بازدید 13154

سراج به «ایران خودرو» رفت

کد خبر: ۸۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 23 June 2018

رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز از شرکت ایران خودرو بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز به شرکت ایران خودرو رفته است تا از نزدیک در جریان فعالیت این شرکت قرار گیرد. در حال حاضر این مقام مسئول در قوه قضائیه مشغول بازدید از خط تولید این شرکت خودروسازی است.

رئیس سازمان بازرسی پیشتر گفته بود: امسال بر اساس فرامین رهبری در چهار بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز وارد شدیم و اقدامات اساسی انجام دادیم و انشااله نتیجه آن را مردم بزودی احساس می‌کنند.

وی با اشاره به ورود این سازمان در بازار خودرو اظهار کرد: وضعیت بازار خودرو نیز تقریبا مانند بازار مسکن بود و پول های سرگردان و نقدینگی بیش از حد باعث شد که برخی خودروها حتی تا صد میلیون تومان گران شوند؛ به عنوان مثال خودرو سوزوکی در حدود 100 میلیون تومان، خودرو 2008 ، 70 الی 80 میلیون تومان و خودرو استپ وی حدود 30 میلیون تومان گران شد.

وی ادامع داد: در همین ارتباط سازمان ورود و سایت هایشان را بررسی کرد. امیدواریم بتوانیم ضمن کنترل قیمت ها شاهد کاهش قیمت هم باشیم. معتقدیم این قیمت ها حبابی است و قیمت واقعی نیست و مصرف کنندگان واقعی نیز در این بازارها وجود ندارند و اکثرا دلال ها هستند که بازار را ملتهب می کنند که امیدواریم با کمک دولت این مشکلات برطرف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی