدیران استقلال بدون نظر شفر بازیکن خریده اند؟

کد خبر: ۸۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 09 July 2018

شفر درباره شایعات مربوط به جذب بازیکنان استقلال بدون نظر مستقیم او واکنش نشان داد و آن را کاملا رد نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی باتجربه آلمانی که چندین بازیکن اصلی اش را از دست داده، اظهار کرد: ما یک سری دسته‌بندی‌های مختلف داشتیم. یک سری بازیکنان برای آکادمی هستند که می‌توانند استعدادهای خوبی باشند و یک سری هم بازیکنانی که از آن‌ها بهتر هستند و این یک سرمایه‌گذاری برای آینده است. کادرفنی تیم اصلی یا همان تیم اول باید کنترل خوبی روی تیم‌های آکادمی داشته باشد. آکادمی تیم دوم استقلال است. چرا فصل گذشته کسی از تیم آکادمی به تیم اول نیامد؟ به همین دلیل باید به تیم اول کمک کنیم. باید درها را باز کنیم و باید ببینیم چه کنیم تا شرایط بازیکنان برای آینده بهتر شود.

وی ادامه داد: باید در آینده بیش‌تر روی آکادمی کار کنیم. دو مربی داریم که یکی از آن‌ها بهترین مربی آکادمی در چک بود و دیگری در جاماییکا بهترین مربی پایه بود. باید درهای آکادمی برای تیم بزرگسالان باز باشد. باید مدیران باشگاه به آکادمی بگویند که این بهترین راه برای آوردن بازیکنان جوان به تیم اصلی است. در این صورت این بازیکنان قلب و خونشان آبی است.

شفر افزود : فهرست اولیه که ما داشتیم، تعدادشان بیش‌تر از افرادی بود که در تمرینات ما هستند. یک سری بازیکن هم در فهرست بودند که نشد همه آن‌ها بیایند. یک مهاجم دیگر و یک بازیکن جوان بودند که نشد به ما اضافه شوند. این ناراحت کننده بود که آن‌ها نتوانستند به جمع ما اضافه شوند. این خیلی خوب است که باشگاه گفته می‌توانیم دو بازیکن جدید خارجی داشته باشیم. این را به باشگاه ارائه می‌کنم تا بازیکنی به ما اضافه شود. نمی‌توانیم لیگ و لیگ قهرمانان را آغاز کنیم بدون این که تیم‌مان در سطح فصل گذشته باشد. هیچ هواداری این را نمی‌پذیرد. ما این تیم را به سطح بالایی آورده‌ایم و نمی‌خواهیم به سطح پایینی برود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار