بازدید 6433
گربه سیاه انگلیس سوییس را هم حذف کرد

سوئد بدون زلاتان به هشت تیم جام جهانی رسید

کد خبر: ۸۱۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 03 July 2018

بازی نزدیک دو تیم اروپایی در ورزشگاه سن‌پترزبورگ به قضاوت دامیر اسکومینا از اسلوونی هفتمین بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی 2018 بود که سوئد با برتری یک بر صفر به پیشروی خودش ادامه داد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، امیل فورسبرگ، ستاره تیم ملی سوئد در صعود زردها به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بیشترین نقش را داشت و در کنار بازی درخشان خود که با پخش کردن توپ، پاس‌های دقیق، خلق موقعیت و ... حملات زیادی را تدارک دید، یک گل زیبا هم به کمک آکانجی به ثمر رساند و یک بار هم توپ را از روی خط دروازه سوئد برگشت داد.

سوئد بدون زلاتان به هشت تیم جام جهانی رسید

شرح گل

سوئد 1 - سوئیس 0 (دقیقه 66: امیل فورسبرگ):تویوونن پشت محوطه جریمه فورسبرگ را صاحب توپ کرد تا شوت محکم او از قوس محوطه بعد از برخورد به پای مانوئل آکانجی در میانه راه وارد دروازه سوئیس شود و سوئد با یک گل پیش بیافتد.

در شروع رقابت سوئد دو فرصت مناسب را از دست داد و اشتباهات زومر، سنگربان رقیب هم باعث گلزنی تیم شمال اروپا نشد. در ادامه سوئیس از سایه خارج شد و چند حمله موثر داشت اما هوشیاری مدافعان سوئد مانع لرزیدن تور دروازه‌شان شد.در دقایق پایانی نیمه سوئد با بی‌دقتی چند فرصت خوب را هدر داد. در نهایت در شرایطی که لوستیگ از سوئد با کارت زرد داور از بازی بعدی محروم شد، نیمه اول تحت تاثیر قضاوت نه‌چندان خوب داور بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید 2 تیم زور چندانی برای گلزنی ندارند تا اینکه شوت فورسبرگ با برخورد به بازیکن سوئیس در دقیقه 66وارد دروازه شد و سوئد پیش افتاد. این گل برخلاف جریان بازی شکل گرفت چون سوئیس اندکی بهتر به نظر می‌رسید. درحالی که ژاکا و بهرامی از سوئیس اخطار گرفتند، حملات این تیم با ضدحملات سوئد همراه شد. در دقیقه 4+90 لانگ از سوئیس به دلیل خطا بر روی بازیکن سوئد از زمین بازی اخراج شد، اما گلی به ثمر نرسید تا سوئد منتظر بازی امشب کلمبیا و انگلیس برای شناختن رقیب خودش در مرحله‌ یک‌چهارم‌نهایی شود و سوئیس از دور رقابت‌ها کنار برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل