بازدید 5111

تاکید و مطالبه رهبرانقلاب از نیروهای مسلح

کد خبر: ۸۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 23 June 2018

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان‌های امام و نظام است، تأکید دارند.

به گزارش فارس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان های اثرگذار در نیروی انتظامی است که باید در جهت انجام مأموریت ها به فرماندهی این نیرو کمک کند.

وی افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید از لحاظ معنوی بیشتر تقویت شود و این موضوع از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می شود.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: سلامت فکر،عمل و اخلاق قطعا خواهد توانست ارتباط شما با مردم را افزایش داده و اعتماد عمومی نسبت به این نیرو را ارتقاء دهد.

سردار شیرازی با بیان اینکه مجموعه اقدامات عقیدتی سیاسی باید به تمامی قسمت های ناجا از پایین ترین رده تا بالاترین آن و همچنین در خانواده کارکنان اثرگذار باشد، گفت: ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده آنان باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان های امام و نظام است، تأکید دارند.

وی در ادامه به انتظارات مقام معظم رهبری از مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: تعامل اثربخش و هم افزا با فرمانده ناجا و دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از جمله انتظارات معظم له به شمار می آید.

سردار شیرازی در ادامه با بیان اینکه این تدابیر و جابه جایی ها باعث دمیدن روح جدید در نیرو و حرکت به جلو محسوب می شود، گفت: ما امروز دارای 40 سال تجربه عملیاتی هستیم و این جابه جایی ها انگیزه و حرکت به جلو را در سازمان ها به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه حجت الاسلام سیدعلی رضا ادیانی را فردی با سوابق مثبت معرفی و اظهار کرد: امیدواریم با سوابق مثبتی که ایشان در کارنامه خود دارند بتوانند به نحو احسن انجام مأموریت کنند.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در پایان بر شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروی انتظامی اشاره و تأکید کرد: همه ما تلاشمان بر این است تا تدابیر مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرا کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی