بازدید 3236

حذف اسم رفیق رییس فدراسیون ازمسافران بازیهای آسیایی

شاید برخی فشارها کار دست فدراسیون والیبال داد چرا که در خبر منتشر شده نام‌های پیمان اکبری، دراگان کوبیلسکی، سعید رضایی، کامبیز یعقوبی، پویا عزیزی و جهانگیر سید عباسی در بین اعضای کادر فنی دیده شد
کد خبر: ۸۱۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 09 July 2018

پس از گذشت ۱۰ دقیقه از اعلام اسامی کادرفنی و بازیکنان والیبال برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نام جهانگیر سید عباسی به دلایل نامعلوم حذف شد. این فرد همان چهره ای است که گفته می شد رییس فدراسیون بخاطر رفاقت دنبال سرمربیگری اش در تیم ب اعزامی است.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون والیبال ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) اسامی ۱۸بازیکن را به همراه کادر فنی تیم ملی والیبال برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را برای بار دوم منتشر کرد و اعلام شد تمرین‌های ملی‌پوشان والیبال از ۲۶ تیر آغاز می‌شود. در لیست منتشر شده از سوی فدراسیون والیبال ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی هدایت والیبال ایران در بازی‌های آسیایی را بر عهده دارد اما باز هم ناهماهنگی‌ها و شاید برخی فشارها کار دست فدراسیون والیبال داد چرا که در خبر منتشر شده نام‌های پیمان اکبری، دراگان کوبیلسکی، سعید رضایی، کامبیز یعقوبی، پویا  عزیزی و جهانگیر سیدعباسی در بین اعضای کادر فنی دیده شد.

سید عباسی پیش از این سرمربی تیم ب بود و قرار بود تیمش به بازیهای آسیایی اعزام شود اما در تصمیمی پرحاشیه، تیم اصلی جایگزین تیم ب شد. پس از آن فدراسیون نام سید عباسی را در کادر فنی اعزامی به بازیهای آسیایی قرار داد اما پس از گذشت تنها ۱۰ دقیقه از انتشار این خبر در سایت، فدراسیون والیبال در اقدامی عجیب نام جهانگیر سید عباسی را از لیست کادر فنی حذف کرد که این حرکت باعث تعجب اهالی والیبال شد.

حال باید این سوال را از مسئولان فدراسیون والیبال و روابط عمومی این فدراسیون پرسید که آیا هنوز همان جاسوسی که به زعم روابط عمومی در فدراسیون والیبال حضور دارد باعث این ناهماهنگی است؟ یا واقعا عدم هماهنگی بین بخش‌های مختلف فدراسیون والیبال و فشارهای بیرونی باعث بروز چنین اتفاقاتی است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر