بازدید 12344
۱
بازتاب

پاسخ محکم کی روش به توهین خبرنگارپرتغالی به ایرانی ها

او در سوال خود از تعبیر عجیبی استفاده کرد و عنوان کرد آیا بازیکنان خود را با درنده خویی به زمین خواهید فرستاد یا خیر؟! کی روش هم به طعنه خطاب به این خبرنگار و سرمربی تیم حریف «سانتوز» گفت: فرناندو حیوانات زیادی دارد و آنها می توانند به سختی گاز بگیرند.
کد خبر: ۸۱۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 24 June 2018

سوال نخست نشست خبری امروز از سرمربی تیم ملی از سوی شبکه اسپور تی وی پرتغال پرسیده شد. خبرنگار این شبکه از کی روش پرسید با توجه به تجربه‌ای که دارید آیا در بازی با پرتغال به صورت هجومی به میدان می روید یا ترجیح می دهید بازی تدافعی به نمایش بگذارید؟ او در سوال خود از تعبیر عجیبی استفاده کرد و عنوان کرد آیا بازیکنان خود را با درنده خویی به زمین خواهید فرستاد یا خیر؟!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی نیز در این باره پاسخ داد: من فکر می کنم این خیلی سخت است چرا که فرناندو حیوانات زیادی دارد و آنها می توانند به سختی گاز بگیرند. ما فلسفه خودمان را داریم که از سه حرف آر شروع می شود. ما واقع بین هستیم، ما احترام خواهیم گذاشت و همانطور که گفتم پرتغال فقط یک نامزد نیست و دنیا آن را محبوب می داند.

او ادامه داد: روماتیسیزم دیگر آر ماست به زبان پرتغالی. به این خاطر این لغت را استفاده می کنم که رهبر تیم ما خود تیم است. درباره بازی پرتغال من نیازی نیست که تعریفی کنم و ما فقط باید بهتر باشیم. ما خوب عمل کردیم مقابل مراکش و برابر اسپانیا می توانستیم بهتر عمل کنیم ولی نتیجه آن چه که شایسته ما بود اتفاق نیفتاد. ما اینجا نیامدیم که به عنوان بازنده خوب برویم و آمدیم تا با احترام و افتخار کار کنیم و لازم است به بهترین نحو عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اینجا مطبوعات پرتغال حاضر هستند و من نمی توانم جواب بدهم و آنها استفاده می کنند. اگر دیدار برابر مراکش و اسپانیا سخت بود بازی پرتغال سخت تر است. ما اینجا نیامدیم تا به سادگی خداحافظی کنیم. در رویای بازیکنان من نبود که اینجا با کریس روبرو شوند و اکنون با انگیزه زیادی لحظه شماری می کنند. ما یک تیم داریم و برای یک رویا خواهیم جنگید. آنها همه چیز‌را دارند تا ببرند اما ما بدون هر چیزی خواهیم جنگید. این گروه سختی بود و برخی در کشور من می گویند که مراکش بازی خوبی مقابل پرتغال به انجام رساند. در دور اول بردها و شکست ها و تساوی را دارید و ما در برخی بازی ها فرار از شکست را داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرفه ای بودن و انسان بودن یعنی این.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار