بازدید 7134

پاسخ پلیس به اهمالکاری ناجا در تخلیه ویلای لواسان

کد خبر: ۸۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 24 June 2018

سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص اظهارنظرهای ناآگاهانه درباره تخلیه مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل بوده و هجمه به پلیس در این خصوص که در تخلیه ملک فوق اهمال‌کاری نموده است واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: این روزها بحث بر سر تخلیه مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح بوده، بالا گرفته است و تعداد انگشت‌شماری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این باره اظهارنظر کرده‌اند.

سخنگوی نیروی انتظامی با گلایه از این مطلب که همچون همیشه دیواری کوتاه‌تر از دیوار پلیس پیدا نشده و هجمه‌ها نوازشگر تن این نیروی خدمتگزار شده است تصریح کرد: مدعیان مدعی هستند که پلیس اهمال‌کاری کرده و اقدام به تخلیه ملک مورد نظر نکرده است؛ ادعایی که حتی ذره‌ای واقعیت ندارد.

سردار منتظرالمهدی به سخنان رئیس دادگستری تهران اشاره کرد و گفت: هنگامی که رئیس دادگستری تهران تاکید می‌کند که درخصوص موضوع فوق هیچ دستور قضایی صادر نشده و پرونده‌ای به دادگستری ارجاع نشده و به تازگی یعنی در ۲۹ خرداد سال جاری یعنی ۶ روز پیش تازه پرونده‌ای به دادگستری رسیده و برای رسیدگی به آن تعیین وقت شده، پس چگونه پلیس باید اقدام به تخلیه ملک فوق می‌کرد؛ وقتی هنوز رایی صادر و حکمی امضا نشده و ابلاغی به ناجا صورت نگرفته است.

معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر این مطلب که پلیس در چارچوب قانون عمل می‌کند و اگر غیر از این بود در مظان اتهام قرار می‌گرفت گفت: پلیس نمی‌تواند خارج از قوانین و مقررات تعیین شده دست به اقدامی زند؛ برای پلیس قانون، قانون است، رئیس و مرئوس نمی‌شناسند چرا که پلیس با کسی مماشات ندارد و وکیل و وزیر، مالک و مملوک و ... برایش به یک اندازه قابل احترام هستند.

وی تصریح کرد: اگر حکمی مبنی بر تخلیه مکانی به پلیس ارجاع می‌شد بی‌درنگ برحسب قانون اقدام می‌کرد پس برچسب زدن به سازمانی که عمل به وظیفه و احترام به قانون در اولویت برنامه‌هایش می‌باشد دور از انصاف بوده و این وصله‌ها به پلیس نمی‌چسبد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی اظهار داشت: هوچی‌گری، مدعی شدن بی‌پایه و اساس از هر کسی برمی‌آید؛ هر گاه کسی بتواند برپایه عدله و مدارک سخن بگوید هنر کرده و حرفش بر دل و بر کرسی خواهد نشست نه افرادی که غیر از جنجال‌گری و فرافکنی رسانه‌ای راهی در پیش ندارند و کاری نمی‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل