بازدید 1754

ضرورت بورسیه دانشجویان مستعد نیازمند توسط خیرین

کد خبر: ۸۱۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 25 June 2018

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: آموزش عالی در حوزه اسکان دانشجویان، احداث دانشکده، حمایت از دانشجویان نیازمند، حمایت از طرح‌های پژوهشی، بورسیه دانشجویان مستعد نیازمند حمایت خیرین است.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم معارفه فوژان صباحی به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین گفت: برای پررنگ کردن حضور خیرین در آموزش عالی باید این اعلام نیاز به خیرین داده شود، زیرا آموزش عالی در حوزه اسکان دانشجویان، احداث دانشکده، حمایت از دانشجویان نیازمند، حمایت از طرح‌های پژوهشی، بورسیه دانشجویان مستعد، حمایت از زیرساخت‌های پژوهشی و آموزشی، تجهیز آزمایشگاه‌ها و ... نیازمند حمایت خیرین است.

وی ادامه داد: با وجود نیازمندی آموزش عالی به حضور و مشارکت خیرین و گام هایی‌ که در این زمینه برداشته شده، همچنان جای خالی حضور خیرین در این عرصه بسیار احساس می‌شود و شاید این خلاء به دلیل عدم آگاهی خیرین به نیاز دانشگاه‌ها، حلقه مفقوده مشارکت آن‌ها باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: بر همگان واضح است که آموزش عالی از نظر کمی رشد بی رویه‌ای داشته و مسلما حضور خیرین در آموزش عالی به معنای توسعه کمی نیست. بلکه آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد رشد کیفی آموزش عالی در زمینه تجهیزکارگاه ها و آزمایشگاه‌ها و بروزرسانی و نوسازی آنهاست

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل