بازدید 32011
هزار و دویست و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تعجب معاون روحانی از نامه‌ای که به رسانه‌ها رسید/اعتراض به مدیری که سر صبحانه امضای ۲۱۷ نماینده را گرفت/رد پای آفای «خ» در هک سامانه ثبت سفارش خودرو

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ پژمانفر: عکس‌های ناسازگار با شئونات اسلامی در روزنامه‌ها چاپ می‌شود/باهنر: قانون اساسی باید اصلاح و دو مجلس تشکیل شود/دادستان اصفهان: استفاده از فیلترشکن برای تلگرام تعقیب قضایی دارد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 04 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اظهارات آشنا درباره نامه "سردار" به رئیس جمهور

مشاور روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: نامه سردار (سلیمانی) به رئیس جمهور مهمترین سند هماهنگی مطلق نیروی نظامی و مدیریت سیاسی کشور تحت زعامت ولایت امر برای هر سیاستی است که مصلحت نظام اسلامی باشد. حسام الدین آشنا تاکید کرد: واقعیت این است که دکتر روحانی همان است که بود. هم مرد مذاکره است هم مرد مبارزه. او مرد روزهای سخت است. سپاهیان قدیمی و اصیل او را به خوبی می شناسند.

تعجب معاون روحانی از نامه‌ای که به رسانه‌ها رسید

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد نامه رئیس‌جمهور به آیت‌الله جنتی درباره تصویب لوایح چهارگانه ذیل FATF گفت: این نامه را من در جریان بودم، ولی راجع به FATF نبود. حسینعلی امیری در گفت‌وگو با فارس، ادامه داد: آن نامه در شورای عالی اقتصادی که با حضور رؤسای قوا برگزار شده بود، تصمیمات و پیشنهادهایی شده بود که برخی از آن مربوط به لوایح چهارگانه بود. رئیس‌جمهور تصمیم شورای عالی را به شورای نگهبان اعلام کردند، این نامه طبقه‌بندی شده بود و تعجب می‌کنم چطور از رسانه‌ها سر درآورد.

پژمانفر: عکس‌های ناسازگار با شئونات اسلامی در روزنامه‌ها چاپ می‌شود

نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی درخصوص نظارت بر مطبوعات گفت: رسانه و مطبوعات تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بر جامعه دارد و موجب الگوسازی و گاهی موجب هنجارشکنی و عادی سازی می شود. علی رغم اینکه چندین بار درخصوص عکس های چاپ شده در روزنامه ها تذکر داده شده، متأسفانه این رویه ادامه پیدا کرده و اساساً به آن توجهی نمی‌شود. وی ادامه داد: متأسفانه در روزنامه ای به نام سازندگی علی رغم تذکرات مکرر عکس‌های رنگی و ناسازگار با شئونات اسلامی در صفحات این روزنامه چاپ می‌شود، لذا تذکر بنده بر این است که شورای نظارت بر مطبوعات به این مسأله ورود پیدا کرده و جلوی این هنجارشکنی را بگیرد.

اعتراض به مدیری که سر صبحانه امضای ۲۱۷ نماینده را گرفت

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متوجه نیستم که چرا یک مدیر دولتی سر صبحانه یا ناهار باید نامه‌ای را به امضای ۲۱۷ نماینده مجلس برساند که به طور مثال از سفر یک وزیر به فلان اجلاس قدردانی شود؛ آیا این موضوع در شأن مجلس است؟ بنابراین از مجلس می‌خواهم جلوی امضا گرفتن دستگاه‌های دولتی از نمایندگان برای قدردانی از وزارتخانه‌ها را بگیرد. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه یک نماینده مجلس تشخیص بدهد نامه‌ای را امضا کند یا خیر، اشکالی ندارد اما اینکه یک مدیرکل سر صبحانه نامه‌ای بیاورد که به طور مثال از سفر وزیر نفت قدردانی کند در شأن ما نیست.

واکنش نوبخت به خبر معاون اولی قالیباف

سخنگوی دولت درخصوص گفت‌وگوی محمود واعظی با محمدباقر قالیباف برای تصدی پست معاون اولی رئیس‌جمهور نیز گفت: اینها اخباری است که همکاران شما خبر می‌کنند و قرار نیست به همه شایعه‌ها پاسخ داده می‌شود. وی همچنین در خصوص احتمال رفتنش از سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: این هم از همان دست خبرهاست که پایه و اساسی ندارد.

رد پای آفای «خ» در هک سامانه ثبت سفارش خودرو

قاضی‌پور می‌گوید: یکی از معاونان وزیر صنعت، فردی به نام «خ» را ادمین ثبت سفارش قرار داده بود. این شخص با افراد بیرون وزارتخانه هماهنگ می‌کند و 6481 خودرو را ثبت سفارش می‌کند و از این‌رو مبالغ بسیاری را از راه دریافت می‌کند. قاضی‌پور البته برای معاون وزیر صنعت در این تخلف نقشی قائل نیست و می‌گوید: معاون وزیر یک نفر را برای ادمین سایت معرفی کرده بود اما این فرد با باز کردن ثبت سفارش‌ها روی به خیانت آورد. با آنکه خسروتاج معاون وزیر صنعت گفته بود فردی که سایت را هک کرده، از درون وزارتخانه بود، اما قاضی پور می‌گوید: این فرد توسط معاون وزیر خارج از بدنه به وزارتخانه آورده شده است!/رویداد 24

نکونام: لازم باشد باز هم از مشکلات مردم می‌گویم

جواد نکونام، فوتبالیست با اخلاق کشورمان بعد از حضور در برنامه عادل فردوسی پور در واکنش به برخی از سخنان و همچنین وضعیت بد مردم خوزستان در صفحه شخصی خود نوشت: «اینکه از مردم خوزستان، از بی آبی، از تشنگیه زن و مرد و پیر و جوان و بچه هاشون بگیم و از مسئولان بخواهیم مشکلو حل کنن چیز عجیبه؟ واقعا عجیبه که از مسئولان بخواهیم برا کسایى که جنگیدن و جونشونو دادن تا مرز و بوم ما، به دست دشمن نیفته فکرى کنند دیشب که شبکه سوم و برنامه ى. عادل فردوسى پور رفته بودم که بعد از خواهش من براى حل مشکل آب استان خوزستان، دوستان با عادل فردوسى پور تماس گرفتن و گفتن به نکونام بگو. تو این چند روز تصاویر تلخ و باورنکردنى از وضع بد مردم خوزستان دیدم که تصمیم گرفتم جلوى دوربین عاجزانه از مسئولان بخوام تا فکرى به حال بى آبیه مردم رنج کشیده کنند. امیدوارم همینقدر که سریع پیگیر بودن تا من حرفى درباره ى وضع مردم خوزستان نزنم، به همین سرعت یه راهکارى پیدا مى کردند واسه حل مشکل این مردم. اگه لازم باشه باز هم از مشکلات این مردم شریف حرف میزنم. همینجا هم دوباره از مسئولان مى خواهم فکرى به حال این مردم کنند»

تشکر جنتی از قوه قضائیه برای اجرای حکم محمد ثلاث

آیت‌الله جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان با اشاره به مجازات سریع عامل جنایت وحشیانه در خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت سه تن از عناصر عزیز نیروی انتظامی شد، گفت: باید از قوه قضائیه برای رسیدگی سریع به این پرونده و اجرای حکم آن قدردانی کرد. /ایسنا

تکذیب مذاکره محرمانه تخت‌روانچی با مقامات آمریکایی

یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور خبریکی از رسانه ها در خصوص مذاکره محرمانه دکتر تخت روانچی با مقامات آمریکایی را تکذیب کرد. این مقام آگاه افزود: هر کسی اندک شناختی از مسائل بین الملل و فهمی نسبی از مناسبات و شرایط کشور داشته باشد می تواند تشخیص بدهد که این خبر کذب است. و فقط تأمین کننده منافع یک گروه خاص در کشور و کاملا در راستای خواسته آمریکایی ها و اسراییل است. /ایسنا

«ابر دزدی» تکذیب شد

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سخنان منتسب به رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره «ابر دزدی» اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «بر خلاف فضاسازی‌های صورت گرفته، موضوع مورد اشاره در سخنرانی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سرقت ابرها و تغییرات عامدانه اقلیمی صرفا یک نگاه آینده‌نگرانه‌ علمی بوده است و الزاما به معنای رقم خوردن آن در مقطع کنونی نیست و موضوع سرقت ابرها از طرف دشمنان و رژیم صهیونیستی غاصب رویایی بیش نیست. این اطلاعیه با انتقاد از موضع‌گیری‌های سطحی نسبت به چنین پدیده‌های علمی، فنی و پیچیده‌ای آورده است: وظیفه سازمان پدافند غیرعامل رصد تمامی تهدیدات بالفعل و بالقوه در حوزه‌های مختلف است که شریان‌های حیاتی کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد. در پایان این اطلاعیه تأکید شده است: موضوعات پدافند زیستی، یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های فعالیت پدافند غیرعامل کشور است که با جدیت و زیر نظر جمعی از متخصصین تراز اول کشور در حال پایش و ارزیابی است و رویاهای دشمن در این عرصه تبدیل به کابوس برای آنها خواهد شد و هرگونه تحلیل از سخنان ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور مغایر با این اطلاعیه تکذیب می‌گردد.»

قدردانی رهبر معظم انقلاب از اقدام پیگیرانه امام‌جمعه خرمشهر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیغامی شفاهی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام‌جمعه‌ی خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای هم‌جوار قدردانی کردند. در هفته‌ی اخیر به دنبال شکسته شدن خط لوله‌ی انتقال آب غدیر که آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و مناطق هم‌جوار را تأمین می‌کرد، مردم این دو شهر با مشکل جدی آب شرب مواجه شدند. در پی این مسئله، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام‌جمعه‌ی خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیر این خط لوله در هویزه، به‌صورت نمادین و برای تسریع امور اقدام به جوشکاری این خط لوله کرد و از نزدیک پیگیر حل مشکل آب شرب مردم منطقه شد. رهبر انقلاب اسلامی پس از اطلاع از این اقدام ایشان، در پیغامی از حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد قدردانی کردند.

باهنر: قانون اساسی باید اصلاح شود و دو مجلس تشکیل شود

محمدرضا باهنر: بنده به عنوان فردی که هفت دوره به عنوان نماینده در مجلس حضور داشته‌ام امروز به این نتیجه رسیده‌ام که با یک مجلس نمی‌توان کشور را اداره کرد و ما به دو مجلس نیاز داریم. در شرایط کنونی نمایندگان مجلس به دنبال مطالبات منطقه‌ای، قومی، جنسیتی و قشری هستند و آنچه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد منافع ملی است. به همین دلیل نیز قانون اساسی باید اصلاح شود و دو مجلس سنا و شورای اسلامی در کنار هم تشکیل شود. این اتفاق در اغلب کشورهای جهان وجود دارد و در رژیم گذشته نیز وجود داشت. اگر این مسأله محقق شود یک مجلس مسئولیت تحقق منافع ملی را برعهده خواهد داشت و یک مجلس نیز به دنبال مطالبات منطقه‌ای خواهد بود. در شرایط کنونی اغلب نمایندگان به دنبال منافع منطقه‌ای خود هستند و به همین دلیل نیز منافع ملی در بسیاری از زمینه‌ها نادیده گرفته می‌شود.

دادستان اصفهان: استفاده از فیلترشکن برای تلگرام تعقیب قضایی دارد

دادستان اصفهان گفت: استفاده از تلگرام قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است. حسن رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استفاده برخی از مراکز رسمی از تلگرام گفت: طبیعتا تصمیمی حاکمیتی مبنی بر استفاده نکردن از تلگرام گرفته شده و به همه سازمان‌ها، مراکز، دفاتر و خبرگزاری‌ها ابلاغ شده است. به دلیل مسائل خاصی که وجود دارد و مشکلات امنیتی که در این بستر متوجه کشور است، هیچ کس اجازه استفاده از تلگرام را ندارد. وی ادامه داد: استفاده از تلگرام قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است. همه افراد، سازمان‌ها و خبرگزاری‌هایی که از تلگرام استفاده می‌کنند اگر عنوان و گزارش شود مورد تعقیب قرار می‌گیرند.

انتشار جدول خاموشی در پنج استان

شرکت توزیع برق پنج استان اصفهان، مشهد، همدان، البرز و کرمانشاه اقدام به انتشار جدول احتمالی خاموشی‌ها کرده‌اند و قرار است در استان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط خاموشی داشته باشیم، این جداول منتشر شود./ ایسنا

تمجید سرلشکر سلیمانی از مواضع روحانی

سردار قاسم سلیمانی خطاب به رئیس جمهوری نوشته است: آنچه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه‌ها منعکس شد، مبنی بر اینکه اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است. حقیر به عنوان سرباز ولایت و این ملت سرفراز و با همه جان به حضور جنابعالی عرض می‌کنم: این همان دکتر روحانی است که ما شناخت داشتیم و داریم و می بایست باشد. شما با سخنان حکیمانه، ارزشمند و قدرتمندانه خودتان رهبر عزیز، ملت بزرگوار ایران اسلامی و مسلمانان جهان را سرافراز نمودید. دست شما برای ایراد این سخنان به موقع، حکیمانه و صحیح می بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد در خدمت هستیم. تسنیم

سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی دستگیر شد

رئیس پلیس تهران گفت: سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی دو شب پیش در عملیات پلیس تهران دستگیر شد. این فرد 58 ساله که دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد، به افراد و نوچه‌های خود دستور داده بود در بازار تهران به راه افتاده و بدون توجه به قیمت روز سکه، تمام سکه‌های موجود را بخرند تا در روزهای آینده خودش تعیین کننده نرخ سکه باشد. این فرد پیش از این هم به عنوان دلال سکه دستگیر شده بود. او با پسرش در این زمینه همکاری می‌کرده است که در حال حاضر پسرش با قید ضمانت آزاد است. شخصی که سرکرده معاملات فردایی در بازار تهران بوده، به عنوان نوچه این فرد فعالیت می‌کرده است. /تسنیم

از دی ماه 95 تا دی ماه 96 تریبون‌های رسمی نظام ناکارآمدی را در بین مردم تزریق کرده‌اند

باهنر گفت: نباید دنبال مقصر بگردیم و بلکه بنده و امثال بنده که در 40 سالی که از انقلاب می‌گذرد دارای مسئولیت بوده‌ایم باید بپذیریم که هر کدام از ما به شکل‌های مختلف هم در موفقیت‌ها و هم نابسامانی‌ها نقش داشته‌ایم. نکته دیگر اینکه ما از ابتدای انقلاب تاکنون در زمینه‌های مختلف با تحریم مواجه بوده‌ایم. با این وجود تجربه نشان داده در مسائلی که با تحریم‌های بین‌المللی مواجه بوده‌ایم رشد بهتری پیدا کرده‌ایم. البته از این مسأله نیز نباید به راحتی بگذریم که در برخی زمینه‌ها دچار ضعف بوده‌ایم. به عنوان مثال به اندازه‌ای که در کشور ما «مصرف» زیاد شده «تولید» افزایش پیدا نکرده است. در دی ماه سال گذشته کشور ما با نا آرامی‌هایی همراه بود. در هنگامی که این ناآرامی‌ها اتفاق افتاد ما به همراه عده‌ای از همکاران به تحلیل ریشه‌های این ناآرامی‌ها پرداختیم. نکته جالب این بود که در تحلیل‌های ما مشخص شد که از دی ماه سال95 تا دی ماه سال96 تریبون‌های رسمی نظام به شکل‌های مختلف ناکارآمدی و ناامیدی را در بین مردم تزریق کرده‌اند و همین مسأله در ناآرام کردن فضای جامعه نقش داشته است. آرمان

دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضاییه درباره عفو دانشجویان بازداشتی

فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بررسی احکام سنگین دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، گفت: آخرین جلسه‌ای که در خصوص حل مشکل دانشجویان داشتیم با نماینده وزارت علوم و نماینده دانشجویان تشکیل دادیم و قرار بر این شد که نماینده دانشجویان پیگیری کند و تعداد دقیق دانشجویانی را که برای آن‌ها احکام سنگین تشکیل شده بگوید. تاکنون 4 دانشجو که برای آنها احکام سنگینی صادر شده است با ما صحبت کرده‌اند و به آنها قول پیگیری دادیم. با بررسی که در خصوص این دانشجویان انجام دادیم، هرچند ممکن است در اعتراض داخل دانشگاه شرکت کرده باشند، به نظر نمی‌رسد حقشان 8 سال حبس باشد. لذا بررسی‌های بیشتری را در خصوص پرونده دانشجویان انجام خواهیم داد. امیدواریم که هفته آینده ملاقاتی با رئیس قوه قضاییه داشته باشیم تا پیگیری در خصوص پرونده دانشجویان داشته باشیم. در غیر این صورت یک نامه رسمی به آقای صادق لاریجانی ارسال خواهیم کرد و تقاضای عفورا برای دانشجویانی که برای آنها احکام سنگینی تشکیل شده در خواست می‌کنیم. /اعتمادآنلاین

درخواست نوبخت از وزیر اطلاعات برای پیگیری ادعای ذوالنور

«محمد باقر نوبخت» در این خصوص گفت: باید از وزیر محترم اطلاعات تقاضا کنم پیگیر این مسأله شود، زیرا ایشان مسئول این پرونده هستند و گزارش دقیق را در نهایت خواهم گفت. به عنوان سخنگوی دولت هر چیزی که وزارت اطلاعات تأیید نکند من هم تأیید نخواهم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۸۸
یکی از بدترین کارهای مجلس را نمایندگان این دوره از مجلس رقم زدند.

بجای رسیدگی به مشکلات مردم کارهای جلف و دور از شأن اخلاق انجام میدن.
طیف تندرو اصلاح طلب از مواضع مقتدرانه روحانی در سوییس و اتریش خیلی راضی نیستند... از دید اینها به غرب حتی اخم هم نباید کرد ، ولو دشمنی کنند.
سکه ریزشی شد. دلال های محترم و زحمتکش همه فروشنده شدن . هیچکی نمیخره.
حمایت سردار سلیمانی از رییس جمهوری که محبوبیتش زیر سوال رفته در این مقطع را چگونه باید تفسیر و تحلیل کرد ؟

مردم در تنگناها و مشکلات اقتصادی قرار دارند . نامه ای هم به مردم بنویسید.
آیا معلوم شد وزارت پزشکان چع نوع آمبولانسی با موتور ۱۵۰۰ سی سی که معادل موتور پرایده وارد کرده؟
آقای باهنر با این پیشنهاد شما آنوقت مشکلات هم دوبرابر می شود
عاقبت پخش پول برای پزشکان و پرداخت کارانه های ۵۰۰ میلیونی به آنها و پرداخت نکردن مطالبات صنعت برق و مهندسان میشه همین نبود آب و آبشیرینکن و برق و نیروگاه و خارج شدن ارز از کشور توسط برخی پزشکان.
اقایان !
دیدن و شنیدن تصاویر و صحبت های قبل و بعد انتخابات جناب رییس جمهور ثابت کرد ایشان همان رییس جمهوری که فکر می کردید نیستند.

.
در آمریکا درامد پزشک متوسط ۱۵۰۰۰ دلاره و درامد کارگر ۳۵۰۰ دلار . یعنی پزشکشون ۴ برابر کارگرشون درامد داره. تو ایران پزشک متخصص بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد و کارگر ۱ تا ۲ میلیون یعنی پزشک ۵۰۰ برابر کارگر.
تنها چیزی که مسیولین باید بدونند اینه که وضعیت توده مردم بسیار اسفناکه بسیاری با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارند ، همه باید همت کنتد تا این وضعیت هر چه زودتر پایان یابد ، من کارمند وسط برج کم اوردم خدا به داد کارگر بیچاره برسه ، اونا مثل شما حقوق ۲۰ میلیونی نمیگیرند
شما تابناک بجای پوشش دادن سخنان رئیس جمهور در سوییس و اتریش ترجیح دادید حرفهای کیهان را چاپ کنید....پیام تشکر سردار را در حالی درج می کنید که قبلا صحبتهای روحانی در سوییس را پوشش ندادید و انتشار این دو سه سطر از صحبتهای ایشان بعد از دو روز نمی تواند جبران کننده باشد.

حقیقتا تامل برانگیز است!!!!!
مگه کشور قانون نداره که امثال ذالنور و ان پی تی به اطلاعات سری کشور دسترسی دارند ،
اقای خ میشه خمایون ، خرید ، خرهاد یا .... منکه دیگه عقلم به جایی قد نمیده
سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی دستگیر شد!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی 500 میلیارد تومان ! در اروپا حمل پول نقد بالای 10000 یورو جرم است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
اصلا با عقل جور در نمی آید مگر طرف واسطه یکی از سران بوده باشد.
حضور قالیباف حتی در حد شایعه هم سناریو اصلاح طلبان است تا جامعه را متقاعد کنند که روحانی اصلا اصلاح طلب نبوده و نیست و وجه مشترکی هم ندارد . براعت جستن در سالهای اخر دولت ناکارامد و اقتصاد خراب و نابسامانی ها را باز هم پای خود ننوشته و در انتخابات بعدی با چهره ای منتقد از اوضاع خود را به مسند مینشانند و قدرت ها در دست و کماکان طلبکار
جمعش کنید بابا رد پای آقای خ اگر ذره‌ای خرد داشتید می‌فهمیدید حالا وقت ج چ ح خ نیست حالا وقت افشا گری وطناب دار است !!!!!
حالال ببینیم این دو تن سکه وارد بازار میشود تا قیمتها متعادل شود؟
بارک ا... آقای مهندس باهنر! بعد از هفت دوره نمایندگی این آخری چه نتیجه ای گرفتید! به مردم عزیر این سرزمین در پیشگاه خدای سبحانه و تعالی بابت خسارات وارده و فرصت سوزی های بسیار و یک کلام ظلم سبب شده در ادوار نمایندگی تان چه خواهید گفت؟ ان شاءا...
نمایندگان محترم وظیفه شما تشکر کردن از سفر و سیاحت وزرا نیست!
لا شرقيه لا غربيه جمهوري اسلاميه
پس اين چند ساله اين مسولين نخبه چه كار ميكردند پولهاي نفت صرف چي شده
رد پای آفای «خ» در هک سامانه ثبت سفارش خودرو

اجالتا همین یک مورد ناقابل را پیگیری نموده و مردم را از نتیجه آن مطلع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
ایندفعه قرعه به نام حرف خ الفبا افتاد .بیچاره الفبای قارسی که در تمام اختلاس های کلان مقصر است. این روزهاست که الفبای عربی را جایگزینش کنند.
آقای پژمانفر ! فکر نان کن که خربزه آب است . با این حرف ها شکم مردم سیر نمی شود .
اتفاقا هرکسی پیشنهاد معاونت اقای قالیباف داده کار درستی کرده. اصولگرا واصلاح طلب باید بدانند که کشور اکنون نیاز به همدلی دارد وغرق کشتی غرق همه انهاست.اقای جهانگیری هم حتما در دولت بمانند تا همه احزاب خود را در قبال گذر از شرایط حساس کنونی متعهد بدانند و منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح ندهند.
بعلههه
آقای خ ادمین بود و یه شب اومد یواشکی یه پنج شیش هزارتا خودرو رو ثبت کرد و هیشکی هم نفهمید
آقای خ بدجنس
خخخخ
همین الان تلوزیون داره مستند تکراری کانال 3 رو نشون میده که میگه امروز دشمن به سفره مردم حمله کرده میخوام روایتگر درد مردم باشم
درد مردم اقای خخخخخ است داداش روایت کن اگه راست میگی
باهنر: قانون اساسی باید اصلاح شود و دو مجلس تشکیل شود
یک سنا تشکیل بدید و یک کنگره که اینجوری بتونید اقوام و آشنایان بیشتری رو به کار بگیرید. اصلا میتونید دو دولت تشکیل بدید. یکی اصول گرا و یکی اصلاح طلب اینجوری همه کارگذارانی ها ، اصلاح طلبان و اصولگراها میتونن بدونه درگیر شدن با هم با خوشی و خرمی زندگی ارامی داشته باشن و پستشون رو هم داشته باشن.
بنام خدا سلطان طکه یقینا با امریکا و اسراییل برای ضربه زدن به نظام و اخلال در نظام اقتصادی هماهنگ بوده در شرایطی که امریکا و اسراییل دنبال واردنودن سنگین ترین ضربه ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تنها در داخل ازطریق عوامل خائن به نظتم و ملت میتوانند مقصود خودرا عملی کنند خائنین به ملت ونظام باید اعدام شوند
اقای رحیمی برای ۴۰میلیون کاربر تلگرام زندان اماده کرده اید که حکم به مجرمیت میدهید؟چرا با احکامی که قابلیت اجرا ندارد مردم را نسبت به قانون دچار تردید میکنید؟شما باید کاری کنید که هر شهروند و هر ایرانی خود را سمت قانون بداند وقانون را سمت خود.نه اینکه بین شهروندان وقوانین مملکت تضاد وتقابل ایجاد کنید.وقتی اکثرا استفاده میکنند قانون هم باید سمت اکثریت باشد نه اینکه اکثریت ملت ایران را مجرم بداند‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
چهل ميليون نه حداكثر 30 ميليون
كه خيلي از اين ها هم حساب چندگانه دارند
بجای این خبرهای خاله زنکی خبر قهرمانی نوجوانان والیبال را بیاورید
. کشور طی این سالها توسط چند هزاران نفر اداره میشود!!بقیه مردم هم هیچ!!!
دادستان اصفهان: استفاده از فیلترشکن برای تلگرام تعقیب قضایی دارد

خب با این تفاسیر برای ۴۵ میلیون نفر جا برای زندان دارید؟ چطوری میخواین این همه آدم رو محاکمه کنید؟
پاسخ ها
شهاب
| Russian Federation |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
حداقل 45 میلیون حرف مسولین رو قبول ندارند
آقایان اگر مخالف گردش اطلاعات در شبکه های اجتماعی هستید و نمی خواهید مردم ایران از اسرار مطلع شوند کلا اینترنت را قطع کنید
آقای باهنر باز هوس هیئت رئیسه شدن مجلس کرده حالا چون این مجلس راهش ندادن میگه مجلس رو دوتا کنید تا بره اونجا نایب رئیس بشه... بابا زرنگ :))
نگران عکس های روزنامه ها نباش چون کسی روزنامه نمیخونه...
از اول هم اقای روحانی اینجور بودند؟!
ولی در ۲۰ سال گذشته تا الان همه می دانند چه تفکری داشتند!!!
اصلا زنده بودن وزنده ماندن بگد تعقیب قضایی دارد
خرید سکه که جرم نیست. اما می توان پرسید این پول چگونه در دست یک نفر جمع شده آیا رانت خوار است واگر از راه درست پولدار شده آیا مالیات داده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
احتکار و ضربه به نظام اقتصادی کشور و خالی کردن جیب ملت جرم خیلی سنگینیه
به دادستان اصفهان بفرمایید نیازی به گزارش نیست میلیونها نفر ازتلگرام استفاده میکنند و همه هم با فیلترشکن .اگرمیتوانیدزندانی به وسعت ایران بسازیدوهمه را زندانی کنید.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
زندانی به وسعت کشوری بسازند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
استفاده از فیلتر شکن یکی از موارد نقض حقوق شهروندی و جریان آزاد اطلاعات است.
خب این مشکل ثبت سفارش غیر قانونی هم بحمدالله با ب ز و سین شین و خ ح مرتفع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
بهتر است به جای پرچم کشور ها الفبای فارسی را آتش بزنیم زیرا ظاهرا تمام فسادها را الفبای فارسی مرتکب می شود.
150 میلیارد پول بلوکه شده کجاست!!!
فکر میکنید اگر مجلس دومی داشته باشیم ، نمایندگانش با نمایندگان مجلس فعلی تفاوتی خواهند داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
مجلس دوم را برای فرزندانشان نیاز دارند .
اگر نیاز به اصلاح قانون اساسی باشد بهترین کار حذف ریاست جمهوریو انتخاب نخست وزیر توسط پارلمان است. نظام پارلمانی.
گرانی اخیر واقعا نتیجه کمبود نبود ولی تعجب برانگیز است که همه به این سادگی تسلیم گرانی بدون دلیل شدن حالا فهمیدن دو تن سکه دست یک نفر از عجایب اگر نباشد نتیجه یک خواب جمعی است .
یک سئوال از حقوقدانان : استفاده از فیلتر شکن طبق کدام قانون جرم است ومجازات آن چیست؟
از سخنان آقای باهنر در مورد داشتن دو مجلس ملی و سنا که قبل بود ولی به دلایلی تعطیلش کردند یعنی این آموزن و خطا بوده حالا متوجه شدید که داشتن چنین مجلس واجب هست اصلا شک نکنید . بعد در این مجلس دوم که سناتورها باز نشسته میشینن با نداشتن احزاب قوی در جامعه چگونه وارد چنین مجلسی خواهند شد آیا انتصابی خواهند بود ؟ ارزش این کار چیست . بدرد مردم میخورد یا بدرد مسولین کسی جوابم را بدهد
جناب با هنر فکر نمیکنید که همین یک مجلس با این نمایندگان برای هفت پشتمان هم زیاد است؟
آقای باهنر... دوتا مجلس یعنی یک هزینه سنگین دیگر روی دوش ملت. آقای آشنا بگذارید مردم از شما تعریف وتمجید کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
تکلیف آقازاده ها چه میشود اگر مجلس دیگری افتتاح نکنند؟
رئیس جمهور ایران تهدید میکند
شیخ نفتی عرب می ترسد
شیخ نفتی به اسلحه ساز آمریکایی پناه می برد
اسلحه ساز آمریکایی خوشحال میشود
سیاستمدار آمریکایی تشویق میشود
سیاستمدار آمریکایی ایران را تهدید می کند
دایره دنیا میچرخد
آشنا افسانه میبافد
مطمنا اگر ابر دردی نباشد راهیهای دیگری رابرای خشکاندن ایران بکار می برند. شما اگر مستندهاتی کشورهای غربی را ببیند خواهید فهمید خیلی از کا رهایی که برای کارشناسان ما توهم تلفی می شود حقیقت دارد وو همین حالا مستندی از شبکه مستند در مودر کشور هلند وچگونگی گسترش خشکی در در دریا و ایجاد بندرهای دریایی پخش شد ونشان می داد چطوری با ماشینهای عظیمی از بستردر یا ماسه را مکش می کردند ک در هر دقیقه 500 تن ماسه را ا می کشیدند وانها را بعد ار جداکردن از اب دریا باقشار زیاد چندین کیلومتر ان طرف می ریختند و حالا شما فکر کنید اگر این ماشینهای عظیم را در صحراهای عراق وعربستان بکار گیرند در عرض یک ساعت چه گرد وحاکهای عظیمی را می توانند در منطقه ایجاد کنند. انوقت کارشناسان ما از خواب بیدار می شوند و در مورد این گردوخاکها اظهارات غلطی را به مردم و مسولین منتقل می کنند ومی فرمایند علت این گردوخاکها نبود بارا ن وخشکسالی وتغیر اقلیم واز اینها . .نمی فهند که این گرد وخاکها غیر طبیعی است وهیچ ربطی به خشکسالی ندارد. چون در روزهای بارانی خوزستان بارها با این پدیده در گیر بوده ولی کو از دقت نظر و رصد این گردوخاکها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
چقدر حرف میزنی... یکم فکر کن!
نوبخت دیگه مردم تو رو نمیخوان
حرف هایی از روی شکم سیری و بی دردی و احساسی و شعاری ... فقط حرف حرف حرف
بزرگواری که میگوید ما باید دو مجلس داشته باشیم با هر نامی در حال حاضر وقتی مجلس ما قانونی بتصویب میرساند تا شورای نگهبان مهر تایید به ان نزند اجرایی نمیشود پس وظیفه مجلس پیشنهادی ایشان برای مجلس دیگر چیست بهتر است اول شرح وظایف مجلس جدید را بتصویب برساند انگاه برنامه ریزی کند
تابناک عزیز ماجرای بابک زنجانی را پیگیری کنید
چرا نتیجه را اعلام نمیکنند
آیا فسادهای امروز ارتباطی با فسادهای دیروز ندارند
اگر نهادها ی ما در مورد مسایل مالی و فساد مالی سفت و سخت وای می ایستاد ندوباره شاهد این قضایا بودیم؟؟
ممنون تابناک
امید ما جوانهایی
اقای نکونام لطف فرمودند از دولت درخواست تسریع در کمک رسانی به مردم خوزستان را کردند هم چنین از اقای پرستویی که توییت کردند ولی چقدر زیباتر بود اگر اقایان در ایام سختی شخصا ده بیست روزی در مناطق طنش حضور پیدا کنندودر کنار مردانی که نه راهی به تلویزیون دارند ونه توییت بلدند فقط میدانند خدمت زیرافتاب بالای 70 درجه خوزستان چه لذتی دارد ببینند اینها چه کسانی هستند مردان زمینی اند یا اسمانی واز این به بعد به جای اظهار نظر در عمل کنار این خدمت گذاران باشند
دادستان اصفهان: استفاده از فیلترشکن برای تلگرام تعقیب قضایی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران وطنم پاره تنم آزادترین کشور دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
ظنز تلخ
آقای خ چیه؟شورش رو درآوردید.اگه دین ندارید حداقل آزاده باشید.همین سانسورها و نگفتن واقعیتها نتیجش شده فقر و رانت وفساد وبیچارگی ملت.اگه چهارتا متخلف رو بیارن وسط شهر گردن بزنن ولو اینکه آقازاده باشن حتی کی جرات میکنه خطاکنه.ایراد از خودمونه.
درارتباط با تعیین زندانهای طویل المدت برای دانشجویان باید گفته شود که متاسفانه درقوانین جزایی برای مجازاتها ی جرایم بین حداقل وحداکثر مجازات تعین شده فاصله بسیاری وجود دارد به طوری که گاها حداکثرمجازات زندان درحد ده برابر حداقل آن میباشد که این به هیچ وجه مطلوب نمیباشد و میتواند موجب سوی استفاده گردد !
با هنر این تنها حرف حسابی بود که زده اید
آقای کوهکن شان مجلس همان کاری بود که شما و دوستانتان در صحن علنی انجام دادید برجام و پرچم آمریکا را آتش جدید و طومار پهن کردید همان کار ها چقدر در آشفتگی بازار سکه و ارز اقتصاد اثر داشت مردم بهتر می دانند شما بفکر منافع ملی نیستید کشور را بازیچه سیاست بازیهای باند خود کرده اید
تابناک لطفا منتشر کن اینها مصالح کشور را ببازی گرفته اند
لطفا اگر وجود نداريد الكي ننويسد اقاي خ نه خودتونو مسخره كنيد نه ما رو
لطفا نزاکت رو‌رعایت کن تابناک. اقای «خ» نه، حاج اقای «خ» درسته
چرا هر كي خلاف سنگين در حد خيانت ميكنه اسمشو ميزاريد** سلطان **؟
چرا معرفي نميشه؟
چرا محاكمه و به اطلاع مردم نميرسه؟
تكليف اين بي سرو ساماني و ضررهاي مردم چي ميشه؟
فشار روحي رواني ، مالي و....كه به مردم وارد شده چه جور جبران ميشه؟
باهنر: قانون اساسی باید اصلاح شود و دو مجلس تشکیل شود

محمدرضا باهنر: بنده به عنوان فردی که هفت دوره به عنوان نماینده در مجلس حضور داشته‌ام امروز به این نتیجه رسیده‌ام که با یک مجلس نمی‌توان کشور را اداره کرد و ما به دو مجلس نیاز داریم. در شرایط کنونی نمایندگان مجلس به دنبال مطالبات منطقه‌ای، قومی، جنسیتی و قشری هستند و آنچه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد منافع ملی است.
یواش یواش نخبگان مملکت اعتراف دارند ضرورت هایی که قانون شده قبلا نقص ندارند
استفاده از فیلترشکن برای تلگرام تعقیب قضایی دارد "

هیچوقت یک ایرانی رو تهدید نکنید.
اقای باهنر نمایندگان باید ادم های منطقی ومعقولی باشند وبرای کنترل انها خق انتخاب بیش از دودوره را نداشته باشند تا دست از جمع اوری رای بردارند
سلطان سکه دوباره مشغول خواهد شد نگران نباشید تا بوده همین بوده(تا این ن خ ت الف ها است هیچی عوض نخواهد شد)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت بر مدیران فاسد فرقی نمیکنه هر کی میخواد باشه خدا میدونه با این پول ملت بدبخت چه کارهایی که نمیکنند
نباید تا اثبات جرم آبروی کسی رو برد ولی وقتی که جرمش معلوم شد دیگه " ب ز " و از اینا استفاده نکنید. واقعا به مردم معرفیش کنید. مثلا آقای "خ". حالا این اول نامش هست یا فامیلش ... . گویا این پیام خصوصی است به آقای "خ" ولی در بستری عمومی.
مردم اهمیتی ندارند
خدا بيامرزد مرحوم خلخالي را.
الان مملكت شديدا به امثال ايشان نياز دارد.
بايد اخلالگران اقتصادي به مثابه مفسد في الارض اعدام شوند تا مشكل حل شود.
موضوع مورد اشاره در سخنرانی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سرقت ابرها و تغییرات عامدانه اقلیمی صرفا یک نگاه آینده‌نگرانه‌ علمی بوده است
هر کاری کنید ردش میمونه
سخنان مهندس باهنر کاملا درست است،متاسفانه نمایندگان مجلس مادرگیرکارهای جزیی هستند وگاها شان مجلس را پایین میاورند،مثالی بزنم :دوهفته قبل برای فردی به عنوان رییس اداره مالیات شاهرود حکم صادرشد ،با فشارنماینده ووزیر دیروز حکم لغو وبرای یک فرددیپلم اما آشنای نماینده حکم صادرشد
شایدتا بحال شنیده ایدکه مجلس درفلان قضیه دستورتحقیق وتفحص صادر کرد .اگر حتی یک موردازاین دستورالعملها به نتیجه رسیده است ماراهم خبردارکنید.بنابراین حتم بدانید که سلطان سکه بایک خبرجدیدتربه فراموشی سپرده خواهدشد چون این سلطان بی کس وکارنیست
مرحبا ای دادستان محترم اصفهان....اغور بخیر...خوش خبر باشی.....اصلا داشتن اینترنت جرمه ...من یکی از موافقان سرخت فیلترینگ و حذف اینترنت در کل کشورم...اطلاع رسانی باید از طریق کبوتر نامه رسان ...استفاده از چاپارخانه ها.اتش و دود.و.......حتی من مخالف با پت پستچی هستم.اگه تلوزیون کارتونش را نشان داد باید تذکر بگیره چون هم اجنبیه هم بد آموزی داره...
این آقای خ همان جناب خر است که فرض کردند مردم هستند.
من خسرو هستم خ یعنی همین
سلام. اینکه بیشتر مشکلات بوجود آمده اقتصادی ، زیر سر این پزشکان است شک نکنید. همه کارمندان مالیاتشان را از روی فیش حقوقی بر می دارند. کسیه مالیات می دهند . ولی کدام پزشک است که مالیات بده ؟ البته شاید بعضی پزشکان (بیشرشان فقط برای رد گم کردن ) مالیات بدهند ولی آیا مالیات واقعی می دهند؟ نه. خیلی ساده است چندین بازرس (ولی نه از طرف نظام پزشکی که ساختارش کاملا به نفع پزشک است و باید ریشه کن شود و اسلامی شود) مردمی و از جنس مردم بروند مطب این پزشکان (البته اگر راهشان بدهند) و چرخش پول را بین مریض و منشی پزشک ، ببیند . معرفی مریض به آزمایشگاه مورد نظر دکتر ، داروخانه مورد نظر دکتر ، سفارش به دکترهای دیگر و .... بعد بیایند شفاف تجزیه و تحلیل کنند. اگر پزشکی 1 درصد قوانین را رعایت کرد جایزه بدهید!!!. البته زمان جنگ اگر یادتان بیاید پزشکانی از پاکستان و بنگلادش با حقوق و هزینه بسیار ناچیز همه خدمات پزشکی و درمان را برای مردم ارائه می کردند بیمه مشکل نداشت مردم اعتراضی نداشتند دارو مشکل نداشت این همه مریض و سرطان هم نداشتیم و .... از همه مهمتر هیچ مشکلات غیر قابل حل اقتصادی فرهنگی اجتماعی و ... هم نداشتیم. خوب الان هم پزشک از بیرون بیاورید و تا می توانید ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی را در دانشگاهها بالا ببرید. تا قبح و بت پزشکی در ایران شکسته شود. از طرف دیگر با پذیرش انواع فوق دیپلم های مختلف بهداشتی برای روستاها و شهرهای مختلف کشورمان بسیاری از مشکلات بهداشتی درمانی کشور کاملا حل می شود. یادمان باشد پزشک و نظام پزشکی در مطب می نشاند و با ویزیت کردن مریض سیاه بخت ، فقط به جیب خودش فکر می رسد ولی نیروهای بهداشتی در سطح جامعه و در بین مردم و اطراف شهرها فقط به فکر کل مردم و رفع اساسی مشکلات بهداشتی که منجر به بیماری آنها می شود ، می گردند. آیا پزشک راضی است که بهداشت مردم حل شود؟ مشکل آلودگی هوا حل شود؟ مشکل فاضلاب شهرها حل شود؟ زباله ، آب ، کشاورزی و... نه و بهیجوجه . بیایید در دانشگاهها ببینید چه هزینه ای را برای درمان می دهند و چه هزینه ای را برای بهداشت؟ چرا کشورهایی مثل آلمان کانادا و ... آن برخورد را با قشر پزشکان کشورشان انجام می دهند که زبانزد دیگر کشورها شده است. چون آنها این پزشکان را خوب شناخته اند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان