بازدید 3794

عدم ثبت‌نام ۳۰ درصد برای کارت‌هوشمند‌ملی

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۸۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 25 June 2018

 سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت و گو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تجمیع شناسنامه و کارت ملی گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سیف الله ابوترابی با اشاره به آخرین آمار‌های مربوط به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی، افزود: تاکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند و به همین میزان تکمیل ثبت نام انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تاکنون قریب به ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور یادآور شد: براساس آمار‌ها، ۳۰ درصد جمعیت کشور هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان سال جاری این تعداد نیز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های سیار صدور کارت هوشمند ملی، توضیح داد: در سطح کشور بالغ بر ۱۵۰۰ ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی فعالیت دارند که بنا به درخواست نهادها، موسسات و ادارات در جهت کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان در هر مکانی که درخواست داده شود، این ایستگاه‌ها راه اندازی و مستقر می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
جای تعجب است که مسئولین مربوطه فکری به حال کسانی که به خاطر مسائل شغلی و یا تحصیلی در خارج از کشور به سر میبرند فکری نکرده اند و در کنسولگری ها و دفاتر حافظ منافع امکان تغییر کارت ملی را فراهم نکرده اند.
مگه قرار نبود پست بانک ها هیچ هزینه اضافی به جز همان مبلغی که توی سایت پرداخت می کنیم نگیرن؟
دولت با همین طرح 1،500،000،000،000 تومن پول گیرش اومد ( اگر فقط 75 میلیون نفر رو حساب کنیم)
هزینه ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی رو بردارین
اونوقت ۳۰ درصد باقیمانده نیز ثبت نام میکنن
یک بار دیگه هم میخوان مردم را به بهانه ی تجمیع کارت ملی و شناسنامه ، سرکیسه کنند
بنده خارج از کشور سکونت دارم، حداکثر هم 2 هفته می ایم برای دیدار، ولی هر دفعه که مراجعه می کنم می گویند 1 ماه حداقل زمان می برد از خارج از کشور هم امکان دسترسی و وقت گرفتن نیست، سافرت هم این سرویس را ندارد بفرمایند آقایان مسئول جکار کنیم؟
آقا ما 5اردیبهشت کارهاش رو انجام دادیم قرار بود نهایتا یکماه کارهاش انجام بشه بعد از دوماه هنوز خبری نیست رفتم پست بانک میگه گفتن کارت خام تموم کردن پول رو جیرینگی نقد از مردم گرفتید بعد هیچی به هیچی
وقتیکه کارت هوشمند کارایی نداره چرا زور می گویید. من رفتم پیشخوان از من کدپستی خواست گفتم در کارتم درج شده فرمودند دستگاه برای کارت خوانی نداریم ........... حال این کد پستی را درجای دیگری مانند بانک و ثبت و ......... بخواهند انوقت تکلیف و به درد نخوری این کارتها چیست؟
واسه چی 20 تومن هزینه داره؟
واسه یه عکس؟؟؟؟؟
با همون عکس قبلی ، کارت های جدید رو چاپ کنین بفرستین در خونه ملت.
به خاطر پول مفتیه که دولت به جیب می زند و متاسفانه انقدر از ما برده و خورده اند که دیگر نداریم
چون میخواهیدبا این کار مرم رو سر کیسه کنید....چرا باید برای ساده ترین خدمات با کشوری با این همه ثروت پول بدیم....کاش ملت همه با هم این کار رو انجام نمیدادند
یه راهکار درست و مشخص سریع بدون تلف شدن وقت و اعصاب خوردی ارائه بدید تا بتوانیم نسبت به تعویض اقدام کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس