بازدید 6093
واکنش

حمایت شفر از برانکو مقابل کی روش:بازیکنان ما و پرسپولیس عالی بودند

ابراهیمی و حسینی و بیرانوند عالی بودند و ما لیگ خیلی خوبی داریم. چرا الان ایران دو تیم در لیگ قهرمانان دارد و این نشان می دهد شرایط لیگ ما خوب است.اگر ذوب آهن مقابل استقلال قرار نمی گرفت در آسیا ما الان سه تیم داشتیم
کد خبر: ۸۱۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 27 June 2018

وینفرد شفر در خصوص صحبت های روز گذشته برانکو که گفته بود بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بازیکنان داخلی بودند نه لژیونرها گفت: نظر شما چیست؟ شما که خبرنگار هستید بگویید. بازی ها را شما دیده اید. نظر شما در این خصوص چیست؟

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در خصوص ناراحتی کی روش از این موضوع اظهار داشت: من فکر می کنم هم برانکو و هم کی روش باید به مرخصی بروند تا از این فشار خارج شوند. همه بازیکنان باشگاه های ایران، بازیکنان پرسپولیس و استقلال از بهترین ها بودند. امید ابراهیمی و مجید حسینی و بیرانوند عالی بودند و ما لیگ خیلی خوبی داریم. چرا الان ایران دو تیم در لیگ قهرمانان دارد و این نشان می دهد شرایط لیگ ما خوب است.اگر ذوب آهن مقابل استقلال قرار نمی گرفت در لیگ قهرمانان ما الان سه تیم در لیگ قهرمانان داشتیم. لیگ آلمان و انگلیس هم بسیار خوب است. شما بازیکنان لیگ ما را دیدید. امید و بیرانوند عالی کار کردند.

حمایت شفر از برانکو مقابل کی روش:بازیکنان استقلال و پرسپولیس عالی بودند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار