بازدید 2931
معاون فرماندار تهران:

هیچ‌فردی در‌تجمع کسبه مقابل دستگیر نشده

معاون امنیتی- سیاسی فرماندار تهران با اشاره به تجمع امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در این تجمع هیچ فردی دستگیر نشده است.
کد خبر: ۸۱۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 25 June 2018

معاون امنیتی- سیاسی فرماندار تهران با اشاره به تجمع امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در این تجمع هیچ فردی دستگیر نشده است.

به گزارش «انتخاب»، «عبدالعظیم رضایی» تاکید کرد: تجمع به صورت مسالمت آمیز پایان یافته، هیچ فردی نیز مصدوم نشده و اینک مشکلی وجود ندارد.

وی که با ایرنا گفت و گو می کرد، افزود: در جلسه با روسای اتحادیه ها و صنوف قرار شد خواسته های بازاریان و کسبه از طریق آنها اعلام و پیگیری شود.

معاون فرماندار تهران گفت: باتوجه به حساسیت های موجود عوامل انتظامی برای تامین امنیت مراکز تجاری محدوده بازار حضور دارند تا مغازه داران احساس ناامنی نکنند، مورد تهدید قرار نگیرند و مغازه هایشان را نبندند.

وی اضافه کرد: خواسته های کسبه، موارد اقتصادی است اما عده ای از افراد سعی کردند با ورود به جمع تجمع کنندگان شطینت و مسیر این اعتراض ها را از مسائل اقتصادی خارج کنند که برای جلوگیری از اقدام این افراد ماموران انتظامی در محل حاضر شده اند.

رضایی گفت: نگرانی از نوسانات بازار و احساس بلاتکلیفی ازجمله موارد مطرح شده توسط کسبه بازار است اما عده ای سوءاستفاده گر قصد دارند مسائل دیگری را وارد این موضوع کنند.

امروز برخی کسبه بازار تهران برای مطالبات صنفی و اقتصادی مغازه هایشان را به حالت نیمه تعطیل درآوردند و عده ای نیز مقابل مجلس حضور یافتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر