بازدید 24813

زنی که بیش از ۶۰۰ مرد را به قتل رساند

کد خبر: ۸۱۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ 25 June 2018

برای بیشتر ماها غیرقابل‌باور است که چگونه کسی که صدها نفر را کشته به‌عنوان یک قهرمان معرفی شود. جولیا توفانا زنی بود که بیش از ۶۰۰ مرد را با سم مسموم کرد و آن‌ها را کشت. او یکی از بی‌رحم‌ترین قاتلان زنجیره‌ای در طول تاریخ است؛ اما اطلاعات زیادی از او در دست نیست.

زنی که بیش از ۶۰۰ مرد را به قتل رساند
بر اساس اطلاعاتی که ما داریم او در سال ۱۶۲۰ میلادی و در منطقه پالرمو به دنیا آمد. او صاحب یک دختر بود اما آیا اینکه واقعاً ازدواج‌کرده است یا نه مشخص نیست. استفاده از سم برای کشتن در قرون‌وسطی و همچنین رنسانس بسیار محبوب بود. آرسنیک و سمی که توفانا استفاده می‌کرد در آن زمان بسیار محبوب بود.
زنان زیادی به او مراجعه می‌کردند که از شوهرهایشان ناراضی بودند. او آن‌ها را می‌کشت تا همسران آن‌ها از رنج و عذاب رها شوند. سمی که او استفاده می‌کرد ترکیبی از چند نوع آرسنیک بود. او در ابتدا قصد داشت تنها به زنان ضعیف جامعه کمک کند اما کم‌کم زنان قدرتمند و ثروتمند ایتالیا نیز به سراغ او آمدند. در سال ۱۶۵۰ میلادی همسر یکی از مشتریان او متوجه شد که او کاری وحشتناک انجام می‌دهد. او به‌زور از همسرش حرف کشید و همسرش همه اطلاعات را در اختیار او گذاشت.
او بازداشت شد اما شایعاتی به گوش می‌رسید که آب شهر رم توسط او مسموم شده است. پلیس رم او را بازداشت کرد و او زیر شکنجه اعتراف کرد که شش‌صد مرد را با سم‌هایش کشته است. سم‌هایی که او تولید می‌کرد کاملاً بی‌بو، بی‌رنگ و بی‌مزه بودند. در سال ۱۶۵۹ میلادی او به همراه دخترش گیرولاما که مسئول فروشش بود و سه نفر از دستیارانش اعدام شدند. جسد او از کلیسا آویزان شد تا درس عبرتی برای بقیه باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر