بازدید 2620

تکذیب رها کردن بیمار در خیابان در ماهدشت

کد خبر: ۸۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 25 June 2018

دانشگاه علوم پزشکی البرز کلیپ منتشره درباره ادعای یک فرد مبنی بر رها شدن از سوی بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت به دلیل نداشتن پول و همراه که در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، در این جوابیه آمده است:

به اطلاع می‌رساند بیمار خانمی در ساعت 11:49 دقیقه روز 27 خرداد، توسط اورژانس 115 به بیمارستان آورده شده است و توسط پزشک ویزیت شده و کلیه آزمایشات لازم و خدمات پاراکلینیک مورد نیاز برای بیمار انجام شده و بعد از سپری شدن مراحل درمان و پس از دستور ترخیص پزشک با توجه به این‌که فرد نامبرده فاقد دفترچه بیمه و پول بوده است تمام هزینه‌های نامبرده رایگان انجام شده است.

با وجود این‌که بیمار از لحاظ بهداشت فردی در وضعیت بسیار بدی قرار داشت بعد از استحمام، لباس‌های فرد نامبرده شست و شو و به وی تحویل شده است.

با توجه به این‌که نامبرده اظهار داشت دخترش ساکن کرج است؛ با تهیه یک وسیله نقلیه به همراه یک کمک بهیار به کرج عزیمت کردند که به محض رسیدن به میدان کرج نامبرده با اصرار و درخواست خودش از اتومبیل پیاده شده و به شغل خود یعنی تکدی‌گری می‌پردازد و رها شدن بیمار در خیابان به هیچ وجه صحت نداشته و وظیفه بیمارستان نسبت به درمان فرد مذکور به خوبی انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان