بازدید 16086
۳

مهمترین علت تصادفات این دو عامل است

کد خبر: ۸۱۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 24 June 2018

رئیس پلیس راهنمایی و رانننگی نیروی انتظامی گفت: بیشترین علت تصادفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است؛ در اجرای طرح تابستانه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در دستور کار این پلیس است.

به گزارش فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اولین نشست تخصصی رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به بیشترین علل تصادف در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت:‌ سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از جمله بیشترین علل تصادف بوده که در برخی استان‌ها علت اصلی 70 تا 80 درصد تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله نکات اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی در طرح تابستانی امسال است.

وی با بیان این مطلب که بیشترین تصادفات در بازه زمانی 16 تا 24 به وقوع پیوسته است، گفت: 46 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است.

سردار مهری تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 600 هزار اتومبیل به چرخه ترافیک افزوده شد؛ هم اکنون در کل کشور قریب به 33 میلیون وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت تردد دارند که با افزایش تعداد خودرو افزایش سفرها را شاهد هستیم و باید با بهره‌گیری از فناوری نوین و برنامه‌‌ریزی در کاهش تصادفات قدم برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
این که شد سه عامل!!!
قطعا" که این امر درست است اما باید علت مرگ و صدمات و نقص عضو های حاصل از تصادفات رو میگفتند . که مسلما" ناشی از بی کیفیتی خودرو ها و حادثه خیزی جاده هاست .
بعبارتي ديگر : بهترين خودرو ها رو داريم ، ايمن ترين جاده هارو داريم ، بهترين اعصاب دنيا رو داريم ، و همه چي آرومه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار