بازدید 3376

نشاط اجتماعی و تاثیر بر توسعه سیاسی و اجتماعی کشور

جهانبخش خانجانی
کد خبر: ۸۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 08 July 2018
در سالهای ۸۲ و۸۳ طرحی درخصوص شادی ونشاط اجتماعی در وزارت کشور وسازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران (در دوران مسئولیت جناب زم و معاون فرهنگی ایشان جناب یازرلو) ارایه دادم و مطالعاتی بر روی آن انجام گرفت ولی کار اساسی صورت نپذیرفت. مجددا در دوره مرحوم کردان در شورای مشاورین وقت وزارت کشور این طرح توسط حقیر مطرح و توسط وزیر تصویب گردید و پس از تهیه پیش نویس و جلسات متعدد فاز یک طرح آماده گردید ولی با تغییر وزیر کشور، این طرح هم فراموش گردید. اگر چه دوبند این طرح توسط دولت نهم و شهرداری تهران در دوره جناب قالیباف اجرایی گردید.

۱- طرح افتتاح حساب برای موالید جدید توسط دولت و تداوم واریز ماهیانه به نام کودک تا دوران جوانی (که ابتر ماند).
۲- طرح بازگشایی فروشگاههای بیست و چهارساعته و زنده بودن شب در تهران (که بخشی توسط دکترقالیباف عملیاتی شد).

لیکن بقیه پیشنهادات بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت عملیاتی نشد.

با پیروزی جناب روحانی این پبشنهاد به اکثر وزرای مرتبط از جمله وزرای محترم ارشاد، کشور، ورزش و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه و درخواست عملیاتی شدنش را نمودم، اما متاسفانه هیچکدام اقدام عملی در این خصوص انجام ندادند تا با تشکیل شورای پنجم شهر تهران این طرح به شورای شهر ارائه گردید.

با همت رییس محترم شورا و جناب میرلوحی و سایر اعضا شورای محترم شهر تهران دارای ردیف بودجه مطالعاتی گردید، ولی متاسفانه علیرغم پی گیری مکرر هنوز اقدام عملی صورت نپذیرفته است.

هدف از تحریر تاریخچه فوق این است که مدیران محترم علاقه به کارجدید و افزایش قدرت ریسک پذیری ندارند و اگر همت کنند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی اقتصادی توسط خود مردم و با تدبیر دولتمردان قابل حل خواهد بود.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی