بازدید 5811

کشینه یعنی به صرفه خرید کن!

کد خبر: ۸۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 08 July 2018

کشینه وبسایتی با پیشنهادهای شگفت انگیز برای کاربران دنیای اینترنتی است. کاربرانی که خرید آنلاین می کنند می توانند بر روی خرید های اینترنتی خود درصدی از مبلغ سفارش خود را پس بگیرند.

به گزارش تابناک، کاربران اینترنتی در سراسر دنیا همه روزه میلیاردها دلار خرید آنلاین می کنند.با قاطعیت می توان ادعا کرد تمامی محصولات و یا خدمات مورد نیاز کاربران در اینترنت به راحتی قابل دستیابی است. فروشگاه های اینترنتی مختلف اجناس و اقلام جامع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می دهند. با وجود انواع و اقسام فروشگاه اینترنتی، کاربران حق انتخاب بیشتری داشته و می توانند برای محصولات مورد نیاز خود گزینه های مختلفی داشته باشند. فروشگاه ها نیز برای جذب کاربر بیشتر سعی در پایین آوردن قیمت خود از طریق کوپن تخفیف، حراج به مناسبت های مختلف، هدیه دادن به کاربر و تشویق کاربر به خرید بیشتر می کنند.اغلب اوقات یک محصول خاص بر روی وب سایت های گوناگون قیمت مختلفی دارد که کاربران به سادگی می توانند با مقایسه قیمت کالای مورد نظر بین فروشگاه ها، ارزانترین را انتخاب کنند و خرید نمایند. علاوه بر آن کاربر می تواند با داشتن کد تخفیف بر روی خرید نهایی خود تخفیف اضافی نیز دریافت کند. کاربران در کشورهای پیشرفته از وب سایت های افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) قبل خرید خود استفاده می کنند. این وب سایت ها بخشی از پول خرید را به کاربر باز می گرداند. فروشگاه اینترنتی با عقد قراردادی با این وب سایت متعهد می شود که درصدی از مبلغ خرید کاربر را به این وب سایت های واسطه بازگرداند. این وب سایت ها نیز درصد بیشتر این خرید را به کاربر باز می گردانند.

در ایران نیز وب سایت کشینه ازآذرماه سال ۹۶ با پیاده سازی سیستم افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش)مشغول به فعالیت شده است ودرطی مدت کوتاهی توانسته محبوبیت زیادی بین خریداران اینترنتی پیداکند. علاقه مندان باعضویت درسایت کشینه به آدرس  www.cashineh.com می توانند از ٪۱ تا ٪۴۰ از مبلغ خرید خود را در حساب بانکی خود دریافت کنند. کاربران پس از ثبت نام می توانند فروشگاه/محصول/ خدمات موردنظر خودرا انتخاب واز طریق لینک "دریافت کشینه" از بین هزاران فروشگاه اینترنتی برتر ایران خریدکنند. پس ازتکمیل فرآیند خرید،در کمتراز ۲۴ ساعت بخشی ازمبلغ خرید (کشینه حاصل از خرید)به حساب کاربری خریدار اضافه می شود. کاربران می توانندپس ازرسیدن موجودی حساب کاربری خودبه حدنصاب ۳۰ هزارتومان، این مبلغ رابه حساب بانکی خود منتقل کنند.همچنین کاربران با نصب افزونه کروم کشینه یا همان کروم اکستنشن کشینه می توانند مطمئن باشند که همیشه بر روی خرید های خود کشینه دریافت می کنند.

باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی ازراه اندازی وب سایت کشینه نمی گذرد اما به دلیل نوآوری در خرید اینترنتی و توجه ویژه به نیاز های مخاطب، جایگاه ویژه ای دربین کسب وکارهای اینترنتی پیداکرده است.

کشینه برای تشویق کاربران به خرید اینترنتی علاوه بر هدیه عضویت ۶ هزار تومانی به محض عضویت، کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی فروشگاه بامیلو را نیز به رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. علاوه بر این کاربران با معرفی هر یک از دوستانشان به کشینه، ۸ هزار تومان هدیه معرفی به دوست دریافت می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار